Auto do 200 000 Kč
Auto do 200 000 Kč
Ahoj, rád bych Vás požádal a nějakou tu radu.
Jelikož jezdím do práce pouze 3km tak podmínkou je benzín. (Rád se po práci nebo ve volném čase projedu na delší trasy)
Moje představa o roku je 2014+ s nájezdem do 100k ale když bude víc asi ne tak moc bránit nebudu.
Auto by mělo mít multifunkční volant a takové ty kraviny co většinou ani nepotřebujete.
Nechci taky žádného lenocha jako je třeba avce 1.6 mpi atd...
S cenou bych se chtěl vejít do 200 000 Kč a pokud je možný odpočet DPH tak i vyšší.
Vím že si asi moc vybírat nemohu a litrového tříválce se bojím ale jak tak všude koukám, asi po něm budu muset skočit.
Jaksi vůbec netuším do čeho mám jít, jelikož stále mám autíčko z roku 2002 a nějak jsem neměl potřebu se koukat po jiných do té doby něž jsem nucen koupit jiné.
Díky
Jelikož jezdím do práce pouze 3km tak podmínkou je benzín. (Rád se po práci nebo ve volném čase projedu na delší trasy)
Moje představa o roku je 2014+ s nájezdem do 100k ale když bude víc asi ne tak moc bránit nebudu.
Auto by mělo mít multifunkční volant a takové ty kraviny co většinou ani nepotřebujete.
Nechci taky žádného lenocha jako je třeba avce 1.6 mpi atd...
S cenou bych se chtěl vejít do 200 000 Kč a pokud je možný odpočet DPH tak i vyšší.
Vím že si asi moc vybírat nemohu a litrového tříválce se bojím ale jak tak všude koukám, asi po něm budu muset skočit.
Jaksi vůbec netuším do čeho mám jít, jelikož stále mám autíčko z roku 2002 a nějak jsem neměl potřebu se koukat po jiných do té doby něž jsem nucen koupit jiné.
Díky
Re: Auto do 200 000 Kč
Na 3km denně bych si koupil dobré boty nebo koloběžku... Určitě mi nedává smysl měnit současné auto (dost možná bez turba přímého vstřiku, etc.) za "nové" - na 6letém autě se začne pomalu srát, kor při těhle cukačkách...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Auto do 200 000 Kč
Jj. A jestli jiné auto tak jedině s tovární zárukou, fakt bude trpět. ¨
Do 200 tis Fabii nebo Citigo 1.0 MPI ze Škoda Plus programu.
Nové Aygo/C1/106 kolem 230 tis
Skladové Clio 0.9 TCe jestli ještě nějaké je, Generation TCe 75 šlo koupit pod 230 tis.
Nebo tu pojízdnou Toi Toiku - Citroen Ami - elektromobil co jede 45 km/h a má stát kolem 150 tisíc.
To by bylo na podobné použití fakt ideální.
Do 200 tis Fabii nebo Citigo 1.0 MPI ze Škoda Plus programu.
Nové Aygo/C1/106 kolem 230 tis
Skladové Clio 0.9 TCe jestli ještě nějaké je, Generation TCe 75 šlo koupit pod 230 tis.
Nebo tu pojízdnou Toi Toiku - Citroen Ami - elektromobil co jede 45 km/h a má stát kolem 150 tisíc.
To by bylo na podobné použití fakt ideální.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto do 200 000 Kč
Multifunkční volant na 3km?? Stihneš to vůbec všechno pomačkat, než dojedeš do práce?
I když dvoufunkční je taky vlastně multifunkční. Doleva a doprava.
I když dvoufunkční je taky vlastně multifunkční. Doleva a doprava.
Re: Auto do 200 000 Kč
k podmínce benzín bych doplnil ještě atmosférický a nepřímovstřikový na tyhle cukačky a ono ti toho už moc nezbyde
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Auto do 200 000 Kč
Na 3km do práce bych koupil tohle:
https://www.rajctyrkolek.cz/linhai-utv-5s-electric
Akorát teda nevím, jestli to má ten správný volant.
https://www.rajctyrkolek.cz/linhai-utv-5s-electric
Akorát teda nevím, jestli to má ten správný volant.
Re: Auto do 200 000 Kč
Pokud už bych teda měl kde nabíjet tak bych přecejen preferoval celokapotovanou ToiToiku na použití za každého počasí
Třeba 0,9 TCe je nepřímovstřikové turbo a nebál bych se ho použít o nic víc. Oproti litrovým atmosférám, což jsou jediné další nové/zánovní varianty v cenovém dosahu s ním i ve slabší verzi 56 kW jde jezdit v běžném provozu aniž bys stál na plynu jako na rýči_sulcik_ píše:k podmínce benzín bych doplnil ještě atmosférický a nepřímovstřikový na tyhle cukačky a ono ti toho už moc nezbyde
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto do 200 000 Kč
jezdím teď 1.0 MPi 44 kW a po městě to stačí na to být nejrychlejší mimo město to je horší no, předjíždět kamiony je adrenalin a když před tebou jede někdo kdo do každý zatáčky brzdí na dvacet a na rovinách tomu topí tak bych ten volant ukousnul nejradši, to se pak proklínám že nejedu STI, ale zas peněženka děkuje
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Auto do 200 000 Kč
Záleží jestli Fabia nebo Citigo._sulcik_ píše:jezdím teď 1.0 MPi 44 kW a po městě to stačí na to být nejrychlejší mimo město to je horší no, předjíždět kamiony je adrenalin a když před tebou jede někdo kdo do každý zatáčky brzdí na dvacet a na rovinách tomu topí tak bych ten volant ukousnul nejradši, to se pak proklínám že nejedu STI, ale zas peněženka děkuje
Měl jsem pár týdnů náhradní vůz Citigio 44 kW a ono by to motorově stačilo, ale zpřevodování bylo asi pro nějaký jiný motor, fakt úlet
Dlouhá 2° a poměrově ještě delší nenavazující 3°dělala problémy jak ve městě, tak při předjíždění.
U omezovače revhang v řádech sekund na 1000 RPM, takže jsem předjížděl takzvaným "intertia pushem" (známé z vozů McLaren). Tedy 2° dotočit k 90+ km/h a na 3° pustit spojku co nejrychleji.
Pravda je že s žádným jiným autem jsem se nedostal na své trase pár deci pod spotřebu TDI rotačky při srovnatelných rychlostních průměrech
Fabia vím že má o dost kratší převody, ta bude fungovat určitě aspoň v tom městě
《》1.5 dCi & 0.9 TCe