Octavia IV
Re: Octavia IV
Někdo po startu vypíná Start-stop, já displej navigace. HUD si naštěstí pamatuje ,že byl vypnut. Tohle měly dobrý O3, kde se dalo nastavit, že se displej multimédií automaticky sám po čas vypne nebo hodí hodiny.
Každý to má jinak, ale mě to unavuje. Září do očí. Obscesi rychlostí nemám, takže ji v zorném poli nepotřebuju a od doby co jsem začal HUD vypínat je jízda daleko míň stresující a víc pozornosti dávám samotnému provozu než rychlosti, která pro bezpečnost zase tak důležitá není.
Každý to má jinak, ale mě to unavuje. Září do očí. Obscesi rychlostí nemám, takže ji v zorném poli nepotřebuju a od doby co jsem začal HUD vypínat je jízda daleko míň stresující a víc pozornosti dávám samotnému provozu než rychlosti, která pro bezpečnost zase tak důležitá není.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia IV
A neni lepsi vzit funkcni skladovku O3 (i kdyz ma hnusny predek)?pavproch píše:Já ale jsem čekal na 2.0TSI 4x4
https://home.mobile.de/WEISSMOTORS#des_286166437
https://home.mobile.de/WEISSMOTORS#des_281708226
https://home.mobile.de/WEISSMOTORS#des_281708222
https://home.mobile.de/WEISSMOTORS#des_281708034
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia IV
To mně nenapadlo se podívat po skladoffkách.
Dík za tip.
Když semi ale (jednu) nepodařilo koupit 2020, tak to chcu nechat zase až na závěr roku (2021) a to už ty skladoffky nebudou (?)
Btw, šáde prý (aby podpořila odbyt) změkčila pravidla pro fleetové nákupy, aby člověk dostal fleetovou slevu, stačí koupit (na jedno ičo) dvě auta v průběhu 12-ti měsíců.
Dík za tip.
Když semi ale (jednu) nepodařilo koupit 2020, tak to chcu nechat zase až na závěr roku (2021) a to už ty skladoffky nebudou (?)
Btw, šáde prý (aby podpořila odbyt) změkčila pravidla pro fleetové nákupy, aby člověk dostal fleetovou slevu, stačí koupit (na jedno ičo) dvě auta v průběhu 12-ti měsíců.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia IV
Skúsenosť známeho fleetmanagera - keď videl problémy s prvými kusmi O IV, ktoré k nim došli - a to neboli z prvých vyrobených, ale relatívne nedávno, tak naháňa skladovky kde sa dá... a podľa jeho slov zďaleka nie je jediný.
To čo písal Bob je úplná pravda - obstojné auto odpísané neustálymi chybami... bavil som sa s človekom, čo po 7 mej (!) neúspešnej snahe to vychytať prišiel do showroomu vrátiť Golf 8 v spoločnosti právnika. Nakúpil o dom vedľa - skladovú O III, sťažuje sa na vrzajúce plasty, ale v porovnaní s Golfom sa "tetelí blahom"
To čo písal Bob je úplná pravda - obstojné auto odpísané neustálymi chybami... bavil som sa s človekom, čo po 7 mej (!) neúspešnej snahe to vychytať prišiel do showroomu vrátiť Golf 8 v spoločnosti právnika. Nakúpil o dom vedľa - skladovú O III, sťažuje sa na vrzajúce plasty, ale v porovnaní s Golfom sa "tetelí blahom"
Re: Octavia IV
Tak to je radost.. když to zamrzá jako nové, tak co to bude dělat jako 5 leté? Nedej bože 10leté auto? To už to dávno nebude fungovat vůbec.
Re: Octavia IV
pavproch: O tom zda bude na podzim nejaka skladova O3 muzu leda spekulovat. Ale ve variante Scout a jeste jako 2.0 TSI, no to bych se skoro vsadil, ze ani omylem.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia IV
ja len tak hodim do plena, nakolko som mal teraz pozicane nahradne vozidlo O3 2018 , 1.5TSI Evo s vypinanim dvoch valcov.
Ako co ma udivuje, ze mal som O 1 a tam v zime vrzgali gumy vpredu na stabilizatore a div sa svete, tato to robila tiez proste clovek caka,ze ten vyvoj ide,ale ono nie...taktiez ta "kvalita" interieru nic moc a laket vylozeny na tapaci dveri po chvilke bolel. Zadna jednoducha naprava odskakovala v zakrutach na mostnych spojoch, elektricky posilovac si niekedy odskocil a daval necakany pocit z riadenia. Tie dva valce vypinalo ,ked len voda bol na 90C ,ale pritom olej na 45C v zime a uz to vypinalo bolo len tak pocut vibracie od nevyvazenosti pri 2 valcoch. Ako brutalne som bol sklamany z toho auta.
Ako co ma udivuje, ze mal som O 1 a tam v zime vrzgali gumy vpredu na stabilizatore a div sa svete, tato to robila tiez proste clovek caka,ze ten vyvoj ide,ale ono nie...taktiez ta "kvalita" interieru nic moc a laket vylozeny na tapaci dveri po chvilke bolel. Zadna jednoducha naprava odskakovala v zakrutach na mostnych spojoch, elektricky posilovac si niekedy odskocil a daval necakany pocit z riadenia. Tie dva valce vypinalo ,ked len voda bol na 90C ,ale pritom olej na 45C v zime a uz to vypinalo bolo len tak pocut vibracie od nevyvazenosti pri 2 valcoch. Ako brutalne som bol sklamany z toho auta.
Re: Octavia IV
tvl zas ten Vaculíkův kec s odskakováním Ta náprava nikam neodskakuje ani k tomu nemá žádný fyzikální důvod, jak se ten trouba s nulovými znalostmi fyziky, snaží všem vnucovat, jelikož očividně neví, jak funguje stabilizátor
Vlečka má svoje výhody a nevýhody, hlavně hlukové, ale odskakování to fakt není
Vlečka má svoje výhody a nevýhody, hlavně hlukové, ale odskakování to fakt není
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Osobně si myslím, že 99% řidičů ani nepozná, co v autě mají.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time