Zdravím vás všechny.
Chtěl bych poprosit o radu. Předem informuji, že si servisuji E70 a F15 (obě 4.0D) u kluků co "dělají" pouze BMW - vždy vše zvládnou a udělají kvalitně a spolehlivě. Ale narazil jsem. Respektive bych byl rád připravený a zajímá mě i názor druhý (než například budu nucen vyndavat motor "jen" kvůli svodům). Jsem laik, ale používám jen BMW a rozumím minimálně terminologii (takže prosím berte ohled
Problém je E70 4.0D 2013 - Auto servisováno intervaláky a podobně, 210tkm a vše ok.Jen bohužel při prvním (ráno) startu a nebo pokud auto stojí více jak 24h je problém nastartovat. Odemknu, rozsvítím světla, vše funguje. Začnu "točit", ale pouze točit... Až tak na 11x - 15x se motor chytne, ale hodí ho to do téhle cukačky viz videa.Startování a cukání během dne pak už není. Baterie? Bylo 11 stupňů (venkovní teplota), nastartoval jsem a začalo se to takto "klepat", kouřit a kolísat (otáčky).Kouř mi jde samozřejmě do auta.
Nahrál jsem to na Youtube zde: https://youtu.be/eZTgUZrJ0oc a zde: https://youtu.be/gjlTfIgR29o
Plus informace co se možná bude hodit je: Celou zimu (i po servisu) auto při jízdě do kopce a nebo při náhlé akceleraci začlo jakoby cukat, ztrácet výkon. Ale po přezutí na letní to úplně vymizelo. Myslím, že to byl problém s gumama - xDrive si místo 40% a 60% rozložení kol myslel, že to třeba tak není a "snažil se to vyrovnávat". Ale byly to Continental a teď je mám taky, ale letní. Moc děkuji pokud se tu někdo najde a může mi říci názor - bude se mi hodit i nadále v komunikaci se servisem.
BMW E70 4.0D - Kouř motor a cukání (video)
Re: BMW E70 4.0D - Kouř motor a cukání (video)
Tak motoru ven bych se nebál. U X5 je to vlastně pohodlnější ho vyndat a opravovat venku, než se s tím piplat v autě. Nejvíc jím řekne diagnostika - ISTA D je celkem slušný nástroj, který s nimi mluví česky. Nepochybuji, že to zvládnou.
Se studenými starty má problém i soused s 330d e90.. To tady točil třeba 5 minut než odjel v oblaku dýmu. To může být problém se žhavením, špatné tlaky..
Zaráží mě ten kouř. To je fail. Když už, tak se má kouřit od výfuku. Tohle z motorového prostoru vypadá jak kdyby prorezly svody a spaliny šly hned svody ven. Pak si dokážu představit, že budou rozdílné tlaky v jednotlivých větvých (vždy 3 + 3 válce do jednoho svodu). A pak se to veze - sondy zaznamenají různě se zahřívající katy / čídla. DME dá více paliva do patřičných válců, to povede k tomu, že zase motor bude mít nerovnovměrný chod, tak zase ubere a tak dokola..
Nejsem mechanik, ale pokud to zrezlo tak někde pod autem, kde na to cáká voda. Svody jako takové asi ne-e. Toď můj typ.
Se studenými starty má problém i soused s 330d e90.. To tady točil třeba 5 minut než odjel v oblaku dýmu. To může být problém se žhavením, špatné tlaky..
Zaráží mě ten kouř. To je fail. Když už, tak se má kouřit od výfuku. Tohle z motorového prostoru vypadá jak kdyby prorezly svody a spaliny šly hned svody ven. Pak si dokážu představit, že budou rozdílné tlaky v jednotlivých větvých (vždy 3 + 3 válce do jednoho svodu). A pak se to veze - sondy zaznamenají různě se zahřívající katy / čídla. DME dá více paliva do patřičných válců, to povede k tomu, že zase motor bude mít nerovnovměrný chod, tak zase ubere a tak dokola..
Nejsem mechanik, ale pokud to zrezlo tak někde pod autem, kde na to cáká voda. Svody jako takové asi ne-e. Toď můj typ.
Re: BMW E70 4.0D - Kouř motor a cukání (video)
Strašně moc děkuju - já mám podobný tušení na ty svody jako celek.. Ale ven to nejspíš na 100% půjde. Takže asi udělám rovnou i rozvody..Předseda píše:Tak motoru ven bych se nebál. U X5 je to vlastně pohodlnější ho vyndat a opravovat venku, než se s tím piplat v autě. Nejvíc jím řekne diagnostika - ISTA D je celkem slušný nástroj, který s nimi mluví česky. Nepochybuji, že to zvládnou.
Se studenými starty má problém i soused s 330d e90.. To tady točil třeba 5 minut než odjel v oblaku dýmu. To může být problém se žhavením, špatné tlaky..
Zaráží mě ten kouř. To je fail. Když už, tak se má kouřit od výfuku. Tohle z motorového prostoru vypadá jak kdyby prorezly svody a spaliny šly hned svody ven. Pak si dokážu představit, že budou rozdílné tlaky v jednotlivých větvých (vždy 3 + 3 válce do jednoho svodu). A pak se to veze - sondy zaznamenají různě se zahřívající katy / čídla. DME dá více paliva do patřičných válců, to povede k tomu, že zase motor bude mít nerovnovměrný chod, tak zase ubere a tak dokola..
Nejsem mechanik, ale pokud to zrezlo tak někde pod autem, kde na to cáká voda. Svody jako takové asi ne-e. Toď můj typ.
Moc děkuji za názor!
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: sob 15 kvě 11:21
Re: BMW E70 4.0D - Kouř motor a cukání (video)
it's far a unusual feeling to be picking the top canadian athletes of the one year proper now. what those human beings did for our leisure can not evaluate to the contributions of, say, a nurse or a kindergarten trainer. however, despite the fact that, they added us some light in a dark time. and allowed us to anticipate higher days in advance. local escorts