Dobrý den přeji,
vybírám si auto na denní dojíždění do práce cca 75km včetně cesty zpět. Ročně tedy asi 19 tis.km (80% dálnice).
Mám dilema, zda už to není na naftu. Radši bych ale asi benzín. Jde mě především o spolehlivost a spotřebu. Kombíka nechci.
Mohl by mě tu nějaký všegómal něco doporučit?
Předem děkuji.
Ojetina do 250 tisíc?
Ojetina do 250 tisíc?
Naposledy upravil(a) Aletak dne úte 13 dub 05:35, celkem upraveno 1 x.
Re: Ojetina do 250 tisíc?
Nasr...na naftu.
Kdykoliv za mnou dojede někdo s tím, že chce udělat malý servis (olej + filtraci) na naftovém motoru, tak se mi křiví ruce dozadu.Kdyby tam ti dementi alespoň dávali balónek..Grrrrr. Byl jsem člověk co měl rád naftová auta a několik jsem jich vlastnil - tah, spotřeba, velký dojezd. Čas to změnil - ojeté auto bývá většinou ve stavu vyžadující velké investice, je tam spousta poruchových věcí navíc, co 2 roky se klepeš jestli projdeš emisema...Nechci to dál rozebírat. Rozumný člověk s odborným nadhledem pochopí co jsem chtěl říct.
Než jsem dočetl tvůj dotaz úplně dokonce chtěl jsem napsat Avensis T27 v kombíku. Pak čtu Auris. Tak jsme vlastně skoro na jedné lodi. S tím Aurisem snad ani nepůjde udělat chybu. Ale já osobně bych stejně loboval za větší Avensis a 1.8i (což je bohužel asi nejčastější motorizace - za mě je to docela lenoch), ideálně 2.0i (to se bude shánět asi blbě).
Na spotřebu se vykašli. Chápu, že to někomu může trošku drtit oční bulvy to sledování palubáku, ale hele...Kdybys měl diesel a musel měnit jen jeden jediný vstřikovač, tak jseš na tom třeba za 8000kč a více. 8000kč je cca 260L paliva. A 260L paliva vyjde při 8L spotřeby na 3250Km čisté jízdy.
Za mě diesel v našich podmínkách pro běžného člověka u auta do střední velikosti včetně už nedává logiku. Ta technologie a následné opravy jsou už příliš mimo mísu.
Kdykoliv za mnou dojede někdo s tím, že chce udělat malý servis (olej + filtraci) na naftovém motoru, tak se mi křiví ruce dozadu.Kdyby tam ti dementi alespoň dávali balónek..Grrrrr. Byl jsem člověk co měl rád naftová auta a několik jsem jich vlastnil - tah, spotřeba, velký dojezd. Čas to změnil - ojeté auto bývá většinou ve stavu vyžadující velké investice, je tam spousta poruchových věcí navíc, co 2 roky se klepeš jestli projdeš emisema...Nechci to dál rozebírat. Rozumný člověk s odborným nadhledem pochopí co jsem chtěl říct.
Než jsem dočetl tvůj dotaz úplně dokonce chtěl jsem napsat Avensis T27 v kombíku. Pak čtu Auris. Tak jsme vlastně skoro na jedné lodi. S tím Aurisem snad ani nepůjde udělat chybu. Ale já osobně bych stejně loboval za větší Avensis a 1.8i (což je bohužel asi nejčastější motorizace - za mě je to docela lenoch), ideálně 2.0i (to se bude shánět asi blbě).
Na spotřebu se vykašli. Chápu, že to někomu může trošku drtit oční bulvy to sledování palubáku, ale hele...Kdybys měl diesel a musel měnit jen jeden jediný vstřikovač, tak jseš na tom třeba za 8000kč a více. 8000kč je cca 260L paliva. A 260L paliva vyjde při 8L spotřeby na 3250Km čisté jízdy.
Za mě diesel v našich podmínkách pro běžného člověka u auta do střední velikosti včetně už nedává logiku. Ta technologie a následné opravy jsou už příliš mimo mísu.
Re: Ojetina do 250 tisíc?
Balonik mam a je to pekne pri vymene palivaku ale uz mi ho 2x rozhryzla kuna a raz praskol sam (350tis). Inak zatial super spolahlivost nic nebolo treba menit/opravovat. Potom tam niekde v lese na chate vymyslas ako nastartovat.
C5 Tourer Excl 2.2 biturbo, BMW R1250GS HP, Honda VT750