Na ojetiny u nás v holdingu nejsou dotace
![Big hug :ymhug:](./images/smilies/6.gif)
A zrovna ten Lex to byl takovej záchvat nerozumu, asi by to nedávalo smysl. Dojíždím každej den 25km tam a zpátky + ad hoc ježdění at už obchodně nebo provozní věci kolem firem, no bude mi to dávat nějakých 50-60kkm ročně. Od listopadu mám 15kkm jenom na Golfu a to není moje "hlavní" auto. Tak jsem přemejšlel, co by mi tak jako udělalo radost a zároveň to bylo nějak ekonomicky únosný.
A teď vlastně přemejšlím, jestli chci mít nějaký "repre" auto, ať už převzít finálně STI / koupit BRZ / 540d / cokoliv co mi bude dělat radost tím, že to prostě mám, a ty kilometry ředit mezi nějaký dodávky / ojetiny z firem a právě to "repre" vozidlo, na dálky. Nějaký hothatche a podobný jsem nakonec zavrhl, zbytečnej kompromis, ani ryba ani rak.
Nebo se prostě smířit s tím, že holt nejsem pan generální a koupit si pickupa. Ať už toho V6 Amaroka (co už teda není) nebo nějakej základnější RAM / F150 a fláknout do toho plyn. Radost by mi to dělalo a mohl bych s tím jezdit furt. I třeba dneska, kdy sem najel za odpoledne 250 kiláků a mohl bych to celý obsloužit klidně 911, až na těch prvních 30 kilometrů, kdy sem potřeboval popovézt europaletu cihel. Takže jsem zase jel pracovním krámem a "moje" auto by zůstalo v garáži.
Jediný, co mi vlastně vadí na variantě B) je to, že se bojím, že mi toho auta pak bude líto a vlastně to nebudu umět využívat. Nevim, jestli bych si uměl na korbu RAMu za 1,5 mega umět nechat nakládat přivožralýho skladníka palety. Nebo bych se celou dobu třásl že mu to spadne nebo to přejede a třískne mi do vrat korby.
Je to složitý. Mladej Strnad tyhle problémy asi nemá
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)