Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahra ... ranici_wag
Celkem zajímavě popsáno. Ač nemohu posoudit pravdivost, odpovídá to mému vidění světa nabytého za skoro 60 let tady doma.
A nechci vyspělý Západ dohánět, to vím určitě. Dnes už ne, bývávalo.
(Francouzi si na Silvestra zapálili svoji oblíbenou porci cizích aut, letos slabota, je to pod tisícovku. Tady jsme pozadu, kdo chce slavit, musí si chudák auto zapálit sám.)
Chybné vlákno, uznávám. Posledních X příspěvků patří do politického.
Celkem zajímavě popsáno. Ač nemohu posoudit pravdivost, odpovídá to mému vidění světa nabytého za skoro 60 let tady doma.
A nechci vyspělý Západ dohánět, to vím určitě. Dnes už ne, bývávalo.
(Francouzi si na Silvestra zapálili svoji oblíbenou porci cizích aut, letos slabota, je to pod tisícovku. Tady jsme pozadu, kdo chce slavit, musí si chudák auto zapálit sám.)
Chybné vlákno, uznávám. Posledních X příspěvků patří do politického.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
HM: to by nebylo nic divného, že autority by podporovali hloupého a nemocného člověka do tak vysoké fce. Když pomineme, že se tak děje i u nás, tak samozřejmě, že takový člověk je lépe manipulovatelný. Neříkám, že to tak je. Hlavně neříkám, že Biden je hloupý (to on ani Trump nebude úplný kretén, protože by nebyl tam, kde je). Říkám ale, že nemocný bude. Jeho zmatenost a výpadky provázely celou jeho kampaň...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
U konkurence píšou o nějakém čínském el.mobilním sedanu s baterkama 150kWhod (a dojezdem NEDC 1000km) - taková vele-baterka ale přece nejde (z normální zásuvky/dobíječky) dobít "přes noc" = 12hodin, ne?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
normální 230V má nabíjecí výkon většinou 1-3 kW/h, wallbox na tříkolík s 16A jističem max. 11 kW/h, wallbox na velký tříkolík s 32A jističem 22 kW/h. Mínus nějaké ztráty.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Kuju za vysvětlení.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek ... .seznam.cz
„Rakousko v energetické bezpečnosti stále více spoléhá na jaderné a uhelné elektrárny v okolních zemích,“ I když samozřejmě budoucnost patří přírodní energii,“
Někomu hrabe???
„Rakousko v energetické bezpečnosti stále více spoléhá na jaderné a uhelné elektrárny v okolních zemích,“ I když samozřejmě budoucnost patří přírodní energii,“
Někomu hrabe???
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
pavproch: to i pby eGolf se ze zásuvky nabíjí celou noc. Když ti nevyhodí zrovna jistič
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Na ty full-electric kamiony se vazne tesim. U nas je brutalni podstav „obycejnych“ parkovacich ploch pro vozidla konvencniho (naftoveho) pohonu a ted i tahle uz nedostatkova mista by bylo nutne postupne elektrifikovat.
Kamion nosnosti i velikosti pojme jiste vetsi akupack nez osobak, ten ovsem pri vlastni hmotnosti <2,5 t nese max. 1 t dalsiho balastu. Kamion je v tom dejme tomu 10× vic. Tzn. kolik za sichtu ujede a spotrebuje energie? 8 hod. × avg 60 km/h = 480 km ~ 500 km. Kdyz budu optimista, tak predpokladam, ze bude muset dobijet kazde dva dny.
Jak tohle bude kapacitne resene (pocet a rychlost nabijecek), na tom jsem opravdu zvedav.
Kamion nosnosti i velikosti pojme jiste vetsi akupack nez osobak, ten ovsem pri vlastni hmotnosti <2,5 t nese max. 1 t dalsiho balastu. Kamion je v tom dejme tomu 10× vic. Tzn. kolik za sichtu ujede a spotrebuje energie? 8 hod. × avg 60 km/h = 480 km ~ 500 km. Kdyz budu optimista, tak predpokladam, ze bude muset dobijet kazde dva dny.
Jak tohle bude kapacitne resene (pocet a rychlost nabijecek), na tom jsem opravdu zvedav.
- Přílohy
-
- acea-pik-joint-statement-the-transition-to-zero-emission-road-freight-trans.pdf
- (247 KiB) Staženo 117 x
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Dnes cestou do práce jsem potkal 5ev. 2x i3; 2x Superb iV a jednu Teslu X. Všichni jeli v pohodě.
Píšu to proto, protože u nás na vsi bylo rovných -20°C a cestou do práce to kleslo někam k -15. Podle mnohých měli umrznout již cestou. Kromě jednoho S iV parkovali očividně všichni venku.
Píšu to proto, protože u nás na vsi bylo rovných -20°C a cestou do práce to kleslo někam k -15. Podle mnohých měli umrznout již cestou. Kromě jednoho S iV parkovali očividně všichni venku.
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
zapni si vyhřívání sedačky a volantu, ale nechej topení vypnuté. Dá se s tím žít, ale..
Pravda vyděsí