BMW Divize
Re: BMW Divize
protože majitelé E90 mají málo lovů
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Ne, vážně, je tam nějaký technický rozdíl mezi diffem e90 a f30?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Update - tak asi nějaký rozdíl mezi nima bude, podle ETK mají diffy pro 330i e90 a f30 rozdílná OEM čísla (což mě nepřekvapilo) a hlavně diff pro f30 váží asi o 4 kg víc.... (24 vs 28kg)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Update2: Tak už (asi) vím - e90 má velikost hrušky 188, zatímco f30 má velikost 188/205 čili zřejmě o číslo větší..... zase sem chytřejší...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
snek mam v mx5, ale to je dost jine auto, to nema vykon na protaceni kol a ve verzi s open diff jsem nejel. 340i pali gumy ochotne, zvlast ty zimni a zase narozdil od pp jsem spis pro rozevlatou jizdu.
bezudrzbovost sneka je samozrejme obrovske plus. u tech quaife jsou 2 varianty, musim to prostudovat.
bezudrzbovost sneka je samozrejme obrovske plus. u tech quaife jsou 2 varianty, musim to prostudovat.
Pravda vyděsí
Re: BMW Divize
ESP proti quaife vůbec neprotestuje.
Jo, Michal.
Jo, Michal.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
ja inak update ohladom CDV ventilu, tak som vymenil a je to citelne lepsie urcite ,ale s problemom so sporadickym vyradovanim pri brzdeni to velmi nepomohlo. Nakoniec ten pomocny spojkovy valec som nemohol vymenit, lebo mal inu prirubu na vedenie hadice. A pritom vraj to ma sediet podla cisla dielu. Slak ma trafi
Nevadi, repete nabuduce.
Inak ta N53 ,co teraz riesim, tak sa ukazuju same problemy. Nox senzor uz v klude. Zistil som pocas jazd, ze termostat ma uz v kybli to auto. Ledva na 75C ide olej. Majitelovi som vravel, nech to nevytaca vobec, lebo to auto je stale studene a nech si to da vymenit cim skor. Medzitym teraz zacala skakat sporadicky chyba tlakoveho diferencneho senzoru na sani. To bude bud CCV ventil,alebo nejake hadicky k pcv. Ale kym nebude motor na prevadzkovych teplotach a v pohode s termomanazmentom, som povedal, ze dalej sa o to zatial nestaram. Budem riesit dalej az potom. Bavi ma to,ale odtial potial.
Nevadi, repete nabuduce.
Inak ta N53 ,co teraz riesim, tak sa ukazuju same problemy. Nox senzor uz v klude. Zistil som pocas jazd, ze termostat ma uz v kybli to auto. Ledva na 75C ide olej. Majitelovi som vravel, nech to nevytaca vobec, lebo to auto je stale studene a nech si to da vymenit cim skor. Medzitym teraz zacala skakat sporadicky chyba tlakoveho diferencneho senzoru na sani. To bude bud CCV ventil,alebo nejake hadicky k pcv. Ale kym nebude motor na prevadzkovych teplotach a v pohode s termomanazmentom, som povedal, ze dalej sa o to zatial nestaram. Budem riesit dalej az potom. Bavi ma to,ale odtial potial.
Naposledy upravil(a) Duke_Luke dne úte 22 pro 14:36, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW Divize
Já mám na obou svých bramborách CDV off (demontáž byla jednoduchá - prostě se vytáhnul a hadičky spojily bez něj) a sem za to ráth, spojka se chová mnohem předvídatelněji.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
A proc nekoupis ten origo? To vyjde skoro stejne jako kdyz beres quife a nechas tam navarit ten prevod, ne?Brus píše:snek mam v mx5, ale to je dost jine auto, to nema vykon na protaceni kol a ve verzi s open diff jsem nejel. 340i pali gumy ochotne, zvlast ty zimni a zase narozdil od pp jsem spis pro rozevlatou jizdu.
bezudrzbovost sneka je samozrejme obrovske plus. u tech quaife jsou 2 varianty, musim to prostudovat.
Myslim, ze kdyz jsem jednu dobu ovazoval o M135 tak mi to prislo jako nejrozumnejsi.
https://www.hubauer-shop.de/de/bmw-m-pe ... 59989.html
A tady mas navic komplet novy diferak
Na rozevlaty styl je LSD fajn )