podvozky mě živí, konkrétně jízdní zkoušky a věřím, že poznám víc než drtivá většina lidí tady, ale nechci soudit osobně tu nikoho neznám
![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
A ne oktávku vážně nemám (míval jsem maximálně O1RS) a ve škodovce nedělám.
A souhlasím s Bobem, většina lidí nepozná rozdíl a ti kteří ho poznají ho poznají zpravidla kvůli hlukům. Trouba Vaculíkovi budu říkat, protože o podvozku prostě mele sračky. Jeho omílání toho, že když najedeš na nerovnost jedním kolem tak se to přenese přes příčku a zvedne to i druhé kolo je kravina. Torzní tuhost vlečené nápravy je srovnatelná s tuhostí stabilizátoru, takže to samé se děje (resp. neděje) i u víceprvku. Jinak pro zvážení, minulá generace Hondy Civic Type-R (FK2) měla vlečku a je považována za jeden z nejlepších hatchbacků nedávné doby, nechápu jak to tedy dokázali s odskakující vlečenou nápravou
Ale prostě co řekne Vaculda je pro jeho uctívače svaté a to. Ač on svatý není a rozhodně není nestranný a objektivní.
jinak dokazuješ svoji inteligenci nějakými předpojatostmi, kecy o lgbt, apod, ač se bavíš s člověkem co doma má třísetponíkový, 4 gumy zapalující, manuální převodovkou s dráhami tuhými jako liazka vyzbrojený stroj, který přesto, že je pouze 8 let starý má největší display na rádiu a ten je jednořádkový a nezvládne ukázat nic jiného než název stanice.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.