VW Golf GTI

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od vasco »

Goggy: trvale 200 a nesezere te to na nakladech? Kdyz jsem mel GTI ja, tak trosku sviznejsi jizda byla 15/100 a vic.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4059
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od HondaMan »

Což je spotřeba Brery při ekorace :-D
2.9T RWD
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od vasco »

Proste GTI bylo zatim me nejdrazsi auto, co se tyce PHM. Oleje, filtry, to bylo v pohode, ale treba kompresor klimy u garaznika za nejakych 25tKc tusim a nastesti jsem se toho zbavil pred udrzbou DSGcka. Nicmene auto to bylo skvele, ale neverim, ze oproti te Brere to bude, co se tyce nakladu, takova hitparada...
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od KoPP »

zrovna 2.0 TFSI je docela úsporná strojovna... přes dvacet to leze jen výjmečně a poklideček to umí za 7... docela paráda na 200 turbo koní...
Slow and serious
Uživatelský avatar
kurburt
Řidič začátečník
Příspěvky: 141
Registrován: stř 16 úno 15:01

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od kurburt »

a ja zas mam pocit, ze 2.0 TFSI se v kazdem aute chova uplne jinak...v A4 to bylo zdechle a primerene uzrane, ve Vascove GTI rychle (snad i diky DSG) a hodne uzrane (-II-), a treba octavie RS s manualem jela tak nejak normalne a zrala taky tak nejak normalne...ale jiste na tom bude mit sve predevsim jizdni styl, jednotlive vahy aut atd...
Uživatelský avatar
Goggy
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: čtv 17 úno 23:32

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od Goggy »

Vasco: nechci tady zabředávat do spotřeby protože v celkových nákladech se ztratí (díly na Breru taky nejsou levné), ale hrubé srovnání:

GTI / Alfa
Dlouhodoba: 9.5 / 15
Cesta do práce: 8 / 16
Cesta z práce: 10-12 / 20-25
Dálnice 130-180: 8-13 / 13-18
Ekorally: 7-8 / 10-12

15+ mi to bere při "agresivní" jízdě po městě, na okresce jsem zatím víc než 15 neměl (když počítám normální trasy, ne blbnutí)

S tím, že s Golfem jezdím díky poddajnějšímu podvozku (!) a ostřejší odezvě motoru (!!!) dynamičtěji.
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od Pajjoun »

Alfa odvedla s těmahle motorama opravdu dobrou práci, pokud vývoj sponzorovalo BP. :D
Goggy, máš to s manuálem? :-)
TSs
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od d1.8t »

pjanda píše:To jsem si nabehl ;)) Ale Brera 3,2 Q4 je podle me funkncne takova mizerie, ze bych stokrat radeji vzal i obycejny dvoulitrovy Focus I.
Focus I 2.0 všude chválíte. Věta by měla znít, že byste mnohem radějí jezdil v Supu Greenline 1.6TDi DSG.
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od d1.8t »

Goggy píše:Vasco: nechci tady zabředávat do spotřeby protože v celkových nákladech se ztratí (díly na Breru taky nejsou levné), ale hrubé srovnání:

GTI / Alfa
Dlouhodoba: 9.5 / 15
Cesta do práce: 8 / 16
Cesta z práce: 10-12 / 20-25
Dálnice 130-180: 8-13 / 13-18
Ekorally: 7-8 / 10-12

15+ mi to bere při "agresivní" jízdě po městě, na okresce jsem zatím víc než 15 neměl (když počítám normální trasy, ne blbnutí)

S tím, že s Golfem jezdím díky poddajnějšímu podvozku (!) a ostřejší odezvě motoru (!!!) dynamičtěji.
K tomu lze dodat jediné, všichni ti to říkaly. :D
RWD
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od pjanda »

d1.8t píše: K tomu lze dodat jediné, všichni ti to říkaly. :D
Amen ;) Jen bych to pozmenil na "rikali", citim se vice jako muz ;)

Ale jinak je to proste tak, Alfa nejenze zcela poprela vyhody benzinoveho sestivalce, obratila je naruby - to auto zere a nejede. Srovnani GTI treba 325i nebo 330i uz by tak nevyznivalo a pri narocnejsim vyuziti by to dopadlo presne naopak. Proto jsem take sveho casu prestal s GTI jezdit, protoze 330i s 230 PS byla:
- rychlejsi (30 PS bylo i pres nejaka ta kila navic znat)
- uspornejsi (GTI vzalo pri narcne jizde 18-23 litru, 330i pri stejne 15-16)
- komfortnejsi (proste stredni trida)
- zabavnejsi (RWD + jeste hydraulicke rizeni BMW bylo dale)
- snad jen na spatnych cestach bylo GTI dale, ale po tech se snazim nejezdit...

Mala E46 agitka ;) Ale presto trvam na tom, ze G V GTI je povedene auto, jen to zkratka neni (spise nebylo) BMW 3, coz ale az tak neprekvapi...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět