Auto pro radost

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od honziss »

haras píše:Tak už mi tam zbyla jen 370Z a Mustang 5.0 V8. Tak teď už jen najít pěkný kousek a projet se v tom, co mi lépe sedí. Díky za tipy.
To je hezky dilema :x 370z bych koupil kvuli proporcim (kratky, siroky) a rizeni. Mustanga bych koupil pro tu V8.

Tmave seda 370z s oranzovym interierem byla dlouho muj sen.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od Lachende Bestien »

honziss píše: To je hezky dilema :x 370z bych koupil kvuli proporcim (kratky, siroky) a rizeni. Mustanga bych koupil pro tu V8.

Tmave seda 370z s oranzovym interierem byla dlouho muj sen.
Takže proto jste si nakonec pořídil na hraní novou čtyřválcovou Supru? :p
haras píše:Tak už mi tam zbyla jen 370Z a Mustang 5.0 V8. Tak teď už jen najít pěkný kousek a projet se v tom, co mi lépe sedí. Díky za tipy.
Nedávná recenze 370z nismo verze, obecně nic moc lichotivého.


V8 v Moose-tanku je jistě lákavá motorizace, ale to je tak všechno.

Já bych si ve vašem případě nejspíš vzal příklad z Honzisse a vzal třeba právě tu Supru.
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od m.deejay »

Já myslím, že kdo chce řezat zatáčky a být králem na okreskách, tak ta 370Z, Z4 s V6, nebo M135 bude pro něj.
Kdo chce více univerzálnější auto, jak na pohodu, tak za to občas i vzít a na řezání těch zatáček není ideál, tak toho může oslovit i ten Mustang V8. Sám mám 2017 v manuálu a úsměv od ucha k uchu :)
(žádné turbo, nebo přímovstřik,start-stop...)
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od honziss »

Lachende Bestien píše:
honziss píše: To je hezky dilema :x 370z bych koupil kvuli proporcim (kratky, siroky) a rizeni. Mustanga bych koupil pro tu V8.

Tmave seda 370z s oranzovym interierem byla dlouho muj sen.
Takže proto jste si nakonec pořídil na hraní novou čtyřválcovou Supru? :p
haras píše:Tak už mi tam zbyla jen 370Z a Mustang 5.0 V8. Tak teď už jen najít pěkný kousek a projet se v tom, co mi lépe sedí. Díky za tipy.
Nedávná recenze 370z nismo verze, obecně nic moc lichotivého.


V8 v Moose-tanku je jistě lákavá motorizace, ale to je tak všechno.

Já bych si ve vašem případě nejspíš vzal příklad z Honzisse a vzal třeba právě tu Supru.
Neporidil jsem si ji na hrani, ale na praci, cca 40tkm/rok, mit misto na 3. auto na hrani, tak si poridim neco ale uuuuple jinyho :p
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od M.Z. »

Třeba bagr, jako já :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od Jenyk »

Měl jsem stejné dilema. Nakonec jsem se rozhodl pro Mustang GT 2015+ a koupil jsem si...Corvette. A to je úplně jiná liga. S Mustangem jsem to na okreskách kalil dost na hraně mne i auta. Tady to kalím na hraně své a auto se evidentně nudí.

Obrázek
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 294
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od denis »

Jenyk: krásne auto, gratulace. Corvette C5 bolo moje obľúbené auto v NFS High Stakes v detstve :D naživo som ho videl prvýkrát pred pár rokmi v UK (tu ich moc nejazdí) a bola to riadna placka.
Je to manuál?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od Stepan »

M.Z. píše:Třeba bagr, jako já :D
to je častej příběh. Šetříš na dream káru a když ty prachy máš, tak koupíš soustruh :D
promiň že sem se už neozval, bylo toho hodně a v pátek odpoledne jsem potřebal vypadnout. kdybych měl cestu, ozvu se :)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od beaumont »

Jenyk píše:Měl jsem stejné dilema. Nakonec jsem se rozhodl pro Mustang GT 2015+ a koupil jsem si...Corvette. A to je úplně jiná liga. S Mustangem jsem to na okreskách kalil dost na hraně mne i auta. Tady to kalím na hraně své a auto se evidentně nudí.

Obrázek
Chválím!

Ono je to opravdu o tom, co od toho člověk chce a čeká, jak a kde (!) bude jezdit a tak.

Ze zmiňovaných aut jsem řídil Hyundai Genesis a Nissana 350Z (nikoliv 370Z) a ani jedno mě vůbec nenadchlo. Síly mělo objí dost, ale ovládání (řízení, převodovka, pedály) mi v obou případech přišlo takové nedoladěné, auta pocitově těžká a neochotná.
Mustangů V8 jsem zkusil několik, jeden i upravený, a taky Camaro V8. Oboje dobrý, mnohem lepší než Genesis nebo 350Z, ale hlavně je to o tom motoru.
Corvette jsem řídil taky (byť jen kousek) a to je úplně jiný level! Dramaticky lepší podvozek, pocit kontroly nad autem, přesnost a vyváženost ovládání, prostě všechno. Ale provozní náklady budou asi taky vyšší.
No a taky jsem se projel poslední generací WRX STI a to je zase něco úplně jiného a na běžné (úzké, klikaté, rozbité) silnici to naprosto rozseká nejen Mustanga nebo 370Z, ale možná to ujede i té Corvettě. Na okruhu / dálnici / rychlé kvalitní silnici 1. třídy na suchu samozřejmě asi vyhraje Corvette.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od Jenyk »

Automat. To auto má takový zátah, že si při svém neumění neumím představit, že v tom kalupu ještě stíhám řadit. U normálního auta člověk tuší jak to brzdí, zatáčí, zrychluje a je na to nějak nastavený. Tady je všechno o parník dál a moje návyky neplatí. Učím se znovu řídit.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Odpovědět