Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Já to rozhodnutí "ne" udělal * při příchodu první vlny Covida sem k nám do Kocourkova, až později mi začalo docházet, že bylo správné quli těm pičičandám. Btw, kdybych to byl býval kupoval, tak s prodlouženou zárukou, takže minimálně na tu záruku bych SW e-call a SS vypnout nemohl (pokud to u Porše vůbec sw vypnout de).
A co vypnout určitě nejde je EURo VI, to by mě asi zabilo, mně stačilo jak pičovsky se choval EURo V v bramborovi1, ešče že brambor2 je jen EURo IV.
* popravdě řečeno, hodil sem si korunou a padlo to "ne"
A co vypnout určitě nejde je EURo VI, to by mě asi zabilo, mně stačilo jak pičovsky se choval EURo V v bramborovi1, ešče že brambor2 je jen EURo IV.
* popravdě řečeno, hodil sem si korunou a padlo to "ne"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
A co to má společného s jízdou? Že BMW před 10-15 lety u masově vyráběného auta nedokázalo vyladit řízení motoru tak aby nemusel mít při řazení revhang? Možná to i udělali schválně, stejně jako PCV na spojce. Tam žádná přímá úměra EURO 1 až 6xx nefunguje.pavproch píše:A co vypnout určitě nejde je EURo VI, to by mě asi zabilo, mně stačilo jak pičovsky se choval EURo V v bramborovi1, ešče že brambor2 je jen EURo IV.
Uživatelsky nejnovější emisní norma bude mít jedinou zapeklitost a to GPF.
Ne kvůli chování motoru s filtrem, ale kvůli předepsanému nízkopopelnatému oleji, který ten filtr má chránit pro případ že by auto žralo olej. Přitom lidová moudra praví, že plnotučné vysokopopelnaté oleje (fullSAPS) jsou nejlepší pro samotnou mechaniku motoru.
Jinak pro nejprůzračnější reakce motoru ti poradím tajný tip - sežeň si 1,9 TDI s rotačkou nebo ještě lépe PD.
Sice má turbolag (pořád o dost menší než srovnatelné benzíny), ale otáčky reagují na plyn nahoru i dolů jak u závodního auta, budeš moct řadit jak Jackie Chan v Thunderboltu
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Přesně vystihl co konkrétně - fakt, že žijeme v idiokracii, kde se produkce atmosférického motoru ve spojení s manuální převodovkou stala mj. díky ekonomických zájmů lhářů a pokrytců z parazitického "zeleného" byznysu "neskutečným majstrštykem"?
Jak by podobné - v lepším případě naprosto zbytečné a v horším autu a jeho uživateli škodící - cypoviny asi dopadly, kdyby drtivá většina zákazníků vyžadovala modely bez nich, a pokud by už nebyl k mání ani jeden model od ani jednoho výrobce, prostě by si koupili raději starší auto bez o-pičáren, i kdyby měli stokrát na nové?
Ale čím dál víc takyřidičů má a bude mít auta a jejich mechaniku - jak bylo v poslední době na autoforu správně zmíněno - úplně u prdele, což je mj. dáno i neustálým zesložiťováním těchto plechovek a přidáváním zbytečných (éééééé-)chujovin.
Jistě i v minulosti uměla většina maximálně tak točit volantem a šlapat po pedalech a pamatovat si pár značek, takže nakonec k nijak radikálním změnám v přístupu k osobnímu toxickému plechovkaření u většiny stáda nedošlo.
A v souvislosti s možností softwarově vypnout idiotské obtěžující a sledovací stupidity mě napadá, zda se třeba v kupní smlouvě "náhodou" nenajde mikroskopickým fontem tištěná vyděračská podmínka, že je kupující povinen tyto systémy provozovat, jinak přijde o záruku atd. Vůbec by mě to nepřekvapilo.
Jak by podobné - v lepším případě naprosto zbytečné a v horším autu a jeho uživateli škodící - cypoviny asi dopadly, kdyby drtivá většina zákazníků vyžadovala modely bez nich, a pokud by už nebyl k mání ani jeden model od ani jednoho výrobce, prostě by si koupili raději starší auto bez o-pičáren, i kdyby měli stokrát na nové?
Ale čím dál víc takyřidičů má a bude mít auta a jejich mechaniku - jak bylo v poslední době na autoforu správně zmíněno - úplně u prdele, což je mj. dáno i neustálým zesložiťováním těchto plechovek a přidáváním zbytečných (éééééé-)chujovin.
Jistě i v minulosti uměla většina maximálně tak točit volantem a šlapat po pedalech a pamatovat si pár značek, takže nakonec k nijak radikálním změnám v přístupu k osobnímu toxickému plechovkaření u většiny stáda nedošlo.
A v souvislosti s možností softwarově vypnout idiotské obtěžující a sledovací stupidity mě napadá, zda se třeba v kupní smlouvě "náhodou" nenajde mikroskopickým fontem tištěná vyděračská podmínka, že je kupující povinen tyto systémy provozovat, jinak přijde o záruku atd. Vůbec by mě to nepřekvapilo.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To ani nemusí být mikropísmem, oni se u toho ještě bijou v prsa, když odpovídají na tento požadavek zákazníka.Lachende Bestien píše: A v souvislosti s možností softwarově vypnout idiotské obtěžující a sledovací stupidity mě napadá, zda se třeba v kupní smlouvě "náhodou" nenajde mikroskopickým fontem tištěná vyděračská podmínka, že je kupující povinen tyto systémy provozovat, jinak přijde o záruku atd. Vůbec by mě to nepřekvapilo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jakej? Prijde mi to stejny, stejna kastle, takze za me FL, ale rad se dozvim jake rozdily tam jsouZajda píše:Nějak tu motáte dohromady řadu 981 vs aktuální 781.
A Pavproch ve svém fundamentalismu nedokáže docenit, že kombinace 4litrové atmosféry s manuálem je v dnešní době neskutečný majstrštyk lidí, co to dokázali protlačit do výroby. Něco jako loučení, po rozebrání plánované produkce už prostě šmytec. Stopstart a ecall jsou věci co tě odradily od koupě? Záležitosti co jdou SW odstavit? To ti fakt nežeru
Btw dost me prekvapilo jak je to svizne 0-200
manual 14.2
https://zeperfs.com/en/fiche8373-porsch ... ts-4-0.htm
Automat jen 12.4 (to se mi zda az neuveritelny )
https://zeperfs.com/en/fiche8907-porsch ... -0-pdk.htm
GT3 991 porsche (11.3)
https://zeperfs.com/en/fiche6715-porsch ... t3-pdk.htm
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
LB> Toto dnes nejsou auta co se kupují na záruční dobu, ale na chov. Něco co vydrží do důchodu. Deaktivaci start & stopu by donedávna někteří dealeři ochotně udělali. Odpověď proč už to nedělají se skrývá opět v emisních normách. Součástí těch několika posledních jsou ustanovení že zákazníka může po určitou dobu po koupi kontaktovat pověřená autorita a pokud ten bude souhlasit, za úplatu si jeho auto vypůjčí na ověření, zda stále vyhovuje homologačním standardům.
Jinak si neodpustím dodat že zrovna ty, který se dusíš už jen při pohledu na vypnutý dieslový motor (ač jsou diesly se SCR momentálně čistější než benzinové motory), bys měl mít pro ideovou emisní válku pochopení.
Jinak si neodpustím dodat že zrovna ty, který se dusíš už jen při pohledu na vypnutý dieslový motor (ač jsou diesly se SCR momentálně čistější než benzinové motory), bys měl mít pro ideovou emisní válku pochopení.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Z mé dlouhodobé zkušenosti vyplývá, že drtivá většina dieselových osobáků produkuje nepříjemně dusivý smrad, ale kupodivu se najde i pár výjimek - zrovna před pár dny mě při procházce překvapil velký rozdíl mezi šitovostí emisí ze 2 plechovek - v obou případech se pohybovaly velmi pomalu v nízkých otáčkách. První byla nějaká dýzlová "suv" dachčija, a ta smrděla tak, že podobnou intenzitu bych s mírnou nadsázkou čekal tak spíš u nějaké staré liazky. Fakt humus.
A druhý nějaký menší "suv" mercedes cd220, kde bych bez pohledu na označení motorizace ani nepoznal, že šlo o vocpoďácký "úsporný" smradomet.
Fakt paradox, nicméně v případě toho "čistého" dieselu jde o velmi raritní výjimku z pravidla "co nafťák, to dusivá toxická mrdka" prakticky bez ohledu na značku, typ nebo rok výroby, a že jich tady jezdí opravdu požehnaně.
Takže vaše premisa o mém dušení se jen při pohledu na vypnutý smradomet je mylná, ale samozřejmě chápu, že lecjakého majitele osobní turbonaftičkové plechovky může kritika jejich aromatických "miláčků" iritovat, třeba protože si to z libovolného důvodu berou osobně.
A druhý nějaký menší "suv" mercedes cd220, kde bych bez pohledu na označení motorizace ani nepoznal, že šlo o vocpoďácký "úsporný" smradomet.
Fakt paradox, nicméně v případě toho "čistého" dieselu jde o velmi raritní výjimku z pravidla "co nafťák, to dusivá toxická mrdka" prakticky bez ohledu na značku, typ nebo rok výroby, a že jich tady jezdí opravdu požehnaně.
Takže vaše premisa o mém dušení se jen při pohledu na vypnutý smradomet je mylná, ale samozřejmě chápu, že lecjakého majitele osobní turbonaftičkové plechovky může kritika jejich aromatických "miláčků" iritovat, třeba protože si to z libovolného důvodu berou osobně.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Já si těžko něco můžu brát osobně, protože nezastávám žádnou koncepci, můj diesel je z pravěku, tj. dosti mimo diskusi, a upřímně veškerá má starost o jeho emise končí tím, že jsem mu nedávno pořídil nový katalyzátor.
Bavil jsem se o nových dieslech s SCR, což jsou podle všeho nejčistší spalovací motory, co kdy byly.
Naopak hojně používané přímovstřikové benziny sice taky nesmrdí skoro vůbec, zato dokážou produkovat jemné rakovinotvorné saze, které řeší až filtr pevných částic v posledních letech.
Bavil jsem se o nových dieslech s SCR, což jsou podle všeho nejčistší spalovací motory, co kdy byly.
Naopak hojně používané přímovstřikové benziny sice taky nesmrdí skoro vůbec, zato dokážou produkovat jemné rakovinotvorné saze, které řeší až filtr pevných částic v posledních letech.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Chlapi, jak je to se servisníma nákladama na tohle auto? (obecně asi na značku Porsche, nepředpokládám, že by mezi 911 a Caymanem GTS byly nějaké velké rozdíly).Snowman000 píše:Vrooom píše:Treba tohle GTS (cena uplne silena ...)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... e0059cf76c
Ale za tu cenu...ufff...aj keby som na to mal, tak bych za to tolko fakt nedal
Přemýšlím, kudy dál po M2 competition a tohle byl jeden z nápadu, přece jen 4.0 atmosféra s manuálem je velké lákadlo, ale nikdy jsem Porsche ani nic podobného nevlastnil a z okolí slyšel jen odstrašující zprávy na servis Porsche v ČR. Je mi jasné, že servisní náklady budou výš než u BMW, ale o kolik? Chápu, že když chce mít člověk na opičku, musí mít i na banány, ale i tak by mě to zajímalo
Díky moc za info
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
981 - tretia generaciaZajda píše:Nějak tu motáte dohromady řadu 981 vs aktuální 781.
A Pavproch ve svém fundamentalismu nedokáže docenit, že kombinace 4litrové atmosféry s manuálem je v dnešní době neskutečný majstrštyk lidí, co to dokázali protlačit do výroby. Něco jako loučení, po rozebrání plánované produkce už prostě šmytec. Stopstart a ecall jsou věci co tě odradily od koupě? Záležitosti co jdou SW odstavit? To ti fakt nežeru
982 - stvrta generacia (sucasna), modelovo to oznacili ako 718 (vyhodili N/A F6, prislo turbo F4)
Inak mnohymi je prechod z 981 na 982 povazovany za hrubsi facelift, mnoho technickych veci (okrem motorov) sa nezmenilo.