Onboard videa
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2746
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
aha. mi podle hlasu přišlo, že je to Petr. Škoda "vzal" to někdo za něj? Co jsem našel tak to mu bylo tak 78 cca.. hm hm
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Jo, Petra jsem měl rád.... Ten hlas mi taky tak přišel!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Tvl. ti lidi se nenaučí dělat tu uličku hned…Truck Daškam píše:Záznam k dnešní nehodě na D0
https://youtu.be/Dt4KNHQObFQ
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Ne. Teď to každé ráno stojí od Rudné po D0 a každý druhý dement na středové čáře.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Pokud někdo zná řidiče/majitele světle modrého Peugeotu (velikost asi jako 206) z okolí Kozomína, případně se v danou dobu s kamerou v daném místě pohyboval, byli bychom rádi za echo.
Nedal švagrovi přednost, způsobil nehodu a ujel.
https://www.policie.cz/clanek/pomozte-s ... ugeot.aspx
Nedal švagrovi přednost, způsobil nehodu a ujel.
https://www.policie.cz/clanek/pomozte-s ... ugeot.aspx
Rychlost zabíjí!
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2746
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Jeden z nejznámějších dashcamerů má od fanouška záběr, která se občas stává, nikdo ho nechápe... Začíná v čase 2:58
https://youtu.be/o5FE9cv36WQ
S dovolením jsem se snažil to vysvětlit:
Nijak teda nehájím chování dotyčných (a sám to nedělám), ale ani se tomu nelze divit: ono to zipování nefunguje
Dle pravidel zipování, mám před sebe pustit JEDNO auto, na konci. Reálně se mi před auto natlačí třeba 5 osobních aut během posledních 500m, a ještě na konci u zipování tam místo jednoho auta najedou přede mě další tři, a ještě navíc ti co se tam nacpali dřív, zipují (tj. pouští další) znova. Takže?
Neřadí se to cikcak jak má (tj. jeden na jednoho), ale třeba osm na jednoho - a tím pádem levý pruh jede rychleji, na úkor vozidel v tom pravém pruhu, který prostě stojí
Kdyby lidi jezdili VŠICHNI až na konec a tam se STŘÍDAVĚ řadili, nebyl by důvod aby tohle vznikalo.
Jedinej správnej zip je tohle - nedržení rozestupu, cpaní se tam dřív a hlavně řazení PO PĚTI je špatně. A vsadím se o cokoliv, že tak jako zde to na té dálnici nevypadalo...
https://youtu.be/Ef_3a2SSE8w
A když půjdu do extrému.... Kdyby řidič kamionu věděl, že před ním stojí 30 kamionů, tak kdyby to zavřel po 30. osobním autě v levém pruhu, teoreticky by to nebylo proti ničemu, protože 31. osobní auto by se již měl řadit logicky (při střídavém řažení) až za něj, což se reálně nikdy nestane z důvodů co jsem napsal výše...
Kdybych měl dron, někdy bych si tu práci dal a ukázal, jak to prostě chodí.... A ještě jednou napíšu:
nijak ho nehájím a sám to samozřejmě nedělám. Pouze vysvětluju, proč se tak děje
https://youtu.be/o5FE9cv36WQ
S dovolením jsem se snažil to vysvětlit:
Nijak teda nehájím chování dotyčných (a sám to nedělám), ale ani se tomu nelze divit: ono to zipování nefunguje
Dle pravidel zipování, mám před sebe pustit JEDNO auto, na konci. Reálně se mi před auto natlačí třeba 5 osobních aut během posledních 500m, a ještě na konci u zipování tam místo jednoho auta najedou přede mě další tři, a ještě navíc ti co se tam nacpali dřív, zipují (tj. pouští další) znova. Takže?
Neřadí se to cikcak jak má (tj. jeden na jednoho), ale třeba osm na jednoho - a tím pádem levý pruh jede rychleji, na úkor vozidel v tom pravém pruhu, který prostě stojí
Kdyby lidi jezdili VŠICHNI až na konec a tam se STŘÍDAVĚ řadili, nebyl by důvod aby tohle vznikalo.
Jedinej správnej zip je tohle - nedržení rozestupu, cpaní se tam dřív a hlavně řazení PO PĚTI je špatně. A vsadím se o cokoliv, že tak jako zde to na té dálnici nevypadalo...
https://youtu.be/Ef_3a2SSE8w
A když půjdu do extrému.... Kdyby řidič kamionu věděl, že před ním stojí 30 kamionů, tak kdyby to zavřel po 30. osobním autě v levém pruhu, teoreticky by to nebylo proti ničemu, protože 31. osobní auto by se již měl řadit logicky (při střídavém řažení) až za něj, což se reálně nikdy nestane z důvodů co jsem napsal výše...
Kdybych měl dron, někdy bych si tu práci dal a ukázal, jak to prostě chodí.... A ještě jednou napíšu:
nijak ho nehájím a sám to samozřejmě nedělám. Pouze vysvětluju, proč se tak děje
Chápeš to?
Re: Onboard videa
TD: Chápem logiku príspevku aj snahu obhájiť kolegu... ono vidieť, že miesto jedného auta sa tam človeku "nasere" 7 ďalších musí byť slušne povedané frustrujúce pre každého a nie ešte niekoho kto za volantom žije a zažíva podobnú kolónu viac krát denne.
ALE riešiť SVOJU frustráciu blokovaním a zhoršovaním dopravnej situácie a následným ohrozovaním majetku príp. aj zdravia je na súdne nariadenú psychiatrickú starostlivosť... o odobratí papierov a karty vodiča sa ani nebavíme... "vychovávanie" a agresivita skôr či neskôr povedie k prúseru...
Jednoduchá otázka - želal by si, aby v aute, ktoré takýto jedinec ohrozuje, lebo je naštvavný na nefunkčný zips, sedelo dieťa, žena... blízka osoba... niekto z nás?
ALE riešiť SVOJU frustráciu blokovaním a zhoršovaním dopravnej situácie a následným ohrozovaním majetku príp. aj zdravia je na súdne nariadenú psychiatrickú starostlivosť... o odobratí papierov a karty vodiča sa ani nebavíme... "vychovávanie" a agresivita skôr či neskôr povedie k prúseru...
Jednoduchá otázka - želal by si, aby v aute, ktoré takýto jedinec ohrozuje, lebo je naštvavný na nefunkčný zips, sedelo dieťa, žena... blízka osoba... niekto z nás?
Re: Onboard videa
Mám pro kamioňáky pochopení a když to jde, tak jim ulehčím puštěním a podobně, ale tady to blokování je hovadina. Většinou to praktikují naprostí tupci viz to, co se odehrálo minulý pátek na prvním zúžení na dálnici směrem na Brno. Oba pruhy jely a pravý, jelikož tam jsou kamiony, jel pomaleji. Najednou se zpomalil a místy i zastavil i levý. Samozřejmě se tam našel Maďar v kamionu, který blokoval levý pruh. A jaký důvod to tady mělo? Žádné zipování do jednoho pruhu na dálnici není. Naopak se na konci ze 2 zúžených pruhů stanou 3 plnohodnotné. Mentál v kamionu tedy docílil jen toho, že místo pomalého průjezdu jsme tam 3/4 hodiny tancovali na pedálu spojky.
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2746
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
janom: 2x jsem napsal, že nikoho neobhajuju a ty mě z toho obviníš hned v úvodu?
Kdo že tu kolonu prodlužuje? Za mě je prodlužujou v první řadě ty osobní vozidla, tím co jsem napsal. Kdyby se zipovalo jak má, tak jedou oba pruhy +/- stejně - tzn. že by kolona zejména v pravém pruhu nenarůstala
V podobně situaci, kdy mě někdo blokoval, jsem již taky několikrát byl - a neřešil jsem to, protože jsem věděl, že kdyby se zipovalo jak má, stojím dávno někde vzadějc. Takže jsem jel prostě za ním až k místu k zúžení, kde jsem normálně zipoval.... A zase - spousty aut za mnou se připojilo dříve, takže hned za mnou byli auta co předtím byla podstatně dál a díky tomu se dostali dopředu...
To je prostě začarovanej kruh. Lidi nikdy jezdit nakonec nebudou a budou to prostě všem dokola furt posírat
Arkis: To samé bylo na D5, před Prahou. Na D0 kolona, která se táhla na D5. Ten kdo nejede na D0 směr Brno, tak jede levým - který celou dobu jel.
Polák to nevěděl, měl pocit že tam stojí díky tomu - tak ten levej zavřel a následně se cpal zpátky do kolony
PS: Jen bych rád upozornil, že toto jednání (předjet kolonu volným pruhem, následně všechny zpomalit a cpát se zpět do kolony), je dennodení chleba hlavně u řidičů osobních aut. Diky tomu se zasírá celá Jižní spojka, zejména u sjedzu na Hostivař.
Samozřejmě leckdy to dělaj i kamiony, ale narozdíl od osobních aut to není zas tak častý a většina poslušně čeká
Leckde to je spojený, že vozidla nad 6t maj zákaz do středního/levého pruhu - a jedou tím pruhem pouze ti, co jedou dál a do kolony s nevrací. Jenže leckdo je debilní, má pocit že sním vymrdává - a tak bude jede taky a pak se vrací do kolony, nebo to zašpéruje
Kdo že tu kolonu prodlužuje? Za mě je prodlužujou v první řadě ty osobní vozidla, tím co jsem napsal. Kdyby se zipovalo jak má, tak jedou oba pruhy +/- stejně - tzn. že by kolona zejména v pravém pruhu nenarůstala
V podobně situaci, kdy mě někdo blokoval, jsem již taky několikrát byl - a neřešil jsem to, protože jsem věděl, že kdyby se zipovalo jak má, stojím dávno někde vzadějc. Takže jsem jel prostě za ním až k místu k zúžení, kde jsem normálně zipoval.... A zase - spousty aut za mnou se připojilo dříve, takže hned za mnou byli auta co předtím byla podstatně dál a díky tomu se dostali dopředu...
To je prostě začarovanej kruh. Lidi nikdy jezdit nakonec nebudou a budou to prostě všem dokola furt posírat
Arkis: To samé bylo na D5, před Prahou. Na D0 kolona, která se táhla na D5. Ten kdo nejede na D0 směr Brno, tak jede levým - který celou dobu jel.
Polák to nevěděl, měl pocit že tam stojí díky tomu - tak ten levej zavřel a následně se cpal zpátky do kolony
PS: Jen bych rád upozornil, že toto jednání (předjet kolonu volným pruhem, následně všechny zpomalit a cpát se zpět do kolony), je dennodení chleba hlavně u řidičů osobních aut. Diky tomu se zasírá celá Jižní spojka, zejména u sjedzu na Hostivař.
Samozřejmě leckdy to dělaj i kamiony, ale narozdíl od osobních aut to není zas tak častý a většina poslušně čeká
Leckde to je spojený, že vozidla nad 6t maj zákaz do středního/levého pruhu - a jedou tím pruhem pouze ti, co jedou dál a do kolony s nevrací. Jenže leckdo je debilní, má pocit že sním vymrdává - a tak bude jede taky a pak se vrací do kolony, nebo to zašpéruje
Chápeš to?