Dálniční kočár na příštích deset let
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Starší THP bylo v rodině a byť to bylo fajn auto a motor jel relativně slušně, tak i při relativně malém nájezdu kouřilo jak staré TDI s chipem a smrdělo ještě trochu hůř.
Bývalý majitel je dodnes rád, že našel hejla co to koupil.
Bývalý majitel je dodnes rád, že našel hejla co to koupil.
2.9T RWD
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Tak nevím jestli P308SW 110kW je nějaká raketa proti Astře 100kW. Ta Astra bude tak o metrák lehčí.
Ale můj výběr je dán extrémním odporem k idiot-kokpiktu. Astra má příjemný a útulný sezení.
Ale můj výběr je dán extrémním odporem k idiot-kokpiktu. Astra má příjemný a útulný sezení.
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
řB: Kluk co vozí auta semnou byl včera na pivu a říkal, že normálně jezdí. Dodávkou a ruce má papír, že jede vyzvednout pneumatiky
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
rB: přiznám se, ze jsem nevedel, ze se do Němec už ani s testem nesmí (nesleduju to, jezdim do jiných zemi a sleduji jejich pravidla), nicméně nevěřím tomu, ze by se tam pro to auto nedalo sjet. Když se bude chtít, půjde to.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Vždycky všecko jde...otázkou je, na jakého führera narazíš: https://twitter.com/mzvcr/status/133738 ... 37030?s=21
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Skopčáci se budou Chechům za poválečný odsun mstít asi ještě hodně dlouho, každá záminka je "dobrá".
Tak hlavně že tam stále probíhá vydatný import pestrobarevných a zhusta muslimských niggaz, kteří tam tak ochotně a přímo s budovatelským nadšením každodenně oficiálně pracují a zvyšují materiální, společenskou a kulturní úroveň "původního" germlandského obyvatelstva.
Tak hlavně že tam stále probíhá vydatný import pestrobarevných a zhusta muslimských niggaz, kteří tam tak ochotně a přímo s budovatelským nadšením každodenně oficiálně pracují a zvyšují materiální, společenskou a kulturní úroveň "původního" germlandského obyvatelstva.
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Pánové, díky všem za reakce.
Astra: jel jsem s několika verzemi, ale s 1.6 CDTI nikoliv. Astra je příjemné auto, hodně jsem uvažoval o 1.6 turbo benzínu (200 koní), ale ty už jsou cenově poměrně vysoko, v podstatě na úrovni naftové Insignie, a to mi nedává smysl. Navíc je ten turbo benzín (co si vybavuju) slušná raketa, ale poměrně nakrátko zpřevodovaný, takže na dálnice ne úplně ideál.
Ale pokud by to rozhodování stálo Astra 1.6 CDTI vs. 308 2.0 HDI, tak Peugeot líp jede, podle https://www.automobile-catalog.com/ zrychluje 0-200 km/h asi o 10 sek. rychleji a trochu překvapivě je taky o 35 lehčí (!).
Astra jede zhruba na úrovni mé současné Cromy, Peugeot by měl být o trochu dynamičtější. Navíc osvědčený dvoulitr Peugeotu slibuje velmi slušnou výdrž (čímž nechci říct nic proti Opelu 1.6, o tom jsem nic moc nehledal).
Jinak já proti Opelu nic nemám, ale nikdy jsem žádného neměl. Peugeot je vysloveně moje oblíbená značka a ten malý volant mi velmi vyhovuje. Za časů před airbagy jsem u několika mých aut měnil sériové volanty za menší sportovní, a to i v autech bez serva, kde to pak byla slušná posilovna. Malý volant za mě
Motor THP by ve verzích pro Euro 6 a výš už měl být z hlediska spolehlivosti OK, ale podle testu Světa motorů to není dynamicky a chováním žádný zázrak, byť rychleji než HDI to samozřejmě pojede. Ale taky to víc stojí a v pohledu na deset let dopředu mi ta nafta přijde jako méně riziková. Nižší spotřeba je taky hezký bonus navíc.
Německo: ten Peugeot je v Düsseldorfu, to se autem za jeden den tam a zpět nedá zvládnout. A pobyt nad 24 hodin už je problematický. Druhá možnost je tam doletět letadlem, ale i to znamená přespat.
No a teď bude v Germánii beztak komplet lockdown, zřejmě včetně obchodů s auty.
Takže leden.
Astra: jel jsem s několika verzemi, ale s 1.6 CDTI nikoliv. Astra je příjemné auto, hodně jsem uvažoval o 1.6 turbo benzínu (200 koní), ale ty už jsou cenově poměrně vysoko, v podstatě na úrovni naftové Insignie, a to mi nedává smysl. Navíc je ten turbo benzín (co si vybavuju) slušná raketa, ale poměrně nakrátko zpřevodovaný, takže na dálnice ne úplně ideál.
Ale pokud by to rozhodování stálo Astra 1.6 CDTI vs. 308 2.0 HDI, tak Peugeot líp jede, podle https://www.automobile-catalog.com/ zrychluje 0-200 km/h asi o 10 sek. rychleji a trochu překvapivě je taky o 35 lehčí (!).
Astra jede zhruba na úrovni mé současné Cromy, Peugeot by měl být o trochu dynamičtější. Navíc osvědčený dvoulitr Peugeotu slibuje velmi slušnou výdrž (čímž nechci říct nic proti Opelu 1.6, o tom jsem nic moc nehledal).
Jinak já proti Opelu nic nemám, ale nikdy jsem žádného neměl. Peugeot je vysloveně moje oblíbená značka a ten malý volant mi velmi vyhovuje. Za časů před airbagy jsem u několika mých aut měnil sériové volanty za menší sportovní, a to i v autech bez serva, kde to pak byla slušná posilovna. Malý volant za mě
Motor THP by ve verzích pro Euro 6 a výš už měl být z hlediska spolehlivosti OK, ale podle testu Světa motorů to není dynamicky a chováním žádný zázrak, byť rychleji než HDI to samozřejmě pojede. Ale taky to víc stojí a v pohledu na deset let dopředu mi ta nafta přijde jako méně riziková. Nižší spotřeba je taky hezký bonus navíc.
Německo: ten Peugeot je v Düsseldorfu, to se autem za jeden den tam a zpět nedá zvládnout. A pobyt nad 24 hodin už je problematický. Druhá možnost je tam doletět letadlem, ale i to znamená přespat.
No a teď bude v Germánii beztak komplet lockdown, zřejmě včetně obchodů s auty.
Takže leden.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Před koronou se do Düsseldorfu létalo v 6 z Prahy. Vrtulákem. V 8 jsi tam byl a na 9/10 se stíhaly meetingy. To ale očividně zrušili.
Pha - Dusseldorf je něco přes 6 hodin cesty. Když pojedeš přes Plzeň a někde za Plzní přespíš, tak i pod 5 ==> V 5 ráno vyrazíš z Rozvadova, v 10 jsi tam, koupíš, vyřídíš papíry a do večera jsi zpět v CZ.
Kolegové jezdili na otočku Pha - Rotterdam a zpět. Je to dřina, ale jde to.
Pha - Dusseldorf je něco přes 6 hodin cesty. Když pojedeš přes Plzeň a někde za Plzní přespíš, tak i pod 5 ==> V 5 ráno vyrazíš z Rozvadova, v 10 jsi tam, koupíš, vyřídíš papíry a do večera jsi zpět v CZ.
Kolegové jezdili na otočku Pha - Rotterdam a zpět. Je to dřina, ale jde to.
2.9T RWD
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Tak som chodil par rokov kazdy tyzden, 6:00 vstat, 6:10 taxi z BA, ranajky v lounge (ak nebola velka premavka) 7:15 lietadlo z Vie, 8:30 z letiska v Koline a tesne po 9 uz office v Bonne. Park krat autom, cca 10h (aj na moroke - 2dni) ale to som potom na meetingoch spal.
C5 Tourer Excl 2.2 biturbo, BMW R1250GS HP, Honda VT750
Re: Dálniční kočár na příštích deset let
Tak jen abych to tu uzavřel: původně zamýšlený Peugeot je prodaný, dovoz z Německa jsem vzdal a během týdne si budu přebírat Insignii Sports Tourer 2.0 CDTI manuál předokolku, Innovation s docela dost výbavou navíc. Auto je předváděčka, ročník 2019, najeto 15 tis. km, kupuji u ofiko dealera.
Pořádně jsem se s ním projel a jen se mi potvrdilo, že se mi svezení s Insi líbí. Dynamicky mi to taky naprosto stačí, rozdíl oproti mojí dosavadní Cromě je citelný, větší než jsem čekal (s touto kombinací motoru a převodovky jsem dřív nejel).
Na okraj: při svezení se mi velmi líbil HUD displej. Sám bych si za něj nepřiplácel, ale když tam je...
Díky všem za rady.
Pořádně jsem se s ním projel a jen se mi potvrdilo, že se mi svezení s Insi líbí. Dynamicky mi to taky naprosto stačí, rozdíl oproti mojí dosavadní Cromě je citelný, větší než jsem čekal (s touto kombinací motoru a převodovky jsem dřív nejel).
Na okraj: při svezení se mi velmi líbil HUD displej. Sám bych si za něj nepřiplácel, ale když tam je...
Díky všem za rady.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!