beaumont píše:
Pořád platí, že u BMW se materiály čalounění svou kvalitou / výdrží zásadně liší mezi řadami, tj. 7er je má lepší než 5er, ta lepší než 3er atd.? A 1er je až dole?
Dnešní stav neznám, ale v 70. a 80. letech to tak bylo, spousta 6er a 7er z těch let má dodnes pěkné kožené čalounění jen s lehkou patinou a v některých případech přežila dodnes dokonce i látka.
Urcite to tak bude. Ale v 1er bych rekl, ze je stejny smejd jako v 3er - takova kozenka... Treba kuze v E46 vypadala (mohla vypadat) po 100 tkm zanovne, to v E90 nebo E87 vubec neni realne ani po polovine km.
beaumont píše:
Pokud to není příliš soukromé, lze tomu rozumět jako "dnes už ne přenosný detektor za okno", nebo ještě jinak?
Pardon za OT.
Spise uz zadny detektor

A pokud nejaky, tak pevny. Kdysi jsem si nejake poridil, zrejme take pod medialnim tlakem

, pozdeji jsem prisel na to, ze je mi vice na obtiz to nekde schovavat (a nebo si nechavat vykrast auto se vsim co s tim souvisi) nez prospech z toho plynouci...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n