zbavte se SUV
Re: zbavte se SUV
Mne by zajímaly ty losí testy hlavně při zcela vypnuté stabilizaci, ať už jde o jakékoliv auto a koncepci. Protože to něco vypovídá o vyspělosti konstrukce, vyladění podvozku, pérování, tlumičů a správné volbě rozměru pneu. Nepříjemné situace za volantem se málokdy podobají čistému losímu testu. Jestliže vůz s pomocí stabilizace losí test doslova proskáče, jeho chování je nepředvídatelné. A trochu se taky zdá, že to někdo tak dlouho ladil, aby to umělo právě jenom "tam a zpátky".
Xantia Activa zvládala před 20 lety losí test 85km/h bez jakékoliv stabilizace ESP nějakým škubáním za brzdy. Měla pouze vyladěný aktivní podvozek(+ dlouhý rozvor a žádný batoh). Což bych řekl, že byla správná cesta a bude to pravděpodobně stát za úspěchem některých SUV s aktivním podvozkem.
Prostě raději kvalitní podvozek, který se chová čitelně, než maňáskové divadlo.
Xantia Activa zvládala před 20 lety losí test 85km/h bez jakékoliv stabilizace ESP nějakým škubáním za brzdy. Měla pouze vyladěný aktivní podvozek(+ dlouhý rozvor a žádný batoh). Což bych řekl, že byla správná cesta a bude to pravděpodobně stát za úspěchem některých SUV s aktivním podvozkem.
Prostě raději kvalitní podvozek, který se chová čitelně, než maňáskové divadlo.
Re: zbavte se SUV
Tyto testy jsou bohužel snadno manipulovatelné. 1) stačí jiný řidič a km/h budou jen lítat
2) co vím, tak se dnes hodně pracuje s elastolinematokou náprav, pokud ji řidič ať již vědomě nebo nevědomě bude v jednom případě respektovat a pracovat s ní a v druhém půjde proti ní, v jednom případě vytáhne maximum a v druhém ne. Stačí v jednom případě natuknout auto před prvním zatočením a v druhém za to vzít hned zprudka...
Naštěstí to platí pro všechny typy aut.
2) co vím, tak se dnes hodně pracuje s elastolinematokou náprav, pokud ji řidič ať již vědomě nebo nevědomě bude v jednom případě respektovat a pracovat s ní a v druhém půjde proti ní, v jednom případě vytáhne maximum a v druhém ne. Stačí v jednom případě natuknout auto před prvním zatočením a v druhém za to vzít hned zprudka...
Naštěstí to platí pro všechny typy aut.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: zbavte se SUV
Řídil jsem Tiguana i Passata (4Motion) se stejným motorem (2.0BiTdi), nejel jsem na hraně a už vůbec netestoval stejnou rychlost, ale pocitově jsem se cítil mnohem jistěji v tom sedanu. To rozkývání a kola 20cm nad vozovkou si v Passatu nedokážu představit. Ale z toho videa bych viděl, navzdory "prohře" Passata, že raději budu sedět v něm, protože normální člověk takto Tiguan rozkýve v 70km/h.
Nabídnout vám někdo zdarma Passata v ceně 1.5 mil Kč nebo Tiguan, co si vezmete?
Já jasně Passata.
Nabídnout vám někdo zdarma Passata v ceně 1.5 mil Kč nebo Tiguan, co si vezmete?
Já jasně Passata.
Naposledy upravil(a) Volfik dne stř 06 led 14:29, celkem upraveno 1 x.
Re: zbavte se SUV
Fakt velka, tezka, bila lednicka umi i 79 km/h.
https://youtu.be/77IrxinmHjQ
https://youtu.be/77IrxinmHjQ
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
Volfik píše:Řídil jsem Tiguana i Passata (4Motion)
Nabídnout vám někdo zdarma Passata v ceně 1.5 mil Kč nebo Tiguan, co si vezmete?
Já jasně Passata.
BMW
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
Pokud bych se měl rozhodnout mezi sedanem Passat a Tiguanem, tak si vezmu Tiguana. Pokud bych měl možnost volby kombíku, tak bych vzal Passat Alltrack, který vlastně také mámVolfik píše: Nabídnout vám někdo zdarma Passata v ceně 1.5 mil Kč nebo Tiguan, co si vezmete?
Já jasně Passata.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: zbavte se SUV
Ta Q8 jede fakt pěkně.honziss píše:Fakt velka, tezka, bila lednicka umi i 79 km/h.
https://youtu.be/77IrxinmHjQ
V té bych seděl radši než v Passatu
Re: zbavte se SUV
Vis, tahle argumentace je trochu licha. Proč zadarmo? Vybral bych ale Tiguana, stejně, jako jsem ho vybral, kdyz jsem za nej platil. Proč? Protože jsem z různých důvodů chtěl. Kdybych chtěl passata, koupím passata. Kdybych chtěl coupe, koupím coupe.Volfik píše:Nabídnout vám někdo zdarma Passata v ceně 1.5 mil Kč nebo Tiguan, co si vezmete?
Argumentuješ stylem něco mezi treti třídou dřevěného gymplu a iq 70. Nebo jsi jen hodně špatný troll.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW