Presne! Kdyz uz potrebuju jezdit v necem 40-50tkm/rok, coz je hodne casu, tak aspon v necem co me bavi.M.Z. píše:Spíš je otázkou, proč to tak posuzuje člověk, jehož jedinou zkušeností je svezení v CX7 před x lety (což je za mě velice zajímavé SUV s 2.3T motorem).
A je bez debat, že každý má nějaké své ego, které mu promlouvá i do výběru auta. Taky by mi stačilo něco úspornějšího, levnějšího, ale život je krátký a já se chci i v pracovním autě cítit dobře. Dokud to jde... (v téhle dojebané době)
zbavte se SUV
Re: zbavte se SUV
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: zbavte se SUV
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: zbavte se SUV
Já to mám trošku jinak. Shodou okolností jsem minulý měsíc mohl vystřídat Superb, Octavii a Kodiaq a mám to tak, že než Octavii, radši Kodiaq. Ale než Kodiaq, radši Superb. U Scaly a Karoqu nemůžu srovnat, ale myslím, že před třeba Kamiqem bych Scale zase přednost dal. Když jsem měl před časem půjčené Renaulty, tak třeba Mégane a Kadjar mi přišly nastejno._sulcik_ píše: Ještě doplním jak se kdosi ptal na konkrétní příklady. Oktávíí radši než Kodiaqem, Scalou radši než Karoqem (tyhle dvě "dilema" řeším pravidelně), trojkou radši než X5, atd.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Re: zbavte se SUV
Taková velká obluda.pavproch píše:Si přidám svoji trošku do mlýnice: dyž (ráth) jezdím mikro-SUV Pindicou, mám ho mikro nebo makro?
Tohle je mikro SUV
A opravdu sportovní SUV
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: zbavte se SUV
To je zvuk, jak když zapálíš vosí hnízdo
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
Problém je ten, že dneska je kategorie SUV skoro všechno. Byl tady dokonce i jeden, který takto nazýval i Dachčii Duster. Výrobci nerezignovali - jenom mechaniku nahradili elektronikou. Stejně, jako nahrazují mnoho jiných věcí - na úkor funkčnosti, samozřejmě.Honza42 píše:Zbytečně se do mne navážíte, hoši. Již v prvním příspěvku jsem napsal, že to úřední řešení nemá a že pokusy frantíků to zakazovat jsou zcestné. Možná můj odpor k SUV pramení z toho, že nerad jdu s davem. Ten dav se zítra vydá jiným směrem, SUV opustí a začne tvrdit, že to nové módní je přesně to pravé. Navíc i technicky jsou SUV mimo. Začínaly jako 4x4 se skutečně zvýšeným podvozkem, často uzávěrkami, redukcí...... auta, která měla umět víc. A postupně na to výrobci rezignovali a jsou to často 4x2 krabice, která mají trochu výš sedadla a tím to asi tak končí. A zůstala hmotnost.....
Můj názor, nevnucuji, jezděte si čím chcete.
Můj přechod od velkého MPV k menšímu vozu hodnotím velmi pozitivně. Hned to topí, nepotřebuje to bufík, je v tom ticho (aerodynamického šumu se krabice nikdy nezbaví). Jezdí to o litr a půl míň v benzínu, než to bylo dřív v hlučné naftě. Hezky se to řídí, krátké, kola v rozích, prostě motokára. Osobně nevidím důvod si to kazit.
ad bufík: že auto brzy topí je fajn; to nakonec dneska umí už všechna nová auta, benzíny ještě o chlup dříve. Bufík ale používám, když venku sněží nebo mrzne, já jsem někde v nekrytém stání. Přes apku (pokud tedy zrovna funguje) si nahoře na sjezdovce pustím topení a než dojedu dolů, je teplo, odmražená skla a nemusím ometat. Takto to prakticky používám v kanclu, ve městě, kdekoli. Je to pohodlné, to uznávám. Ale bufík nemá úplně souvislost s SUV. Mám ho i v autech, která nejsou SUV.
Názor nikomu nevnucuješ, jenom tady hulákáš něco o omezování, které fakticky neexistuje a o zákazech, případně regulaci... Ale hlásím, že rozumím
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: zbavte se SUV
Lidé, co si pořídí SUV, a jedí primárně ve městě a na dálnici, prostě nerozumí autům. SUV má smysl, pokud bydlím v horách a jezdím do kopců na rozmlácených cestách, kde bych urval sportovní podvozek. Všude jinde je lepší sedan či kombík. Ono stačí na dálnici udělat prudký úhybný manévr a člověk zabíjí sebe či ostatní i v situaci, kterou by jinak s podvozkem o 10cm nižším hravě zvládnul.
Aktivní bezpečnost SUV je jednoznačně horší.
Když si srovnám pocit z jízdy Volvo XC90 vs S90 nebo Audi Q7 vs A6/A7, je to jako řídit ledničku vs auto, kde mám věci pod kontrolou.
Trošku je mi líto lidí, co bydlí v horách a ledničku fakt potřebují, musí si bohužel koupit SUV, ale pro všechny ostatní je to špatná volba.
Aktivní bezpečnost SUV je jednoznačně horší.
Když si srovnám pocit z jízdy Volvo XC90 vs S90 nebo Audi Q7 vs A6/A7, je to jako řídit ledničku vs auto, kde mám věci pod kontrolou.
Trošku je mi líto lidí, co bydlí v horách a ledničku fakt potřebují, musí si bohužel koupit SUV, ale pro všechny ostatní je to špatná volba.
Re: zbavte se SUV
Jen 2 příklady:řidičBOB píše:Výrobci nerezignovali - jenom mechaniku nahradili elektronikou. Stejně, jako nahrazují mnoho jiných věcí - na úkor funkčnosti, samozřejmě.
Přechod z mechanicky natáčených světel k LED-matrix?
SUV s 3 otevřenými diferenciály vs. elektronikou řízená trakce?
Jasně, off se 3 špérama na chlupatých gumách projede asi více než Turek/Cayene s 22", ale v porovnatelných kategoriích bych se nevracel k "tradiční" technice.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: zbavte se SUV
Chlapče, tvůj závěr, že někdo kdo si pořídí SUV nerozumí autům, je hodně hloupý. Ne každý trhá na silnici asfalt, řeže zatáčky dveřma napřed při každé příležitosti, ale třeba vozí děti, má vzadu 2 sedačky, atd.
Poklud se dostáváš do situací, které potřebuješ zvládat podvozek o 10 cm níže nad zemí, tak by ses měl zamyslet nad tím, jestli nejezdíš jak debil
Poklud se dostáváš do situací, které potřebuješ zvládat podvozek o 10 cm níže nad zemí, tak by ses měl zamyslet nad tím, jestli nejezdíš jak debil
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time