Onboard videa
Re: Onboard videa
Spěchají, aby mohli déle stát na červenou...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Onboard videa
To je sice pravda, ovšem dávám hlasovat komu se omalovánky na silnici líbí a jestli je každý z Vás pochopí na první dobrou.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
to je pouze vodorovné dopravní značení, které zdůrazňuje význam svislého. Svislé je tam samozřejmě také. Tohle provedení není ničím výjimečné. A kdo nechápe trojúhelník jako prase na silnici, tak by neměl mít ne jenom ŘP, ale ani býti svéprávný.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
V 10-11 sekundě vjel na hlavní silnici a nedonutil tím nikoho k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy, čili dal přednost v jízdě.
Re: Onboard videa
Obcas tudy jedu a ve sto procentech presne z a do smeru jakym jede cerveny a rekl bych, ze tam nemel co delat. Kdyz jedou zleva auta, tak zustanu stat na hranici krizovatky presne jak je dano vodorovnym znacenim, protoze proste netusim, zda to nebudou chtit brat vpravo.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Honza: aha, jakože projel vodorovné značení, vjel na hlavní? A vlastně měl taky přednost zprava, ne?
Vskutku zajímavé pojetí....pak se nedivím, že tam předvádí to, co tam předvádí
Vskutku zajímavé pojetí....pak se nedivím, že tam předvádí to, co tam předvádí
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Honza si z nás zas dělá prdel.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Takže vodorovné příčné značení na silnici v lokalitě z videa má nějaký jiný význam, než určit místo změny vedlejší komunikace na hlavní z důvodu změny přednosti?
Každopádně za matoucí považuju podélné značení přerušovanými čarami, kdy z jednoho bodu najednou vycházejí dvě, z nichž jedna kříží jeden z pruhů. Řešení a la kocourkov. Osobně jsem nikdy nic podobného neviděl a doufám, že ani neuvidím.
Každopádně za matoucí považuju podélné značení přerušovanými čarami, kdy z jednoho bodu najednou vycházejí dvě, z nichž jedna kříží jeden z pruhů. Řešení a la kocourkov. Osobně jsem nikdy nic podobného neviděl a doufám, že ani neuvidím.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Nicméně, značení jasně říká, kdo je na vedlejší a co má dělat. Když jsem tamtudy jel poprvé před mnoha lety, tak jsem s ní neměl nejmenší problém.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Třeba to vyplývá z mé neznalosti detailů dopravních předpisů respektive konkrétně detailů vodorovného značení nebo si jen stojím na vedení, ale můžete tedy objasnit, jak je definována (ve vztahu k přednosti v jízdě) část jízdního pruhu (ve videu využívaného červenáčkem) od příčné plné čáry přes pruh k šikmo vedené přerušované čáře přes pruh.
Z mého pohledu jde už o hlavní komunikaci, ale jak jsem uvedl, nikdy jsem podobně nejednoznačné malůvky, kdy z jednoho bodu vedou najednou 2 čáry, neviděl, a dá-li Buddha snad už neuvidím.
Edit. Napadá mě jediné vysvětlení - ačkoli jde už o hlavní silnici, díky šikmo přes pruh vedené přerušované čáře nemůže řítič zprava do poslední chvíle vědět, zda z levého pruhu hlavní silnice nebude řítič pokračovat díky matoucímu označení doprava, takže i když příčná čára znamená, že už je na hlavní, přesto by měl dát přednost všem ostatním řítičům pokračujícím z pruhu od něj vlevo šikmo přes jeho pruh doprava.
Jestli vám podobné situace jsou hned jasné, pak budete asi šéfem Menzy, ne?
Edit.2. Nebo má příčná plná čára jen "informativní charakter", a než se řítič z vedlejší napojí do pruhu vedoucího z hlavní, nachází se stále na vedlejší. Tak či onak by měl původce a realizátor stavby a značení dostat aspoň pár facek.
Z mého pohledu jde už o hlavní komunikaci, ale jak jsem uvedl, nikdy jsem podobně nejednoznačné malůvky, kdy z jednoho bodu vedou najednou 2 čáry, neviděl, a dá-li Buddha snad už neuvidím.
Edit. Napadá mě jediné vysvětlení - ačkoli jde už o hlavní silnici, díky šikmo přes pruh vedené přerušované čáře nemůže řítič zprava do poslední chvíle vědět, zda z levého pruhu hlavní silnice nebude řítič pokračovat díky matoucímu označení doprava, takže i když příčná čára znamená, že už je na hlavní, přesto by měl dát přednost všem ostatním řítičům pokračujícím z pruhu od něj vlevo šikmo přes jeho pruh doprava.
Jestli vám podobné situace jsou hned jasné, pak budete asi šéfem Menzy, ne?
Edit.2. Nebo má příčná plná čára jen "informativní charakter", a než se řítič z vedlejší napojí do pruhu vedoucího z hlavní, nachází se stále na vedlejší. Tak či onak by měl původce a realizátor stavby a značení dostat aspoň pár facek.