BMW Divize
Re: BMW Divize
Kilčo = oem diff (nový z autorizáku = asi šedesát) + (nový od distributra tady v CZ = asi třicet ) Quaife + práce (montáž quaife dovnitř diffu a pak diff do auta)
Jinak poznámka k těm "druhům" LSD - na webu jsou rozsáhlé diskuse, co je (jízdně) lepší, jestli lamela nebo šnek (a převažuje názor, že lamela) ale.... mám (všechny svá) auta na ostré ježdění čistou stopou (čili žádné drifty nebo bokem napřed) a mám ca 100tis km zkušeností se šnekem (což je fpodstatě on/off zařízení) ale v bramborovi1 sem měl (vzadu) lamelu (Drechsler, 60% svornost) a můj fitipaldi (co je ve mně) v tom absolutně nepoznal rozdíl (v jízdních vlastnostech). Tožtak. Uź zůstanu (nafurt) u šneka, páč je bezúdržbový (teda přesněji - v diffech měním olej co 50 tis km a šnek nic dalšího údržářského nevyžaduje narozdíl od lamely.
Jinak poznámka k těm "druhům" LSD - na webu jsou rozsáhlé diskuse, co je (jízdně) lepší, jestli lamela nebo šnek (a převažuje názor, že lamela) ale.... mám (všechny svá) auta na ostré ježdění čistou stopou (čili žádné drifty nebo bokem napřed) a mám ca 100tis km zkušeností se šnekem (což je fpodstatě on/off zařízení) ale v bramborovi1 sem měl (vzadu) lamelu (Drechsler, 60% svornost) a můj fitipaldi (co je ve mně) v tom absolutně nepoznal rozdíl (v jízdních vlastnostech). Tožtak. Uź zůstanu (nafurt) u šneka, páč je bezúdržbový (teda přesněji - v diffech měním olej co 50 tis km a šnek nic dalšího údržářského nevyžaduje narozdíl od lamely.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
u lamely je výhoda v možnosti dosáhnout větší svornost. Což ale u lamel používaných jako daily je kravina, protože ryhcle odchází, "nejde" s tím parkovat, větší spotřeba bla bla bla...to je spíš pro motorsport.
Na bežný ježdění nastavená lamela je plus mínus autobus jako šnek co se týka svornosti, tedy je to skoro jedno a jak už padlo, šnek je "bezúdržbový".
Rozdíl v nástupu svorování sem osobně taky nepoznal. Ale tak nějak logicky bych řekl, že ani šnek není on/off záležitost, ale moment se plynule dělí dle rozdílu adheze kol (rozdílu přenášeného momentu).
Na bežný ježdění nastavená lamela je plus mínus autobus jako šnek co se týka svornosti, tedy je to skoro jedno a jak už padlo, šnek je "bezúdržbový".
Rozdíl v nástupu svorování sem osobně taky nepoznal. Ale tak nějak logicky bych řekl, že ani šnek není on/off záležitost, ale moment se plynule dělí dle rozdílu adheze kol (rozdílu přenášeného momentu).
Re: BMW Divize
pp: však jo, pak to kilčo dává smysl, jen je to prostě úlet no.
Ad. lamela a šnek: hlavně aby tam nebyl open.
Ad. lamela a šnek: hlavně aby tam nebyl open.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Zatím si s tou myšlenkou jen hraju. Přeci jen 2ka za nový diff a 6 za "LSD" je jinde než 25-30 za samotný poctivý diffDuke_Luke píše:z tvojho prispevku mam pocit ako zo seba ,ked sa snazim najst nejaky dovod, preco do niecoho ist nikto ti nebrani, no ked sa pozriem na to z technickeho, materialoveho, funkcneho aspektu, vidim v tom "kurvitko", do ktoreho by som nesiel..
to je len taka priatelska rada ,nie odhovaranie.
Inak niekto, kto ma v BMW NOx Senzor ho skusal nahradzat emulatorom? Teraz som riesil diagnostiku a vymenu Nox na N53 325xi, vyzera, ze po vymene uz je vsetko ok. Pohral sa clovek aj s diagnostikovanim, adaptaciami a vyzera, ze si to sadlo.
No Nox katalyzator by som ako majitel menit veru nechcel, jedine z vrakaca. Alebo ten emulator potom.
Jinak dobrá otázka - nevím zda je diff 3.07 navařený nebo se ten gear ring dá odšroubovat?
Zkusím nejdřív aktivovat e-diff. Škoda, že není už někde náledí nebo nemám možnost hodit jedno kolo na válce abych si mohl ověřit, zda to opravdu funguje dle mých představ.
BTW emulátor se na bmw řešil a má své zastánce i odpůrce. Nicméně když už by byl cat dead tak bych tam vrznul samotný noxem. BTW NOx senzor jsem vyměnil taky, dal jsem tam od metzerberger (tuším) asi za 6tku nebo co mě stál namísto OEM a funguje to. I když mi všichni tvrdili, že jedině OEM a nic jiného fungovat nebude. Ale včerejší Praha - Jezerka za 8,2 a zpět za 6,5 ukazují, že to funguje. Samozřejmě pak udělat znova adaptace atd.
Re: BMW Divize
Za me svor rozhodne ano. Kdyz se to da do stareho differaku tak to tak strasne drahe neni. Myslim ze to vyslo okolo 30k vcetne montaze. Mam mfcatory sneka (Z UK) a fajn. To co jsem od toho cekal to dela
Re: BMW Divize
Hele teda vlastně otázka: co to dělá? Pavproch s tím bokem nejezdí.., tak jakože očekávání byla jaká? Lepší trakce v zimě a na vodě?
Re: BMW Divize
Tiez mam quaifa a maximalna spokojnost. Isiel by som do toho znova. Cena cca 1500e aj s montazou.
Re: BMW Divize
Treba ve meste muzes rychleji vystartovat kdyz se chces zaradit z vedlejsi na hlavni ) a nedostanes one tire fire. Pak treba ve vraceckach, kdyz je hodne utazena tak tim ze zabiraji obe kola, tak se to tak lehce neutrhne (utrhnout jedno kolo na one tire fire je lehci nez obe). Na vode mas taky v zatacce pri akceleraci lepsi grip. Ale zase mozna tim ze kdyz se to utrhne tak se ti roztoci obe kola vyssi rychlosti nez jedes, tak se to mozna zklouzne vyrazenji nez bez svoru.
Mozna dobra geo a lepsi podvozek je pro vetsinu situaci lepsi upgrade ... svor je fajn v limitnich situacich.
Mozna dobra geo a lepsi podvozek je pro vetsinu situaci lepsi upgrade ... svor je fajn v limitnich situacich.
Re: BMW Divize
osobně bych viděl LSD jako prima fičuru se právě ve vracečkách sklouznout snáz bokem. A v zimě na sněhu že nejsi za debila v BMW když se ti točí jen jedno kolo a nikam nejedeš
Re: BMW Divize
Inspirován tadytím pokecem sem fčíl chvíli čuměl (bez konkrétního důvodu) na web birds a v jejich cenníku sem našel, že Quaife LSD pro f30 je asi o polovinu dražší než Quaife LSD pro e90 - zajímavé, hned mě napadá otázka - proč?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.