Hon na piráty
Moderátor: řidičBOB
Re: Hon na piráty
Většina nehod je : Nesprávný způsob jízdy.
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Hon na piráty
Jen bych podotkl, že zrovna v této situaci se o přestupky nejednalo, protože tam nepochybně nebyla naplněna materiální stránka.
Za vadné bych považoval jednání, kdy silnice nebya osazena příslušnými značkami a ne že se lidé správně a přirozeně chovali tak, jak silnice byla zamýšlená a jaké měla parametry.
Za vadné bych považoval jednání, kdy silnice nebya osazena příslušnými značkami a ne že se lidé správně a přirozeně chovali tak, jak silnice byla zamýšlená a jaké měla parametry.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Hon na piráty
Urcite jsem tim nechtel poprit tuto logiku (jakkoli je trochu zvracena, nebot zavisi na tom, jaky udelam zakon), ale naznacit, ze primarnim cilem by melo byt eliminovat nehody a nikoli prestupky. Proc? Protoze ac tu spojitost Vami naznacenym smerem je (tedy ze kde je nehoda, tam je i prestupek), rozhodne tu neni v opacnem smeru (tedy kde je prestupek, tam je i nehoda).brasci píše:pjanda: Ja s Vami súhlasím a zdielam Váš názor ale teraz ste napísali jeden nezmysel. Lebo 0 pristupkov = 0 nehôd. (Stav čisto teoretický, v praxi nemožno dosiahnuť nikdy.) Za každú nehodu sa dá pokutovať, za každou nehodou je nejaké porušenie pravidiel. A to teraz nehovorím o rýchlosti ale aj napr. nedanie prednosti, nevenovanie sa jazde atď, všetko veci čo spôsobujú nehody a sú to priestupky...
Takze pusobit tam, kde se stane nejvice prestupku, je zvracene, nebot to neznamena, ze se tam stane i nejvice nehod. Muzete mit misto, kde se stane za tyden 5 prestupku a 5 nehod a misto, kde se stane 500 prestupku a 0 nehod. Kde ma smysl byt? Dle meho na miste prvnim, dle ceske policie na miste druhem.
Nevidel bych to tedy tak, ze jsem rekl nesmysl , spise jsme si nerozumeli. Snaha o eliminaci prestupku proste nemusi vest k eliminaci nehod. Ta nula je samozrejme jen cil, nedosazitelny. Pokud se ale snazim o 0 nehod, mohou jich z 1 000 eliminovat treba 800. Pokud se snazim o eliminaci prestupku, mohu z milionu eliminovat 999 000 a s nehodovosti nemusim hnout ani o pid...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Hon na piráty
EF: To je velmi spravna poznamka. Je s podivem, ze ceske pravo na neco takoveho vubec pamatuje, ale diky bohu za to...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Hon na piráty
pjanda: Ten prvý príspevok som pochopil asi inak, takto napísané je to logické a správne, s tým úplne súhlasím a musí súhlasiť každý, kto má aspoň štipku zdravoho rozumu...
Re: Hon na piráty
Očekávám, že to dlouho nevydrží. Z TZ už materiální stránku vypustili= pro trestný čin stačí, když naplní znaky v zákoně a nikdo nebude zkoumat, jestli jednání bylo nebo nebylo pro společnost nebezpečnépjanda píše:EF: To je velmi spravna poznamka. Je s podivem, ze ceske pravo na neco takoveho vubec pamatuje, ale diky bohu za to...
JInak české právo, ať si kdo chce, co chce myslí, není v základu špatné. POuze se vydalo špatným směrem - místo toho, aby soudy dostaly prostředky a rychle konkretizovaly obecná pravidla se iniciativy chopili poslanci a každou zdánlivou nejasnost konkretizují právním předpisem či novelou (to že v tom často udělají ještě větší bordel asi není třeba zmiňovat). Vznikají tak tuny zbytečného balastu, který by nebyl vůbec potřebný. Přitom je dávno známo, že nikdy nejde předpisem postihnout všechny nuance života, a proto je lepší mít obecné normy a rychlý autoritativní výklad pro konkrétní situaci. BOhužel, jak je vidět i na TZ, jde se opačným směrem.
Jako je vidět u aut, kdy základní fce začínají trpět balastem který nesou aby bylo vyhověno všem, tak i české (ale nejen české) právo trpí zhroucením účinnosti základní kostry pod tíhou detailizačního balastu.
V obou případech by to chtělo "back to basics" a celé to zjednodušit.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Hon na piráty
EF: Ano.
Back to bacics je obecne zadouci pristup. Bohuzel se obavam, ze k nemu dojde teprve v momente, az se system zhrouti zcela a nebude jine cesty. A to uz bude velmi neprijemne pro nas vsechny...
Back to bacics je obecne zadouci pristup. Bohuzel se obavam, ze k nemu dojde teprve v momente, az se system zhrouti zcela a nebude jine cesty. A to uz bude velmi neprijemne pro nas vsechny...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Heh - zkus to někdy vybalit na příslušníka na silnici - ten bude na Tebe koukat jak tele na nový vratapjanda píše:EF: To je velmi spravna poznamka. Je s podivem, ze ceske pravo na neco takoveho vubec pamatuje, ale diky bohu za to...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hon na piráty
Bob: Uz jsem se v zivote naucil kontaktu s urcitymi lidmi vyhybat A i kdyz k nemu dojde, vis, ze ja se do podobne komunikace nepoustim, toto nema smysl resit "na ulici"...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
pjanda: no, je to tak 50:50 - chce to dobrý odhad - někdy je to totiž mnohem lepší řešit na ulici
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time