Rychlodotazy
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlodotazy
PP: Ten prvy typ co si poslal ma furt kusal a ten druhy nedava dlhsi nez tak 3 dnovy porast, ale pravda je ze vie ist asi do nahladsia, ale One Blade neni o moc horsi. Dalsia mozno vyhoda ze je vodeodolny a je to sakra male, takze v poho na cestovanie.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Rychlodotazy
Promýšlel sem promýšlel až sem zadal do gůglu "nejlepší holící strojek" a ten na mě vyplivnul tohle.
Takže to bude tenhle, zítra si uďám radost a objednám ho.
Takže to bude tenhle, zítra si uďám radost a objednám ho.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlodotazy
Ten bude dobrej.Já nakupuji zde a mám totok s čisticí stanicí,holí to super,výdrž na nabití tak měsíc,měním tak po 5ti letech.
https://www.holime.cz/braun-8365cc
https://www.holime.cz/braun-8365cc
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Rychlodotazy
Ahoj
Mám dotaz... první stupeň manuální převodovky má lehký nebo těžký převod? Děkuji za info...
Mám dotaz... první stupeň manuální převodovky má lehký nebo těžký převod? Děkuji za info...
Re: Rychlodotazy
lehký/těžký není zrovna technická terminologie. První převod má se zpátečkou vždy největší převod.
Příklad převodů náhodného auta.
1.RS 3,636
2.RS 2,235
3.RS 1,590
4.RS 1,137
5.RS 0,891
6.RS 0,707
zpátečka 3,545
Stálý převod 3,900
Finální převod dostaneš vynásobením stálého převodu a konkrétního RS.
Počet otáček na kole = počet otáček motoru děleno převodem.
Kroutící moment na kolech = kroutící moment motoru krát převod.
Čím větší převod tím větší krouťák.
Příklad převodů náhodného auta.
1.RS 3,636
2.RS 2,235
3.RS 1,590
4.RS 1,137
5.RS 0,891
6.RS 0,707
zpátečka 3,545
Stálý převod 3,900
Finální převod dostaneš vynásobením stálého převodu a konkrétního RS.
Počet otáček na kole = počet otáček motoru děleno převodem.
Kroutící moment na kolech = kroutící moment motoru krát převod.
Čím větší převod tím větší krouťák.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Rychlodotazy
Dekuji za info
Tedy neda se rict jako na priklad na kole kdy pouziji prevodovy pomer 3.6 a tedy tezky prevod pro rozjezd. Tak stejne u auta kdy RS 3.6 (prvni stupen) je tedy pro motor tezkym ci lehkym prevodovym pomerem? Pardon jsem asi natvrdlý...
Tedy neda se rict jako na priklad na kole kdy pouziji prevodovy pomer 3.6 a tedy tezky prevod pro rozjezd. Tak stejne u auta kdy RS 3.6 (prvni stupen) je tedy pro motor tezkym ci lehkym prevodovym pomerem? Pardon jsem asi natvrdlý...
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Rychlodotazy
Těžko popřít minimálně lehký stupeň natvrdlosti.
Zkuste se spíš zeptat nějakého motoru, jak to vnímá.
Třeba podobně jako tento pán 90-kilové jednoruční činky v čase videa 0:28.
Zkuste se spíš zeptat nějakého motoru, jak to vnímá.
Třeba podobně jako tento pán 90-kilové jednoruční činky v čase videa 0:28.
Re: Rychlodotazy
Lidovou terminologii je nejlehčí převod ten rozjezdový. Lehce se šlape, zato kolo moc rychle nejede ani když pedály kmitají. Zároveň nejlehčí převod = největší převodový poměr.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Rychlodotazy
Tedy dá se říct, že čím větší hodnota převodu tím menší převodový poměr (tedy tím menší zatížení motoru)?
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2139
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Rychlodotazy
Ne. Čím větší hodnota převodu, tím větší převodový poměr, tím menší zatížení (a větší otáčky) motoru.
Auto se převoduje do pomala (nikoli jako kolo do rychla).
Auto se převoduje do pomala (nikoli jako kolo do rychla).