Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Včera v noci proti mě jel osmičkovej Golf. A mělo to takovou LED linku od jednoho světla k druhýmu, třeba jako má poslední 911 vzadu. Trošku nepříjemný teda
A ještě když jsme u toho. Jedna profi manželka od nás z města přesedlala na Cayenne GTS. A má to to jakoby "2 výfuky uprostřed" něco jako, zase, poslední 4S. Hrozně divně to vypadá
A ještě když jsme u toho. Jedna profi manželka od nás z města přesedlala na Cayenne GTS. A má to to jakoby "2 výfuky uprostřed" něco jako, zase, poslední 4S. Hrozně divně to vypadá
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Volkswagen obecne
Tu přiblblou linku cpou všude možně. ID3, EQC....
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Vyzera to desne...uz by to chcelo len dat pod bocne prahy a napojit to na nastavenie ambientneho osvetlenia v interieri...to bude este len hit
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Nieco pre vas vsetci Haldexaci
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Bez bodů
Re: Volkswagen obecne
Dotaz k těm novým volantům - dají se ta dotyková tlačítka na nových VW volantech ovládat v rukavicích? Nebo je defacto nutné objednávat vyhřívaný volant?
Re: Volkswagen obecne
A už zase "neska ty věci nic nevydrží"....
Caddík (TDI, 4x4) fpráci (= 9let, ca 200tisk km): kolega zajížděl do garáže, udělalo to "křup" a kedík stojí a chvíli se nehne.... kompletně se vysypal a sešrotoval kardan (jeden homokineťák na něm).
Chjo no.
Caddík (TDI, 4x4) fpráci (= 9let, ca 200tisk km): kolega zajížděl do garáže, udělalo to "křup" a kedík stojí a chvíli se nehne.... kompletně se vysypal a sešrotoval kardan (jeden homokineťák na něm).
Chjo no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Volkswagen obecne
S tím, že dnes věci nic nevydrží, nelze než souhlasit - v rámci iracionálního dogma ideologie kapitalistického globalismu - nekonečného růstu růstu všech růstů - to jinak ani nejde, než salámovou metodou postupně čím dál víc ojebávat kvalitu produkce.
Ale 200k km už působí jako celkem vysoká hodnota nájezdu, osobně bych se rozpadu buznokineťáku asi nedivil...
Ale 200k km už působí jako celkem vysoká hodnota nájezdu, osobně bych se rozpadu buznokineťáku asi nedivil...
Re: Volkswagen obecne
Naprosto nesouhlasím. Dnešní mechanika aut vydrží tolik, co skoro nikdy předtím.
Pořád někdo brečí, že auta nic nevyydrží a je to objektivně nepravda.
1) Lidi jezdí oproti době před 30lety mnohem více Km a mnohem vyšším tempem - není vyjímka u běžného lidu, že 7letá ojetina má 200Tkm - to teda rozhodně Favorit po 7letech "obvykle" 200Tkm neměl.
2) Dnes se lidi o auta prakticky nestarají. Důležitým kritériem mnoha lidí kupující nové auto je co nejdelší servisní interval. Dříve lidi kolem aut běhali neustále. A ne proto, že nutně museli.
3) Kolik z vás ještě reálně rozumí autu a jeho technice ? Kolik z vás by si zvládlo vyměnit pomocný řemen, nebo komplet brzdy i s hadicema třeba ? Dříve to bylo naprosto běžné a nenáročné, až středně náročné opravy se realizovaly klidně i na cestě na dovolenou za pochodu.
4) Kdy naposledy jste viděli u silnice nepojízdné auto ? Pára zpod kapoty apod..Já teda už dlouho ne. V 90.letech zcela běžný každodenní jev.
U mě u sležebáků (7ks a každý měl najeto vždy více, než 180 000Km, protože nedostávám nové kusy) za dohromady cca 300 000Km až na jednu vyjímku (a i tak jsem byl pojízdný = do servisu jsem normálně dojel) zcela bez závad. NULA. Mobilita stoprocentní.
Zabiják moderních aut : nekvalitní palivo, long life údržby (klidně až 50 000Km na jednu olejovou náplň, což je ...ani to nebudu dál komentovat) a nevalný či až příšerný přístup majitelů k těm autům, neodborné nebo sporadické servisování. Auto už není hodnota jako bylo dříve a podle toho se k němu lidi chovali. On si člověk auta jinak vážil, když na něj stál někde 5let v pořadníku a zaplatil za to krvavé prachy.
Kdy naposledy jste slyšeli o mechanicky selhaném motoru ? T.j. záděr (vlivem vady, ne debila řidiče), prasklá klika, opotřebený na doraz třeba ve 200 000Km ?
Proboha u auta jako Škoda 1000MB a vlastně až do dob 120tek Škodovek se dělaly běžně po 100 000Km generálky motoru !!!! Tak jaké že auta nic nevydrží ????
To jen český člověk má krátkou paměť přátelé...
Pořád někdo brečí, že auta nic nevyydrží a je to objektivně nepravda.
1) Lidi jezdí oproti době před 30lety mnohem více Km a mnohem vyšším tempem - není vyjímka u běžného lidu, že 7letá ojetina má 200Tkm - to teda rozhodně Favorit po 7letech "obvykle" 200Tkm neměl.
2) Dnes se lidi o auta prakticky nestarají. Důležitým kritériem mnoha lidí kupující nové auto je co nejdelší servisní interval. Dříve lidi kolem aut běhali neustále. A ne proto, že nutně museli.
3) Kolik z vás ještě reálně rozumí autu a jeho technice ? Kolik z vás by si zvládlo vyměnit pomocný řemen, nebo komplet brzdy i s hadicema třeba ? Dříve to bylo naprosto běžné a nenáročné, až středně náročné opravy se realizovaly klidně i na cestě na dovolenou za pochodu.
4) Kdy naposledy jste viděli u silnice nepojízdné auto ? Pára zpod kapoty apod..Já teda už dlouho ne. V 90.letech zcela běžný každodenní jev.
U mě u sležebáků (7ks a každý měl najeto vždy více, než 180 000Km, protože nedostávám nové kusy) za dohromady cca 300 000Km až na jednu vyjímku (a i tak jsem byl pojízdný = do servisu jsem normálně dojel) zcela bez závad. NULA. Mobilita stoprocentní.
Zabiják moderních aut : nekvalitní palivo, long life údržby (klidně až 50 000Km na jednu olejovou náplň, což je ...ani to nebudu dál komentovat) a nevalný či až příšerný přístup majitelů k těm autům, neodborné nebo sporadické servisování. Auto už není hodnota jako bylo dříve a podle toho se k němu lidi chovali. On si člověk auta jinak vážil, když na něj stál někde 5let v pořadníku a zaplatil za to krvavé prachy.
Kdy naposledy jste slyšeli o mechanicky selhaném motoru ? T.j. záděr (vlivem vady, ne debila řidiče), prasklá klika, opotřebený na doraz třeba ve 200 000Km ?
Proboha u auta jako Škoda 1000MB a vlastně až do dob 120tek Škodovek se dělaly běžně po 100 000Km generálky motoru !!!! Tak jaké že auta nic nevydrží ????
To jen český člověk má krátkou paměť přátelé...