Onboard videa

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Onboard videa

Příspěvek od M.Z. »

Spěchají, aby mohli déle stát na červenou...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Onboard videa

Příspěvek od Honza42 »

To je sice pravda, ovšem dávám hlasovat komu se omalovánky na silnici líbí a jestli je každý z Vás pochopí na první dobrou.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

to je pouze vodorovné dopravní značení, které zdůrazňuje význam svislého. Svislé je tam samozřejmě také. Tohle provedení není ničím výjimečné. A kdo nechápe trojúhelník jako prase na silnici, tak by neměl mít ne jenom ŘP, ale ani býti svéprávný.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Onboard videa

Příspěvek od Honza42 »

V 10-11 sekundě vjel na hlavní silnici a nedonutil tím nikoho k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy, čili dal přednost v jízdě.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Onboard videa

Příspěvek od ctrl_j »

Obcas tudy jedu a ve sto procentech presne z a do smeru jakym jede cerveny a rekl bych, ze tam nemel co delat. Kdyz jedou zleva auta, tak zustanu stat na hranici krizovatky presne jak je dano vodorovnym znacenim, protoze proste netusim, zda to nebudou chtit brat vpravo.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Honza: aha, jakože projel vodorovné značení, vjel na hlavní? A vlastně měl taky přednost zprava, ne?
Vskutku zajímavé pojetí....pak se nedivím, že tam předvádí to, co tam předvádí :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Onboard videa

Příspěvek od M.Z. »

Honza si z nás zas dělá prdel.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Onboard videa

Příspěvek od Lachende Bestien »

Takže vodorovné příčné značení na silnici v lokalitě z videa má nějaký jiný význam, než určit místo změny vedlejší komunikace na hlavní z důvodu změny přednosti?
Každopádně za matoucí považuju podélné značení přerušovanými čarami, kdy z jednoho bodu najednou vycházejí dvě, z nichž jedna kříží jeden z pruhů. Řešení a la kocourkov. Osobně jsem nikdy nic podobného neviděl a doufám, že ani neuvidím. ;)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Nicméně, značení jasně říká, kdo je na vedlejší a co má dělat. Když jsem tamtudy jel poprvé před mnoha lety, tak jsem s ní neměl nejmenší problém.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Onboard videa

Příspěvek od Lachende Bestien »

Třeba to vyplývá z mé neznalosti detailů dopravních předpisů respektive konkrétně detailů vodorovného značení nebo si jen stojím na vedení, ale můžete tedy objasnit, jak je definována (ve vztahu k přednosti v jízdě) část jízdního pruhu (ve videu využívaného červenáčkem) od příčné plné čáry přes pruh k šikmo vedené přerušované čáře přes pruh.

Z mého pohledu jde už o hlavní komunikaci, ale jak jsem uvedl, nikdy jsem podobně nejednoznačné malůvky, kdy z jednoho bodu vedou najednou 2 čáry, neviděl, a dá-li Buddha snad už neuvidím.

Edit. Napadá mě jediné vysvětlení - ačkoli jde už o hlavní silnici, díky šikmo přes pruh vedené přerušované čáře nemůže řítič zprava do poslední chvíle vědět, zda z levého pruhu hlavní silnice nebude řítič pokračovat díky matoucímu označení doprava, takže i když příčná čára znamená, že už je na hlavní, přesto by měl dát přednost všem ostatním řítičům pokračujícím z pruhu od něj vlevo šikmo přes jeho pruh doprava.
Jestli vám podobné situace jsou hned jasné, pak budete asi šéfem Menzy, ne? :p

Edit.2. Nebo má příčná plná čára jen "informativní charakter", a než se řítič z vedlejší napojí do pruhu vedoucího z hlavní, nachází se stále na vedlejší. Tak či onak by měl původce a realizátor stavby a značení dostat aspoň pár facek.
Odpovědět