Občas se mi poštěstí vidět i čisté předjetí. Ale jo, je to logicky spíše náhoda. Ale těch nepovedených je na můj vkus nějak moc.Truck Daškam píše: To čisté předjíždění ty logicky nevidíš (protože když už to vidíš, jedná se o tebou zmíněný příklad)
Ano, ale to je právě to, kde se má ukázat profesionalita toho řidiče. Nemůže spoléhat na to, že si ostatní uvědomují, že ho pustí atd. Musí to mít pošéfované tak, aby nemusel na toto spoléhat stylem, že mě buď někdo pustí, nebo to tam sešrotuju.Truck Daškam píše: - to nemusí s filmama mít nic společného. Bohatě stačí když se vrátíme k bodu, že osobní auta považují blinkr za signál "šlápni na to".
Ano, taky jsem málem do šipky vlétl, když osobní Mercedes musel prostě ještě předjíždět
Tak, ony se tyhle vjetí stávají alespoň mně výhradně v případech, kdy jsem v tom pruhu zcela legálně - viz. video. Ono taky jak jinak, když obvykle jde o skupinku kamionů, kde se neustále mezi sebou melou, protože jeden jede 89, druhý 90, třetí 91, kterému to ale zase nejede do kopce... To je taková klasika, když v dálce vidím, jak v pravém jede skupinka 3 a více kamionů, tak předem začínám tiše kurvit, protože mi je jasné, že než je dojedu, tak na 80% se tam začnou různě předjíždět a 5 minut za nimi zkysnu.Truck Daškam píše: Provoz na dálnici není řízen pouze §35 a §36 - platí i tebou zmíněný odstavec §17
Můžeš se ted odvolávat na §12 ohledně jízdy v jízdních pruzích - jenže zase se dostaneme k tomu, že v levém pruhu mimo obec nemáš co dělat, pakliže nepředjíždíš
To si troufám říct, že je hodně sebevědomé tvrzení. Ne vše je předem vidět. Třeba taková srnka, co vyletí zpoza keře ze škarpy...Truck Daškam píše: A proč bys nouzově brzdil? Pokud budeš nouzově brzdit, on ten důvod uvidí podstatně dřív než ty (má lepší přehled, než ty sám)
Čímž neříkám, že to je dobře! Ale pravdou je, že přiblížení z 80% bohatě stačí.
To jezdíme. Já nejezdím moc v okolí Prahy, spíše Brno <-> Olomouc. A třeba taková D46 je pravidelně krásná přehlídka demence. Není tam odstavný, ale stejně spousta kamioňáků v koloně v lévém, vedle jiného kamionu. Jak tam asi něco má projet?Truck Daškam píše: Tak to asi každej jezdíme jinde.
Ano, ale takto to ten zákon bohužel přepokládá. Máš mít mezeru, do které se někdo může zařadit. Když se někdo zařadí, musíš opět udělat mezeru, protože máš povinnost, mít mezeru. A tak pořád dokola. Nikde není psáno, že jakmile se někdo zařadí, tak už ta povinnost nadále neplatí.Truck Daškam píše: Jasně, ale to se děje pořád dokola. Jeden se zařadí, zvětším mezeru - a další.
Tak, pokud se budeme pořád točit na tomto, tak to tak bude furt. To je v rukou oněch řidičů, aby se dopravcům na takové podmínky vykašlali. Asi jedině to by s tím mohlo pohnout.Truck Daškam píše: Když ho není kde uklidit, prostě se to dít bude.
Začal jsem troubit, protože místo aby se řadil, tak začal najíždět do mého pruhu. Tedy "začal" si on. Klasická ukázka vystupování z pozice síly, za kterou by si to hovado zasloužilo měsíc žrát brčkem.Truck Daškam píše: 1:37 Tady proběhlo zipování jak má - a podlě mě od tebe očekával, že se tam budeš cpát taky. Taky tě začal zavírat až v moment, jak jsi začal troubit
Nene, to byl právě ten zmiňovaný led. Asi to tam není moc vidět, ale kostka ledu, co sletěla z vršku návěsu.Truck Daškam píše: A myslím že tam byl záběr šutru od kola? No tak s tím taky nic neudělám, zametat silnici fakt nebudu