Porsche - vse o sportovnich modelech
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Koukám,že v konfigurátoru mají základní modely jen 8mi kvalt PDK, Carrera S má navíc manual 7mi kvalt a GT3 má 7mi kvalt PDk,nebo manual 6ti kvalt GT.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Podíval jsem na DE press kit web když na globálním jsem nic nenašel. Je to stále 6MT.
https://presse.porsche.de/prod/presse_p ... id=1177918
Prosil bych jednu v Riviera Blue a s 90litrovou nádrží
Hodil jsem převody do stroje:
https://presse.porsche.de/prod/presse_p ... id=1177918
Prosil bych jednu v Riviera Blue a s 90litrovou nádrží
Hodil jsem převody do stroje:
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
GT3 už je pro mě moc.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Než ten manuální šestikvalt je asi lepší zvolit to jejich oblíbené a mezi automaty obecně celkem povedené pékádéčko.
7kvalt už by mohl být zajímavější.
Pochopitelně se kupci takto relativně dost drahých benzínových hraček praktičností a spotřebou příliš nezabývají, ale zpřevodování působí celkem nepříliš účelně - jednička a dvojka proklatě dlouhé, a zase třeba poslední 6. převod točí cca 2,5 tácu ve 100 km/h. Prostě k autu za bezmála 4 míče se moc nehodí, i když to vyvažuje povedený zvukový projev poctivého šestiválce a fakt, že na dlouhé dálniční přesuny se podobné hračky zpravidla nevyužívají.
7kvalt už by mohl být zajímavější.
Pochopitelně se kupci takto relativně dost drahých benzínových hraček praktičností a spotřebou příliš nezabývají, ale zpřevodování působí celkem nepříliš účelně - jednička a dvojka proklatě dlouhé, a zase třeba poslední 6. převod točí cca 2,5 tácu ve 100 km/h. Prostě k autu za bezmála 4 míče se moc nehodí, i když to vyvažuje povedený zvukový projev poctivého šestiválce a fakt, že na dlouhé dálniční přesuny se podobné hračky zpravidla nevyužívají.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Pokud s tím nehodláš drtit okruhy, tak zbytečnost.970ka píše:GT3 už je pro mě moc.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Militantní okruhoví jezdci raděj dají přednost následné RS verzi, ti silniční si rádi užijí interakci se skvostným motorem v plném rozsahu. A pokud bys kupoval s vidinou investice, manuál v podobném autě je jackpot.Lachende Bestien píše:Než ten manuální šestikvalt je asi lepší zvolit to jejich oblíbené a mezi automaty obecně celkem povedené pékádéčko. 7kvalt už by mohl být zajímavější.
Opět tě jen míjí účel s jakým to bylo navrženo. Tedy pro radost z bytí. Jednička není extrémně dlouhá, to jen že motor točí 9000. Kratší ji nikdy k rozjezdům nebudeš potřebovat a takhle ji můžeš právě použít i při jízdě a není to pak jen mrtvá váha jako v běžných autech. A dál jsou kvalty napráskané za sebou aby motor padnul po přeřazení rovnou do varu. U 7° automatu si mohli dovolit ještě agresivnější převody a 7° je otáčkově stejně jako 6° u manuálu.Lachende Bestien píše:zpřevodování působí celkem nepříliš účelně - jednička a dvojka proklatě dlouhé, a zase třeba poslední 6. převod točí cca 2,5 tácu ve 100 km/h. Prostě k autu za bezmála 4 míče se moc nehodí, i když to vyvažuje povedený zvukový projev poctivého šestiválce a fakt, že na dlouhé dálniční přesuny se podobné hračky zpravidla nevyužívají.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
První co mě napadne, když vidím ty převody, že bych to pokrátil (i o 20% a mělo by to pořád dostatečnou maximálku). Pak si ale člověk uvědomí výkon toho auta a celý potenciál - to je prostě úplně jiný svět. Je super, že se ještě něco takovýho dneska vůbec vyrábí.Zajda píše:Podíval jsem na DE press kit web když na globálním jsem nic nenašel. Je to stále 6MT.
https://presse.porsche.de/prod/presse_p ... id=1177918
Prosil bych jednu v Riviera Blue a s 90litrovou nádrží
Hodil jsem převody do stroje:
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
https://www.autoforum.cz/predstaveni/po ... pretvarka/
Auto uzasne. Pro me budouci 911 touring jako daily
(ale bohate by mi stacil i camyn GTS 4.0 )
K zdejsimu clanku bych dodal, ze ta hlavice je zmenena protoze Preuninger i u automatu rad radi hlavici, misto padel, coz by s tim "USB stickem" co je v normalni 911 moc dobre nesloPodle nás za tím stojí snaha prodat verzi s automatem i těm, kteří by se jinak „styděli”, že mají v GT3 automatické řazení, které ze strany nadšenců nikdy není přijímáno pozitivně - takto bude při pohledu zvenčí stěží poznat, co má auto za převodovku. Na oficiální vysvětlení zatím čekáme.
Auto uzasne. Pro me budouci 911 touring jako daily
(ale bohate by mi stacil i camyn GTS 4.0 )
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
PodpisujemVrooom píše: Auto uzasne. Pro me budouci 911 touring jako daily
(ale bohate by mi stacil i camyn GTS 4.0 )
Bolo to vo videu s Chrisom Harrisom ak si dobre pamatamVrooom píše: K zdejsimu clanku bych dodal, ze ta hlavice je zmenena protoze Preuninger i u automatu rad radi hlavici, misto padel, coz by s tim "USB stickem" co je v normalni 911 moc dobre neslo
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...