Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Stačí v autě vypnout online režim Co udělat se sledovacíma čipama v hlavě nevím, prej pomáhá alobalová čepice nebo helma z pásovce.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nesmíš každýmu tlačítku hned věřit. Navíc tohle je jen začátek. Za pár let bude na to zákon, že všechna auta budou připojena na "Evropské ministerstvo zákazů a povolení".
Alobalovou čepici dávno nosím, ale problém je, že to tam leze dírama pro oči. Gigaherzové vlny jsou prevít.
Alobalovou čepici dávno nosím, ale problém je, že to tam leze dírama pro oči. Gigaherzové vlny jsou prevít.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jelikož na rozdíl od tebe vím jak to funguje tak tomu věřím Druhak, tyhle systémy jsou tak složitý, že samy automobilky jsou rádi, že se v tom vyznají, nemluvě o nějaké státní instituci. Doporučuji vypnout internet, pořídit si tlačítkový mobil s dobíjecí simkou a přestěhovat se na chatu v horách, tam prej sledovací paprsky nemůžou
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
"Druhak, tyhle systémy jsou tak složitý, že samy automobilky jsou rádi, že se v tom vyznají"
Tak to jsi mne uklidnil. Tak to bude úplně bezpečný.
Tak to jsi mne uklidnil. Tak to bude úplně bezpečný.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To bude i ID.4, což je Enyaq._sulcik_ píše:To je podle mě velký výhoda Enyaqu, oproti VW. Stejný platforma, ale vevnitř je to vcelku normální funkční auto s běžným interiérem a opravdovými čudlíky.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
BTW: na tu dobíjecí SIMku už mají taky spadeno
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
nebude... ID.4 je vevnitř stejně nahovno jako ID.3, v podstatě identický interiér. Nenapadá mě jediná věc v čem by byla ID.4 lepší než Enyaq (jezdil jsem v obou). Z těch elektronických klik co to venku má mě mohlo trefit.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
tak já viděl ID.4 s obšitou palubkou, stříkanou umělou kůží a vypadalo to dobře...
U mě mají ale jedno podstatné mínus a tím je nemožnost pohonu všech kol. Ten zadohrab je v tomhle usmrkaném počku, nepoužitelný.
U mě mají ale jedno podstatné mínus a tím je nemožnost pohonu všech kol. Ten zadohrab je v tomhle usmrkaném počku, nepoužitelný.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
S viceprezidentem Svazu prumyslu a DOPRAVY je taky sranda
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já měl na mysli debilní kapacitní tlačítka, loketní opěrku jako v letadle ne v autě, řadička schovaná za volantem, tak že nevíš co řadíš, podivnej rychloměr přidělanej na sloupku volantu. Když mluvíme o volantu, v některých interiérech je volant bílý, jako celý bílý nechci vidět jak to bude vypadat po pár letech Na volantu jsou stejně jako u novýho Golfu taky kapacitní tlačítka. Takže se nedají mačkat po hmatu. To absolutně nechápu, tyhle "pokroky" za každou cenu.řidičBOB píše:tak já viděl ID.4 s obšitou palubkou, stříkanou umělou kůží a vypadalo to dobře...
U mě mají ale jedno podstatné mínus a tím je nemožnost pohonu všech kol. Ten zadohrab je v tomhle usmrkaném počku, nepoužitelný.
Tak čtyřkolka přijde někdy příští rok. Jak u Enyaqu tak u ID.4.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.