Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

s drift módem :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5695
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Včera v noci proti mě jel osmičkovej Golf. A mělo to takovou LED linku od jednoho světla k druhýmu, třeba jako má poslední 911 vzadu. Trošku nepříjemný teda :(
A ještě když jsme u toho. Jedna profi manželka od nás z města přesedlala na Cayenne GTS. A má to to jakoby "2 výfuky uprostřed" něco jako, zase, poslední 4S. Hrozně divně to vypadá :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
rutak11
Pan Řidič
Příspěvky: 245
Registrován: ned 06 kvě 01:59

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od rutak11 »

Tu přiblblou linku cpou všude možně. ID3, EQC....
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Vyzera to desne...uz by to chcelo len dat pod bocne prahy a napojit to na nastavenie ambientneho osvetlenia v interieri...to bude este len hit ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Nieco pre vas vsetci Haldexaci ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Dix »

Bez bodů
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od EL_XEL »

Dotaz k těm novým volantům - dají se ta dotyková tlačítka na nových VW volantech ovládat v rukavicích? Nebo je defacto nutné objednávat vyhřívaný volant?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od pavproch »

A už zase "neska ty věci nic nevydrží".... :D

Caddík (TDI, 4x4) fpráci (= 9let, ca 200tisk km): kolega zajížděl do garáže, udělalo to "křup" a kedík stojí a chvíli se nehne.... kompletně se vysypal a sešrotoval kardan (jeden homokineťák na něm).

Chjo no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Lachende Bestien »

S tím, že dnes věci nic nevydrží, nelze než souhlasit - v rámci iracionálního dogma ideologie kapitalistického globalismu - nekonečného růstu růstu všech růstů - to jinak ani nejde, než salámovou metodou postupně čím dál víc ojebávat kvalitu produkce.
Ale 200k km už působí jako celkem vysoká hodnota nájezdu, osobně bych se rozpadu buznokineťáku asi nedivil... :p
jirka87
Mistr volantu
Příspěvky: 710
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od jirka87 »

Naprosto nesouhlasím. Dnešní mechanika aut vydrží tolik, co skoro nikdy předtím.

Pořád někdo brečí, že auta nic nevyydrží a je to objektivně nepravda.

1) Lidi jezdí oproti době před 30lety mnohem více Km a mnohem vyšším tempem - není vyjímka u běžného lidu, že 7letá ojetina má 200Tkm - to teda rozhodně Favorit po 7letech "obvykle" 200Tkm neměl.

2) Dnes se lidi o auta prakticky nestarají. Důležitým kritériem mnoha lidí kupující nové auto je co nejdelší servisní interval. Dříve lidi kolem aut běhali neustále. A ne proto, že nutně museli.

3) Kolik z vás ještě reálně rozumí autu a jeho technice ? Kolik z vás by si zvládlo vyměnit pomocný řemen, nebo komplet brzdy i s hadicema třeba ? Dříve to bylo naprosto běžné a nenáročné, až středně náročné opravy se realizovaly klidně i na cestě na dovolenou za pochodu.

4) Kdy naposledy jste viděli u silnice nepojízdné auto ? Pára zpod kapoty apod..Já teda už dlouho ne. V 90.letech zcela běžný každodenní jev.

U mě u sležebáků (7ks a každý měl najeto vždy více, než 180 000Km, protože nedostávám nové kusy) za dohromady cca 300 000Km až na jednu vyjímku (a i tak jsem byl pojízdný = do servisu jsem normálně dojel) zcela bez závad. NULA. Mobilita stoprocentní.

Zabiják moderních aut : nekvalitní palivo, long life údržby (klidně až 50 000Km na jednu olejovou náplň, což je ...ani to nebudu dál komentovat) a nevalný či až příšerný přístup majitelů k těm autům, neodborné nebo sporadické servisování. Auto už není hodnota jako bylo dříve a podle toho se k němu lidi chovali. On si člověk auta jinak vážil, když na něj stál někde 5let v pořadníku a zaplatil za to krvavé prachy.

Kdy naposledy jste slyšeli o mechanicky selhaném motoru ? T.j. záděr (vlivem vady, ne debila řidiče), prasklá klika, opotřebený na doraz třeba ve 200 000Km ?

Proboha u auta jako Škoda 1000MB a vlastně až do dob 120tek Škodovek se dělaly běžně po 100 000Km generálky motoru !!!! Tak jaké že auta nic nevydrží ????

To jen český člověk má krátkou paměť přátelé...
Odpovědět