Auto pro radost
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Jestli je tu řeč o e89, tak ta má elektrický posilovač řízení, ale poměrně slušně nastavený, chová se to skoro jako hydraulika (mám v bramborovi2).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
no já si taky myslím, že je tam elektrika. Ale Luke zní tak přesvědčeně, tak se ptám
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Poslední Z4 co měla hydrauliku byla E85/6 Z4M, ostatní E85 potažmo E86 měli elektriku. E87 135i měla hydrauliku. f20 M135i už měla elektriku. Z jara jsem jezdil M140i a bylo to otřesný, co se týče podvozku a řízení, jinak ale pěkný auto.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
A co S2000? Vsude ji moc chvali, nebo MX5 se 184 konma?
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
tak myslel som,ze E89 ma elektricke riadenie tiez len ako doplnkovu vybavu pre active steering ako modely E9X.
Pozrel som aj bmw diagramy a fakt E89 nema moznost z vyroby hydrauliku
A tu Hondu S2000 by som si tiez nechal lubit
Pozrel som aj bmw diagramy a fakt E89 nema moznost z vyroby hydrauliku
A tu Hondu S2000 by som si tiez nechal lubit
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
S2000 musí člověk chtít, to je celkem seriózní náčiní v zatáčkách s hodně agresivní kinematikou náprav. Díky motoru mezi nápravama a kinematice umí být hodně kousavá a přetáčivá bez plynu. Já bych na to koule asi neměl, jezdit v tom dlouhodobě, člověk musí být pořád v pozoru. Před pár rokama jí kamarád sháněl a najít slušnou byl docela problém. Ale zajímavá volba, pokud člověk ví do čeho jde a má na to ruce.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
S2000 byla na svou dobu super strojovna, jen bych dneska upřednostnil spíš tu poface miatu. Přeci jen jde S2000 už do let. Tu kinematiku náprav trochu nechápu, tak snad si upravíš geo podle toho jak ti stíhají ruce ne??? Koncepčně je to rwd s motorem vpředu, takže celkem standardní věc.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
geometrii náprav si upravíš, kinematiku ne. Když zabrzdíš odlehčí se ti zadek a mění se geo podle toho jak je zkonstruovaná náprava. S2k má kinematiku udělanou tak, že při vyvěšení (brždění, lift off) jdeš poměrně rychle do rozbíhavosti. Jasně můžeš to korigovat tím, že tam nasereš nesmyslnou sbíhavost v nulový pozici, ale to je takové polovičaté řešení. Některý automobilky to takhle konstruují, protože se tím zbavíš nedotáčivosti v nájezdu. No úplně standardní není, má motor posunutý hodně dozadu, až za osu přední nápravy. Proto je to jedno z aut, které je spojené s klasickým termínem "snap-oversteer", známým spíše z aut s motorem uprostřed, protože má malý polární moment setrvačnosti, díky čemuž se snadno roztočí.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Do auta bych chtěl dát cca 500tis.
Poptal jsem Mustanga a můžu vám říct...10 z 10 aut totální zbořeniny (v USA) a tady se prodejci tváří, jak je auto v top stavu..smutné. Jsem úplně znechucený. Aktuálně na našem trhu v ČR vůbec nic není .
Po tomdle už ani nemám chuť do Ameriky jít..možná přišetřit a koupit Camaro 6.2 původem z ČR ale to je 600tis + takže by se muselo nasbírat více chechtáků.
Jezdím v 99% sám, tak bych si teď rád koupil coupe protože jindy už ho třeba nikdy nebudu moct mít. A aspoň 200Kw + ...nejvíce mi tam sedí to 370Z ale teď teda žádné není. BMW už jsem měl E92 325i a rád bych zkusil zase jinou značku...
Poptal jsem Mustanga a můžu vám říct...10 z 10 aut totální zbořeniny (v USA) a tady se prodejci tváří, jak je auto v top stavu..smutné. Jsem úplně znechucený. Aktuálně na našem trhu v ČR vůbec nic není .
Po tomdle už ani nemám chuť do Ameriky jít..možná přišetřit a koupit Camaro 6.2 původem z ČR ale to je 600tis + takže by se muselo nasbírat více chechtáků.
Jezdím v 99% sám, tak bych si teď rád koupil coupe protože jindy už ho třeba nikdy nebudu moct mít. A aspoň 200Kw + ...nejvíce mi tam sedí to 370Z ale teď teda žádné není. BMW už jsem měl E92 325i a rád bych zkusil zase jinou značku...
Re: Auto pro radost
Snad všechny S197 (5gen) jsou zbořeniny dotažený z USA přes Litvu. Bude to chtít asi posečkat na 6gen (S550) až vyklesá do tvojeho rozpočtui.
last of the V10