Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No tak když škrtnem toho konzervativního, tak na podzim se nám něco takového přihodí. Znovu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Elektromobily a vse kolem nich
HM: No tak už se i oni zmýlili. Ale to jsem na mysli neměl. Podle pravidelného průzkumu je většina Němců pro omezení rychlosti a jakoukoliv rychlou jízdu považují za zločineckou. Píšu to proto, že se momentálně dlouhodoběji nacházím ve zmiňovaném státě. Často když rychleji, ale předpisově předjedu někoho pomalého, tak na mě bliká. Už jsem pro něj Raser. Koho si voliči zvolili u nás nechám bez komentáře, škoda slov. Já nikdy už od začátku nepochopil, proč je premiér u nás cizinec. To nemáme žádnou národní hrdost?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
jerry: úplně pitomý je na tohle švýcarkso. Tehdá před lety jsem tam na okresce předjel Vitem osobáka a taky blikal jakože co si to dovoluju ho na okresce předjet. Dodnes si to pamatuju, protože jsem nechápal o co mu jde, když na míle daleko nikdo nejel.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ad rychlost: Pokud si to přeje většina, tak... ...říká se tomu demokracie.jerry píše:HM: No tak už se i oni zmýlili. Ale to jsem na mysli neměl. Podle pravidelného průzkumu je většina Němců pro omezení rychlosti a jakoukoliv rychlou jízdu považují za zločineckou. Píšu to proto, že se momentálně dlouhodoběji nacházím ve zmiňovaném státě. Často když rychleji, ale předpisově předjedu někoho pomalého, tak na mě bliká. Už jsem pro něj Raser. Koho si voliči zvolili u nás nechám bez komentáře, škoda slov. Já nikdy už od začátku nepochopil, proč je premiér u nás cizinec. To nemáme žádnou národní hrdost?
Ad cizinec a národní hrnost. Národní hrdostí jsem nikdy moc netrpěl. Imho přežitý institut podobně jako nošení krojů. Že je cizinec mi nevadí ani trochu. Pro mě je ztělesněním zla. Všeho co mělo zůstat v 90's. Zmrd, který se obklopuje ještě většíma zmrdama, korupce, centralizace moci, rozkrádání státu a co je pro mě možná to nejhorší, tak je absolutní absence vize a chápání moderního světa.
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Teprve tady vidím, jak jsou Bavoři hrdí na své tradice. A považuji to za pozitivní a líbí se mi to. A nikdy by si nezvolili premiérem Sasa a to je to pořád Němec. Já proti Slovákům nic nemám, ale proč máme mít Slováka premiérem. Ještě se nám posmívají, jakého blba jsme si sem nalili. Kdybychom měli hrdost, tak tu to monstrum není. Ono je třeba někdy být hrdý a nenechat vládnout cizáky. Nakonec proto se Československo rozdělilo, že? Když je to nějaká velmoc, tak těžko můžeme čůrat proti větru. Ale tohle pako z Horních Uher?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To dobře vypadá v učebnici pro I.stupeň ZŠ. V reálu "většinu" přestavuje tak 25%-30%. Stejnou logiku používa Bureš a hradní jezevec, když tvrdí, vyhrál volby a tak teda představuje názor většiny.HondaMan píše:Pokud si to přeje většina, tak... ...říká se tomu demokracie.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Bohužel pro ty, co se rádi rychleji svezou, si omezení rychlosti na německých dálnicích přejí 2/3 voličů.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Njn lidi jsou kokoti. Zajímalo by mě, kolik procent nehod na německých dálnicích je způsobeno vysokou rychlostí. Nejsem úplně nepřítel rychlostních limitů, často mají opodstatnění. Ale neomezená v německu funguje velice dobře a řekl bych i bezpečně.
edit: a můj dojem byl podle ADACu správný
https://www.adac.de/verkehr/standpunkte ... utschland/
edit: a můj dojem byl podle ADACu správný
https://www.adac.de/verkehr/standpunkte ... utschland/
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
sulcík: skoro bych se vsadil, že ve spoustě případů nepůjde o bezpečnost...
Při 120 jedu za 6 - 7; při 220 za 16 - 17. Rozdíl je 260g co2/km. Když se podíváš, jaké brikule dělají kvůli každému gramu, tak toto je snadná oběť.
Navíc nemám pocit, že by neomezenou rychlost využívalo mnoho řidičů. Těch co jezdí ravidelně 200+ bude relativně málo. Už jen z důvodu nákladů.
Při 120 jedu za 6 - 7; při 220 za 16 - 17. Rozdíl je 260g co2/km. Když se podíváš, jaké brikule dělají kvůli každému gramu, tak toto je snadná oběť.
Navíc nemám pocit, že by neomezenou rychlost využívalo mnoho řidičů. Těch co jezdí ravidelně 200+ bude relativně málo. Už jen z důvodu nákladů.
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Rozdíl je 327k (875-548), někde ti uteklo přes 100k Bavím se o stejném autě, se stejnou výbavou, stejně silným motorem, prostě identické.rhinos píše:https://www.peugeot.cz/modelova-rada/vy ... ybavy.html
zkuste si nakonfigurovat stejně spalovák a evozítko...rozdíl v mém případě 450k
Tak nevím ta baterie je asi ze zlata
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.