- Diky. Souhlasim. Pokud se pokazi svetlo, tak 2.500 euro
Adaptivni podvozek cca 45.000 Kc
A dalsi. Ale to pohodli
@Snowman000
@isomas
@Předseda
- Pokud bych vzal automat, tak novou A4 ci A6. Ale to ma cas. V konfiguraci, co bych chtel, by t ovzalo temer 12 mesicu. Socialismus hadra.Tet si c hci uzit manual, nez to Euohujeri zatnou uplne.
2.0 TDI 140KW po zaruce pujde precipovat z 140KW, 400N/m na 182KW 540 N/m.
Zde je odkaz na vykonove grafy. Velmi slusne na to, ze se jedna o stejny motor, ktery se pouziva ve Skodovce, Passatu ci Golf.
- Najedu na dalnici a budes mit diru od viru v nadrzi.
Ma prumerna spotreba v Kodiak M byla okolo 14l na dalnici, ve meste 8.5l, mimo cca 9.5l.
Proto nemuzu mit TFSI Nerad jezdim od benzinky k benzince. Navic, TFSI bude daleko narocnejsi na udrzbu.
Standartne ma A4 40l (vylepseni parametru k vuli E6), moznost 54l nadrze za priplatek.
U A6 je to obdobne. 72l nadrz za priplatek.
Tady davam odkaz na vykonove krivky a prubeh.
https://www.automobile-catalog.com/curv ... attro.html
Jinak, ano, sel bych do TFSI i pres problem s "malou" nadrzi, pokud by to melo MATRIX-Led. Ma zajimavy projev.
Kdyz to zhrnu:
TDI 2.0 140Kw
- - neni to zas tak strasny motor. Proste klasika, neni poruchova, drzak. Uprime, urcite mi bude chybet vykon,
ale to se da resit. Je to vlastne posledni manual v quatru v B9.
- MATRIX-Led
- adaptivni podvozek
- Bang & Olufsen Premium s 3D zvukem
- ventilovana sedadla
- - skoda, ze nema alespon MATRIX-Led, nebylo by se o cem rozhodovat.
- ma navic jen stresni okno
Ono, nez instalovat MATRIX-Led, bude jednodussi zvysit vykon TDI ci tam dat novy motor (zertuji)