Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27889
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Kolega si hodně pochvaluje 1.5 eTSI v G8.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od petr_riha »

Předseda píše:Aspon se tam nikdo nenasere vedle tebe.
Nasere a jako bonus ti to orve.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
fast001
Autoškolák
Příspěvky: 30
Registrován: pát 20 lis 10:18
Bydliště: SR - BA

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od fast001 »

Snowman000 píše:No je to dalsia "zbytocnost" navyse, ktorej prinos je v realite nulovy, ale hlavne, sa motor este viac "zakarbonuvava" prave na tych ventiloch ktore sa vypnu.

1,5 TSI samozrejme trpi tym istym a k tomu pridala na zaciatku este dobre zname cukanie, ktore sa riesolo myslim aj nejakymi zvolavackami a ako bonus nafasovala OPF...
Vdaka. Chapem to teda dobre, ze okrem potencialneho karbonizovania nema ACT zname ziadne problemy so spolahlivosotu oproti nie ACT verzii?

Lebo z toho mi vyslovene rizikove nepride.
RWD+atmo+maual
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1677
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od abgx1 »

Ma zmysel cakat s kupou T6.1 ktoru akutne netreba, jediny ciel je kupit ju skor ako sa prestane predavat?

teraz sa mi zda ze skladovky nejak zlacneli... dole to uz asi nepojde, ci?
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Honza42 »

fast001 píše:
Snowman000 píše:No je to dalsia "zbytocnost" navyse, ktorej prinos je v realite nulovy, ale hlavne, sa motor este viac "zakarbonuvava" prave na tych ventiloch ktore sa vypnu.

1,5 TSI samozrejme trpi tym istym a k tomu pridala na zaciatku este dobre zname cukanie, ktore sa riesolo myslim aj nejakymi zvolavackami a ako bonus nafasovala OPF...
Vdaka. Chapem to teda dobre, ze okrem potencialneho karbonizovania nema ACT zname ziadne problemy so spolahlivosotu oproti nie ACT verzii?

Lebo z toho mi vyslovene rizikove nepride.
Nevím, proč by vypnuté válce měly víc trpět na karbon. Ventily jsou v té chvíli trvale zavřené a nic tam neproudí.
Zatím na 1,5 TSI 45.000km a bez problémů. Já vím, je to nic, prostě koronavirová odstávka.
ACT je za provozu většinou nepostřehnutelné. Pokud jde o cukání, tak ano. Moderní homo facebookus, kterému se z toho povalování pravá noha změnila v kopyto může mít problémy. My, co jsme odchovaní na karburátorových dostavnících v minulém tisíciletí, si toho ani nevšimneme. Prostě za polotepla poblíž volnoběhu má motor občas takové návaly síly střídané bezvědomím.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27889
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Proč by se T6.1 přestala prodávat??
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1677
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od abgx1 »

No raz sa musi prestat predavat :D kvoli T7.... Povodne vraj zaciatok 2022, teraz asi neskor kvoli korone
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27889
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

já jsem slyšel, že T7 bude zcela jiný koncept a T6.1 se bude souběžně prodávat...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1677
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od abgx1 »

hm, tak to si toho pocul asi vyrazne viac ako miestny predajca VW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27889
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

i to je možné...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět