Auto do 200 000 Kč
Re: Auto do 200 000 Kč
I primovstrikovy turbobenzin by mel v tomto rezimu najet alespon 100 tisic km, coz bude v pripade tazatele nejdrive za 10 let, navic pokud to obcas projede... Treba 1.0 TSI uz ma po 5 km vodu na 90 stupnich a olej 50+. U litrovych motoru musi vyrobce pocitat s tim, ze si je lidi nekupuji na dlouhe trasy, i kdyz maji turbo. Proto taky problemy s karbonovanim atd. maji hlavne vetsi motory, napriklad 1.6 EB, 1.6 PSA atd. Takze bych se nebal ani aut jako Fiesta/Focus 1.0 EB, Fabia/Rapid 1.2 TSI (nebo i ten litr, pokud sezene). Tim spise, pokud chce silnejsi auto nez 1.6 MPI.
Re: Auto do 200 000 Kč
... a že se mlho bavíme o 6letém autě s nájezdem právě kolem těch 100k jsi přehlédl?lampa píše:I primovstrikovy turbobenzin by mel v tomto rezimu najet alespon 100 tisic km, coz bude v pripade tazatele nejdrive za 10 let
U tazatele je 5km i s cestou z práce domů Navíc je hezké, že předpokládáš, ž výrobce s něčím počítá, ale fyzika je fyzika.lampa píše:Treba 1.0 TSI uz ma po 5 km vodu na 90 stupnich a olej 50+. U litrovych motoru musi vyrobce pocitat s tim, ze si je lidi nekupuji na dlouhe trasy
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Auto do 200 000 Kč
Fabia no, převody jsou poměrně krátký, do omezovače to už tolik neženu, je to tam ořezaný, dole jsou ty motory vpodstatě stejný.Zajda píše: Záleží jestli Fabia nebo Citigo.
Fabia vím že má o dost kratší převody, ta bude fungovat určitě aspoň v tom městě
https://forum.skodahome.cz/uploads/mont ... 801517.jpg
https://forum.skodahome.cz/uploads/mont ... 801518.jpg
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Auto do 200 000 Kč
Jo, jsem si vědom že jde o SW omezení až od určitých otáček. S rozumným zpřevodováním bych s tím vesele po městě drandil:-) Super proti TSI je možnost normálních olejů namísto nizkopopelnatých nízkoviskozitnich vodiček. Což platí i pro Renaultí 0,9 TCe, podobný konstrukční oldschool + turbo navíc.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe