Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To je taky důvod, proč mi dnešní sporťáky nejsou moc sympatický (i když se to už trochu zlepšuje). 130i váží kolem 1400kg a to už je na výdrži materiálu při takovýmto použití hodně znát.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ano. Je pak kouzelne sjet si s autem treba jen 100 - 200 kg lehcim a videt, s jak malymi brzdami si neochvejne poradi s jakoukoli rychlosti. Natoz pak necim opravdu lehkym...
"Hmotnostni ulet" je nejhorsim projevem automobilismu poslednich let, ma negativni vliv na vsechno vsechno, i tolik pretrasnou spotrebu a emise. Diky bohu za to, ze alespon Porsche se snazi udrzet sva (sportovni) auta jakz takz lehka.
"Hmotnostni ulet" je nejhorsim projevem automobilismu poslednich let, ma negativni vliv na vsechno vsechno, i tolik pretrasnou spotrebu a emise. Diky bohu za to, ze alespon Porsche se snazi udrzet sva (sportovni) auta jakz takz lehka.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Mame tu trochu informaci k nove 911, ani ji se nevyhnou vsemozna ekologicko-bezpecnostni opatreni...
http://www.autoforum.cz/bleskovky/porsc ... aci-kapotu
A obavam se, ze to jsou jen stripky. Porsche sice porad dokaze udelat "ciste" auto, ale z beznych verzi 997 je uz od posledniho facelifttu citit ustup z ucelnosti, o dalsich novinkach z portfolia ani nemluve. Od te doby se obavam, ze automobilka nastoupila cestu BMW, kde to take zacalo nenapadne a vypada to, ze obavy jsou na miste...
http://www.autoforum.cz/bleskovky/porsc ... aci-kapotu
A obavam se, ze to jsou jen stripky. Porsche sice porad dokaze udelat "ciste" auto, ale z beznych verzi 997 je uz od posledniho facelifttu citit ustup z ucelnosti, o dalsich novinkach z portfolia ani nemluve. Od te doby se obavam, ze automobilka nastoupila cestu BMW, kde to take zacalo nenapadne a vypada to, ze obavy jsou na miste...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
No a máte představu, kolik ta vystřelovací kapota přidá navíc na hmotnosti auta? Já bych tipoval sotva pár kilo, max. 10. Navíc z hlediska Porsche to bude na tom správném konci, aby to pomohlo vyvážit těžkou záď. V tomhle bych zrovna problém neviděl.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ta kapota mi nevadi, horsie je ze to bude mat podstatne vecsi rozvor a tym sa potlaci to najkrajsie na 911, zivost reakcie na riadenie.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To myslite vazne? U automobilky, ktera setri gramy pouzivanim nalepek misto plastovych log mavnete rukou na nekolika kilogramy, ktere navic zvysi teziste?beaumont píše:No a máte představu, kolik ta vystřelovací kapota přidá navíc na hmotnosti auta? Já bych tipoval sotva pár kilo, max. 10. Navíc z hlediska Porsche to bude na tom správném konci, aby to pomohlo vyvážit těžkou záď. V tomhle bych zrovna problém neviděl.
Jde o princip a toto je naprosty nesmysl.
Dalsi veci, kterou jsem tu chtel zminit a predbehl me merlin (to souvisi s tou druhou veci) je vynucene zvetseni rozvoru. Sedm centrimetru je hodne, to muze mit na chovani auta docela dramaticky vliv.
Nebagatelizoval bych uz mene zavazne veci, natoz pak tyto.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
tet už budou Porsche na toto
mexická vlna
mexická vlna
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ale tak zase to nepřehánějme. Pokud by ta kapota přidala (odhaduji) tak pět kilo, tak je to stejné jako by bylo v nádrži o pět litrů benzínu víc. Hmotnost je u sporťáku velmi důležitá, ale má o ní smysl mluvit až v řádu desítek kilogramů, nikoliv jednotek (tedy pokud se nebudeme bavit o neodpružených hmotách, to je něco jiného).pjanda píše:To myslite vazne? U automobilky, ktera setri gramy pouzivanim nalepek misto plastovych log mavnete rukou na nekolika kilogramy, ktere navic zvysi teziste?beaumont píše:No a máte představu, kolik ta vystřelovací kapota přidá navíc na hmotnosti auta? Já bych tipoval sotva pár kilo, max. 10. Navíc z hlediska Porsche to bude na tom správném konci, aby to pomohlo vyvážit těžkou záď. V tomhle bych zrovna problém neviděl.
Jde o princip a toto je naprosty nesmysl.
No to už stojí za pozornost spíš, to by mohlo být poznat.pjanda píše:Dalsi veci, kterou jsem tu chtel zminit a predbehl me merlin (to souvisi s tou druhou veci) je vynucene zvetseni rozvoru. Sedm centrimetru je hodne, to muze mit na chovani auta docela dramaticky vliv.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
S timto nesouhlasim, absolutne. 5 nebo 10 kilogramu mi u auta podobneho typu prijde byt jako nekonecno. Co se na jinych mistech musi udelat, aby hmotnost o toto cislo klesla...beaumont píše: Ale tak zase to nepřehánějme. Pokud by ta kapota přidala (odhaduji) tak pět kilo, tak je to stejné jako by bylo v nádrži o pět litrů benzínu víc. Hmotnost je u sporťáku velmi důležitá, ale má o ní smysl mluvit až v řádu desítek kilogramů, nikoliv jednotek (tedy pokud se nebudeme bavit o neodpružených hmotách, to je něco jiného).
Srovnavani s palivem je nesmyslne, to tam proste byt musi a neda se s tim nic delat, ale toto tam byt nemusi. Navic pokud chcete udelat rychle kolo, muzete si dat paliva do nadrze 5 litru, tohoto se nezbavite, je to pritomne porad. Navic je to k nicemu.
Velke uspory se skladaji z malych uspor a Porsche jiste neni lehke kvuli tomu, ze ma o 300 kg lehci karoserii. Jsou to jendotky kilogramu na ruznych mistech, vsak se podivejte treba kolik uspori superdrahy li-ion akumulator (mimochodem v podobnych mistech jako bude mechanismus vystelovaci kapoty). A Vy byste najednou mavl rukou nad pridanim podobne hmotnosti?
U podobne reseneho auta, kde neni lehke hmostnost dale snizit, aniz by byla citelne dotcena jeho pouzitelnost, ma podobne odlehceni cenu desetitisicu Kc. Odmitam akceptovat posun podobnym smerem s takovou motivaci. Jak je psano v clanku - co to asi tak realne resi...
Kdybychom podobne nesmysly (a toto je jen tresinka na dortu) nezavadeli poslednich 10-20 let, nemusime dnes resit nic z toho co resime. Protoze to, ze maji dnes auta 1500 kg misto 900 kg, ma principielne uplne stejny zaklad...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Porsche sa premeni na Das Auto, ale to sa dalo skor ci neskor cakat
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť