Omlouvám se za OT. Nevím jak Octavia IV a odskakování. Ale já to zažil s Mondeem 1999, v Itálii na dálničním mostě do levotočivé zatáčky, kdy se mi to rozskákalo na spárách a začalo po tečně opouštět vozovku - vpravo byla propast . Pomohlo radikální ubrání plynu - změna kmitočtu, ale to mi docvaklo až po cca 2 s a mezitím jsem pr..lí mohl štípat dráty. Ale zase to málem nedal ten Ital za mnou, ve 130+ odstup 3m, jak je jejich dobrým zvykem. Ještě, že jsou "elastici" a řídit většinou umí._sulcik_ píše:tvl zas ten Vaculíkův kec s odskakováním Ta náprava nikam neodskakuje ani k tomu nemá žádný fyzikální důvod, jak se ten trouba s nulovými znalostmi fyziky, snaží všem vnucovat, jelikož očividně neví, jak funguje stabilizátor
Vlečka má svoje výhody a nevýhody, hlavně hlukové, ale odskakování to fakt není
Octavia IV
Re: Octavia IV
Re: Octavia IV
Trouba hovor tomu,ktoreho vidis v zkradle dement . Ak nedokazes precitit odskakovanie vlecnej napravy, tak bud si v zivote nesedel v aute s inym typom zadnej napravy, alebo tvoje cerebellum je na tom dost zle,co sa tyka vnimania pohybu celeho vozidla, alebo proste mas octu v zaklade a ides ju do krvi branit_sulcik_ píše:tvl zas ten Vaculíkův kec s odskakováním Ta náprava nikam neodskakuje ani k tomu nemá žádný fyzikální důvod, jak se ten trouba s nulovými znalostmi fyziky, snaží všem vnucovat, jelikož očividně neví, jak funguje stabilizátor
Vlečka má svoje výhody a nevýhody, hlavně hlukové, ale odskakování to fakt není
Ale presne kvoli ludom ako si ty ide cely autopriemysel do sraciek a sustreduju sa na lgbt farbickovy interier a infotainment a odstranuju multilink aj u motorizacii, kde boli niekedy ako zaklad.
Kedze ty budes ten typ sofera, ze je rad,ze vie tocit volantom ,kam ma ist.
Re: Octavia IV
podvozky mě živí, konkrétně jízdní zkoušky a věřím, že poznám víc než drtivá většina lidí tady, ale nechci soudit osobně tu nikoho neznám A ne oktávku vážně nemám (míval jsem maximálně O1RS) a ve škodovce nedělám.
A souhlasím s Bobem, většina lidí nepozná rozdíl a ti kteří ho poznají ho poznají zpravidla kvůli hlukům. Trouba Vaculíkovi budu říkat, protože o podvozku prostě mele sračky. Jeho omílání toho, že když najedeš na nerovnost jedním kolem tak se to přenese přes příčku a zvedne to i druhé kolo je kravina. Torzní tuhost vlečené nápravy je srovnatelná s tuhostí stabilizátoru, takže to samé se děje (resp. neděje) i u víceprvku. Jinak pro zvážení, minulá generace Hondy Civic Type-R (FK2) měla vlečku a je považována za jeden z nejlepších hatchbacků nedávné doby, nechápu jak to tedy dokázali s odskakující vlečenou nápravou
Ale prostě co řekne Vaculda je pro jeho uctívače svaté a to. Ač on svatý není a rozhodně není nestranný a objektivní.
jinak dokazuješ svoji inteligenci nějakými předpojatostmi, kecy o lgbt, apod, ač se bavíš s člověkem co doma má třísetponíkový, 4 gumy zapalující, manuální převodovkou s dráhami tuhými jako liazka vyzbrojený stroj, který přesto, že je pouze 8 let starý má největší display na rádiu a ten je jednořádkový a nezvládne ukázat nic jiného než název stanice.
A souhlasím s Bobem, většina lidí nepozná rozdíl a ti kteří ho poznají ho poznají zpravidla kvůli hlukům. Trouba Vaculíkovi budu říkat, protože o podvozku prostě mele sračky. Jeho omílání toho, že když najedeš na nerovnost jedním kolem tak se to přenese přes příčku a zvedne to i druhé kolo je kravina. Torzní tuhost vlečené nápravy je srovnatelná s tuhostí stabilizátoru, takže to samé se děje (resp. neděje) i u víceprvku. Jinak pro zvážení, minulá generace Hondy Civic Type-R (FK2) měla vlečku a je považována za jeden z nejlepších hatchbacků nedávné doby, nechápu jak to tedy dokázali s odskakující vlečenou nápravou
Ale prostě co řekne Vaculda je pro jeho uctívače svaté a to. Ač on svatý není a rozhodně není nestranný a objektivní.
jinak dokazuješ svoji inteligenci nějakými předpojatostmi, kecy o lgbt, apod, ač se bavíš s člověkem co doma má třísetponíkový, 4 gumy zapalující, manuální převodovkou s dráhami tuhými jako liazka vyzbrojený stroj, který přesto, že je pouze 8 let starý má největší display na rádiu a ten je jednořádkový a nezvládne ukázat nic jiného než název stanice.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Octavia IV
som si to precital este raz a pomaly. Takze toho troubu si myslel jeho (Vaculika), nie mna hej ? Tak to potom beriem invektivy spat a ospravedlnujem. Ani neviem, kto to je ,takze je mi ukradnuty
Ja mam vyse 400 konovu zadokolku v manuale,takze ver, ze cit pre zadok musim teda mat riadny
Ja mam vyse 400 konovu zadokolku v manuale,takze ver, ze cit pre zadok musim teda mat riadny
Re: Octavia IV
Ještě minulý týden sice v konfigu byl, ale BEZ ceny, fčíl už je tam i ta cena.Dix píše:2.0 TSI 140 KW 4x4 7DSG v konfigurátoru.
Scout nakonfigurován, tabulkově skoro milion - Schade opravdu přitvrdila muzyku fest. Uvidíme, kolik % slevy bude v nabídce od prodejce (+ fleet = 2 auta za 12 měsíců), potom budu mít čas do druhého pololetí se rozmyslet, jestli do toho (ref nepovedený SW) jít anebo rači ne.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia IV
Tak první info od prodejce - čekačka na OctIV Scout fbenzínu je aktuálně 30+ týdnů...... (Prý nejsou nějaké šváby/čipy či co.)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Ano, DT jsou šílené... Ale ceny fajné. 20% bys neměl mít problém.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia IV
Ta velikost nádrže 45 litrů u Scouta 2.0 TSi je fakt a nebo jen chyba?
Někde jsem četl, že verze s multilinkem vzadu měly mít nádrž větší. Zatím jen u 2.0 TDI 200k vidím 55 litrů.
Taky nad ním v benzinu uvažujeme, ale ta nádrž mě teda sere neskutečně. Oproti Mazdě 20 litrů dolů. :/
Někde jsem četl, že verze s multilinkem vzadu měly mít nádrž větší. Zatím jen u 2.0 TDI 200k vidím 55 litrů.
Taky nad ním v benzinu uvažujeme, ale ta nádrž mě teda sere neskutečně. Oproti Mazdě 20 litrů dolů. :/
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Re: Octavia IV
v klidu, všechny 4kolky mají 55l. Je to chyba v konfigurátoru.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Octavia IV
@_sulcik_ Díky za info. Snad to tak tedy bude.
Škoda ty stránky nemá moc aktualizované a celkově najít nějaké podrobnější a hlavně aktuální technické údaje je skoro nadlidský výkon. Nicméně udávaná nádrž byla jedna z mála negativ Scouta.
Škoda ty stránky nemá moc aktualizované a celkově najít nějaké podrobnější a hlavně aktuální technické údaje je skoro nadlidský výkon. Nicméně udávaná nádrž byla jedna z mála negativ Scouta.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion