Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Petr Muler a Petr Prokopec.., jsem velmi rád za objektivní články, které tito dva redaktoři píší o NEbudoucnosti elektrických aut. Bez zaslepenosti, bez růžových brýlí a tuposti byrokratů a plebejců EU, stále porovnávají výhody a nevýhody nám vnucovaných el.aut. I když se výrobní technologie časem vylepšily, stále to ukazuje na hlavně prodejní propadák étronů, který si nikdo nekoupí, pokud novému majiteli nepřispějeme my všichni v bohatých dotacích, aby měl skvělý pocit jak koupí el.auta s námi všemi vyjebal.. Ale brzy to zjistí..a doplatí na svou tupost!! Tak přemýšlí jen ti, co mají hlavu opravdu jen na klobouk.. O nulovém přínosu na znečišťování planety nemůže být vůbec řeč, bohužel spíše jde při výrobě el.aut a hlavně jejich baterií o dalšího výrobně obrovského znečišťovatele, o kterém se nesmí mluvit nahlas, protože je to nápad nejskvělejší EU!,..a vůbec se o něm nesmí pochybovat. A jakoby průserů s el.auty bylo málo, k jejich "sešrotování" bude docházet velmi brzy v porovnání s auty s konvenčními motory a vůbec to nebude levná sranda! Hodnota el.auta bez dotací i s dotacema letí raketovou rychlostí k nule. Neštěstí pro normální lidi je, že tupých mozků je už i Evropě tolik, že se tento rozjetý vlak debility bude velmi těžko zastavovovat, protože je celá posádka zfetovaná a nakažená "zeleným morem". A úkolem těchto nakažených "zeleným šílenstvím" je za každou cenu nakazit nás všechny.., dokud z nich máme strach udělat s nimi to, co nám velí zdravý rozum! Kdo vyhraje? ..plichta není možná!
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Obnov medikaci.
A to sem chtěl říct, ale byl jsem línej se přihlásit.
Ta demonstrace drtivého propadu ceny elektroaut na nějakých vozítkách (v mezičase zaniklé) značky je fakt srandovní pokus. Jako ok, vtípek dobrej. Ale ono by podobnej propad ceny zažilo prakticky jakýkoliv auto, kdyby v mezičase přestal jeho výrobce existovat a nemělo žádnou druhobýrobu náhradních dílů. A nešlo teda zrovna o Spyker nebo podobnou "hračku". Ale auto ve smyslu dopravního prostředku.
A to sem chtěl říct, ale byl jsem línej se přihlásit.
Ta demonstrace drtivého propadu ceny elektroaut na nějakých vozítkách (v mezičase zaniklé) značky je fakt srandovní pokus. Jako ok, vtípek dobrej. Ale ono by podobnej propad ceny zažilo prakticky jakýkoliv auto, kdyby v mezičase přestal jeho výrobce existovat a nemělo žádnou druhobýrobu náhradních dílů. A nešlo teda zrovna o Spyker nebo podobnou "hračku". Ale auto ve smyslu dopravního prostředku.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tyvole, tys vysadil prášky, ne?Maggic píše:Petr Muler a Petr Prokopec.., jsem velmi rád za objektivní články, které tito dva redaktoři píší o NEbudoucnosti elektrických aut. Bez zaslepenosti, bez růžových brýlí a tuposti byrokratů a plebejců EU, stále porovnávají výhody a nevýhody nám vnucovaných el.aut. I když se výrobní technologie časem vylepšily, stále to ukazuje na hlavně prodejní propadák étronů, který si nikdo nekoupí, pokud novému majiteli nepřispějeme my všichni v bohatých dotacích, aby měl skvělý pocit jak koupí el.auta s námi všemi vyjebal.. Ale brzy to zjistí..a doplatí na svou tupost!! Tak přemýšlí jen ti, co mají hlavu opravdu jen na klobouk.. O nulovém přínosu na znečišťování planety nemůže být vůbec řeč, bohužel spíše jde při výrobě el.aut a hlavně jejich baterií o dalšího výrobně obrovského znečišťovatele, o kterém se nesmí mluvit nahlas, protože je to nápad nejskvělejší EU!,..a vůbec se o něm nesmí pochybovat. A jakoby průserů s el.auty bylo málo, k jejich "sešrotování" bude docházet velmi brzy v porovnání s auty s konvenčními motory a vůbec to nebude levná sranda! Hodnota el.auta bez dotací i s dotacema letí raketovou rychlostí k nule. Neštěstí pro normální lidi je, že tupých mozků je už i Evropě tolik, že se tento rozjetý vlak debility bude velmi těžko zastavovovat, protože je celá posádka zfetovaná a nakažená "zeleným morem". A úkolem těchto nakažených "zeleným šílenstvím" je za každou cenu nakazit nás všechny.., dokud z nich máme strach udělat s nimi to, co nám velí zdravý rozum! Kdo vyhraje? ..plichta není možná!
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Proč myslíš? Píše afektovaně, ale v zásadě pravdivě.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak trochu ostřejc to napsané je.., ale to jenom proto, aby se tu odkopaly ty potrefené husy!! a odkryly ryzí charaktery!!..nechci čekat. K tématu nic nenapíšou jako vždy, v hlavách mají nasráno.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nasráno v hlavě máš leda ty, broučku.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ale copak hošové, trable v posteli?
Re: Elektromobily a vse kolem nich
já bych teda taky řekl že EU v oblasti rádoby ekologie okolo aut viz Euro 6/7/8/9/12/999/999999 má v hlavě slušně naloženo
Citroen C4 GP
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já bych to řekl taky, stejně jako drtivá většina zdejších návštěvníků. Proto mi přijde dycky hrozně srandovní Kouzelníkův afektovanej výlev
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Proč tak dlouze opisovat že je debil?
Je potřeba rozlišovat závazek a nástroje ke snižování CO2 a Emisní standardy. To jsou značně oddělená témata, která se ale negativně ovlivňují.
EURO normy mají na starosti omezovat dýchání "sraček". To co bylo akceptovatelné, když na vsi bylo 1 auto s nájezdem 500km/rok, je v současné době průšvih. V době kdy každá pipina vozí pár set metrů děti do školy/školky autem, aby pak autem jela běhat/chodit do místa, kde ji ostatní pipiny auty neobtěžují je v zájmu všech, aby z výfuku šlo těch sraček co nejméně.
Ne, ani Euro 6c/d/x není radost dýchat...
Limity CO2 souvisejí mnohem více s globálním oteplováním.
Je potřeba rozlišovat závazek a nástroje ke snižování CO2 a Emisní standardy. To jsou značně oddělená témata, která se ale negativně ovlivňují.
EURO normy mají na starosti omezovat dýchání "sraček". To co bylo akceptovatelné, když na vsi bylo 1 auto s nájezdem 500km/rok, je v současné době průšvih. V době kdy každá pipina vozí pár set metrů děti do školy/školky autem, aby pak autem jela běhat/chodit do místa, kde ji ostatní pipiny auty neobtěžují je v zájmu všech, aby z výfuku šlo těch sraček co nejméně.
Ne, ani Euro 6c/d/x není radost dýchat...
Limity CO2 souvisejí mnohem více s globálním oteplováním.
2.9T RWD