eGolf je velmi lowcost. Rozumej, aby EV k necemu bylo, musis vybirat z jinych modelu, nez z tehle ryboraku, predelanych z klasickych aut. To je velka nevyhoda EV. Jsou proste drahe.řidičBOB píše:Nejsem si jist, zda je eGolf zrovna low cost Asi podle toho, s čím to srovnáváš. Ale pak asi neporovnáváme stejné/podobné.MadJoe píše:ŘidičBOB - moc ne, prozatim jen asi 150tkm v x EV
Mluvim ze zkusenosti s x EV, nebavim se o low cost srackach, s tim zkusenost nemam.
A s kazdym EV se da alespon cca 300km najet vcetne dalnice.
Pokud se jede dale, samozrejme, klasicke auta maji nespornou vyhodu.
Ale omezovani se v zime v EV je nesmysl.
Jinak mam dlouhodobe zkusenosti s Teslou 3P, X, Jaguar I-Pace a to uz jsou pouzitelne auta.
300km kdykoliv, do 400km kdyz se snazis.
Provozni naklady = 0 prakticky. Samozrejme u auta za 3mio to neresis, ale pokud resis auto za 3mio a skoncis u EV a staci Ti jeho akcni radius, potesi to.
Navic zrovna cestovat, jak tady nekdo zminil, napriklad Praha-Bratislava, da se krasne s Teslou, diky superchargerum. Prumerna rychlost, vypocitana v pomeru rychlosti vybijeni a casu straveneho nabijenim napriklad u Tesly 3 Performance je 170-180km/h, takze se na dalnici vazne neloudas, co 200-300km si zajdes na wc a pokracujes dal. Byl jsem skeptik, ale nevidim extra problem.
Samozrejme, cim delsi trasa, tim vetsi vyhoda spalovaku.
Ale uz jsme s EV byli i Norsku apod a pohoda
Na daily je to vice nez obstojna alternativa. Naopak, shledavam ve vetsine pripadu spoustu vyhod.
Ale, to nic nemeni na tom, ze proste auto s baterkou nikdy nebude "sportovni" a nebude davat takove emoce jako benzin.
Diky bohu za to par poslednich mohykanu s poradnym motorem, nedej boze s manualem