zbavte se SUV
Re: zbavte se SUV
Nevim jak Tiguan, s tim jsem v terenu nejezdil, ale Touareg uplna plecka neni. Zkousel jsem teda jen naky zavaty polnacky, pole, brod se sutrama a rozhodne driv konci moje odvaha nez schopnosti auta. Svetlou vejsku a uhly to ma slusny. Kdyz se tam nechaj zakladni 18" kola s 255 gumama, tak ani o rafky se clovek nemusi moc bat a kdyz to bude zakladni dole oplastovana verze, tak by ani sramy nemusely bejt tak nesmyslne drahy.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
U nas maj lesaci, stary jimny, suzuki ignis, obcas nakej pickup. Nejlepsi offroad povoz do lesa a zazitek je stejne traktor s malou karkouHondaMan píše:Lesáci a zemědělci běžně jezdí Touaregem s night vision
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
Tady u nás (potkám často při polemlesemloukou3 do/z práce) místní "pytlák" yezdi do lesa otlučenou rezivou Felicií (ale přizvedlou o dobrých 8-10cm - vypadá jak na chůdách)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: zbavte se SUV
Volba jaké auto je na každém. A důvodů k tomu může mít plno, rozumných i nerozumných, ale i to je vždy subjektivní. Například auto do města malé, na dálnici nízká spotřeba, horská silnice sporťák, převoz zavazadel kombi či SUV, luxusní svezení limuzína a tak dále. Většina volí nějaký kompromis podle svých potřeb.
Za mě, ať si každý koupí, co chce, ale hlavně ať je auto v dobrém technickém stavu. Nejvíc mi vadí pekáče, které úplatkem projdou STK a přitom smrdí jako prase. Mají ojeté motory, že žerou stejně oleje jako nafty či benzínu, vytlučené DPF filtry a v hajzlu vstřikovací čerpadlo. Bohužel takových aut je u nás hodně ve všech třídách. A to mi vadí.
Za mě, ať si každý koupí, co chce, ale hlavně ať je auto v dobrém technickém stavu. Nejvíc mi vadí pekáče, které úplatkem projdou STK a přitom smrdí jako prase. Mají ojeté motory, že žerou stejně oleje jako nafty či benzínu, vytlučené DPF filtry a v hajzlu vstřikovací čerpadlo. Bohužel takových aut je u nás hodně ve všech třídách. A to mi vadí.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27920
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
honziss: novej nevím, ale starej projel kde-co. Kor Terrain Tech.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: zbavte se SUV
Dnes jsem dal 500 km za volantem SUV a muzu rict, ze tohle vlakno porad nechapu. Mozna az si v pristim zivote koupim vozik s konem + chatu za rozbitou cestou. Podarilo se mi projet vsechny druhy silnic vcetne vsech povrchu a krome primyho smeru na zasnezene dalnici SUV nezvlada nic, co by mi pomohlo pochopit fanatismus k teto kategorii. Mam pred sebou jeste par podobnych vyletu, tak treba mi to cvakne
Mirek
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27920
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
A co nazýváš SUV? A co konkrétně SUV nezvládá? To moje totiž zvládá vše, co od něj potřebuji a očekávám. Na dálnici je rychlé, ve městě a na rozbitých silnicích pohodlné. Pro posádku vepředu i vzadu prostorné s maximálním komfortem všeho, na co si jen vzpomenu (a připlatil jsem v ceníku) a díky zadní natáčecí nápravě, i pohodlné. Plus je z něj dobrý výhled na všechny strany.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: zbavte se SUV
Cim si jel a cim jezdis normalne?francis píše:Dnes jsem dal 500 km za volantem SUV a muzu rict, ze tohle vlakno porad nechapu. Mozna az si v pristim zivote koupim vozik s konem + chatu za rozbitou cestou. Podarilo se mi projet vsechny druhy silnic vcetne vsech povrchu a krome primyho smeru na zasnezene dalnici SUV nezvlada nic, co by mi pomohlo pochopit fanatismus k teto kategorii. Mam pred sebou jeste par podobnych vyletu, tak treba mi to cvakne
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
Také nechápu, proč se tu někteří diskutující snaží naznačit, že SUV je nebezpečné na ježdění, protože nic jiného, než jízdu v přímce neumí a každá zatáčka je těžký adrenalin, jestli jí to SUV vůbec projede.
Ať si každý koupí to, co mu vyhovuje. Neexistuje univerzální řidič a neexistuje univerzální auto. Trh aut se řídí nabídkou a poptávkou (a omezeními ze strany EU).
A aby bylo jasno, v SUV nejezdím, mám Superba.
A klidně si jako další auto můžu koupit SUV, nemám s tím problém.
Ať si každý koupí to, co mu vyhovuje. Neexistuje univerzální řidič a neexistuje univerzální auto. Trh aut se řídí nabídkou a poptávkou (a omezeními ze strany EU).
A aby bylo jasno, v SUV nejezdím, mám Superba.
A klidně si jako další auto můžu koupit SUV, nemám s tím problém.