Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
Re: Policejní kontroly a měření
Transity dostala cizinecka na operativni zasahy spojene s prevozem bezencu.
Tam kde osobak byl malo a autobus uz moc…
Tam kde osobak byl malo a autobus uz moc…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Policejní kontroly a měření
Jak vidno z fotky, chudinky polízisté se opět tak snažili dodržovat dvoumetrové rozestupy, bohužel se však vyskytovali v tak stísněných prostorách, že se prostě MUSELI na sebe přilepit, i když je fotily masmediální mrdky z dronu.
Aspoň, že už je jasné, kdo jsou hlavní přenašeči viru.
Promořovat a buzerovat.
Aspoň, že už je jasné, kdo jsou hlavní přenašeči viru.
Promořovat a buzerovat.
Re: Policejní kontroly a měření
Turneo ve stejné barvě, jen s magnetickým majákem na střeše navíc, jsem minulý týden viděl na sjezdu z D2 u Brna.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Re: Policejní kontroly a měření
Luhačovice a okolí....
https://www.facebook.com/21945694574771 ... 049613845/
https://www.facebook.com/21945694574771 ... 049613845/
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Re: Policejní kontroly a měření
Není to měření, ale řekne mi někdo, proč PČR a potažmo celý IZS dlabe na VRZ?
Dost často se mi stává, že jedou jen na majáky a sirénu zapnou až když jsou v křižovatce. Za někoho si stoupnout a pustit píšťalu na to jsou ale machři.
Včera se mi to zrovna stalo - vjíždím do křižovatky (sjezd Barrandov směr Braník) a protože je tam zvykem, že to ještě projede zprava na oranžovo-červenou, tak se vždy dívám doprava. Včera se to vyplatilo - už koutkem oka vidím auto a říkám si, že nějak nezpomaluje přestože musí míč červenou.
-> A ono kluci v Ovci, nejsou slyšet a lehce si zabroukaj až v křižovatce. Podařilo se mi je dojet u tramvaje v Modřanech a to už samo maják off. Tak to si děláte prdel, ne?
Dost často se mi stává, že jedou jen na majáky a sirénu zapnou až když jsou v křižovatce. Za někoho si stoupnout a pustit píšťalu na to jsou ale machři.
Včera se mi to zrovna stalo - vjíždím do křižovatky (sjezd Barrandov směr Braník) a protože je tam zvykem, že to ještě projede zprava na oranžovo-červenou, tak se vždy dívám doprava. Včera se to vyplatilo - už koutkem oka vidím auto a říkám si, že nějak nezpomaluje přestože musí míč červenou.
-> A ono kluci v Ovci, nejsou slyšet a lehce si zabroukaj až v křižovatce. Podařilo se mi je dojet u tramvaje v Modřanech a to už samo maják off. Tak to si děláte prdel, ne?
Re: Policejní kontroly a měření
"Podle policie řidič stříbrné octavie dojel sanitku a dožadoval se uvolnění cesty. To posádka sanitky z taktických důvodů udělat nemohla.." ???
Auto jedoucí na majáky se nemůže předjet? Chápu třeba kluky posledně co namířili samopal na borce, který se jim chtěl vetřít do chráněné kolony. Ale zajímaly by mě taktické důvody sanitky. Imo normálně mohli uhnout. Pokud vezli někoho brutálně nebezpečného a báli se nevím čeho - v takovém případě používají i doprovodného vozidla, ne?
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/sil ... .seznam.cz
Auto jedoucí na majáky se nemůže předjet? Chápu třeba kluky posledně co namířili samopal na borce, který se jim chtěl vetřít do chráněné kolony. Ale zajímaly by mě taktické důvody sanitky. Imo normálně mohli uhnout. Pokud vezli někoho brutálně nebezpečného a báli se nevím čeho - v takovém případě používají i doprovodného vozidla, ne?
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/sil ... .seznam.cz
Re: Policejní kontroly a měření
Sanitku na majácích jsem předjížděl už mockrát. Pokud měli vpravo volno, tak normálně uhýbali.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Od 19.3. (od 00:00 hod) bude spuštěno měření úsekové rychlosti na dálnici D1 v modernizovaném úseku č. 23 v km 168,04 - 177,7 obousměrně.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time