Auto pro radost
Auto pro radost
Zdravím všechny,
rok se s rokem šetření sešel a protože jezdím v 99% sám, tak si tentokrát chci dopřát vážně autíčko hlavně pro zábavu.
Rád bych znal váš názor, co by jste si vybrali vy, na co si dát třeba pozor u konkrétně těchto kousků? Cokoliv co vás napadne .
Nejvíce mi je srdíčku blízká 370Z, WRX STI a nakonec EVO X. Vše cca 2010. Možná trošku bych uvažoval nad Audi S5 ale to je docela tuctovka. Zadní sedačky nepotřebuji.
rok se s rokem šetření sešel a protože jezdím v 99% sám, tak si tentokrát chci dopřát vážně autíčko hlavně pro zábavu.
Rád bych znal váš názor, co by jste si vybrali vy, na co si dát třeba pozor u konkrétně těchto kousků? Cokoliv co vás napadne .
Nejvíce mi je srdíčku blízká 370Z, WRX STI a nakonec EVO X. Vše cca 2010. Možná trošku bych uvažoval nad Audi S5 ale to je docela tuctovka. Zadní sedačky nepotřebuji.
Naposledy upravil(a) haras dne pát 18 pro 07:34, celkem upraveno 1 x.
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Rozhodně a nejnižší provozní náklady.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Přesně, z toho výběru poctivý starý železo 370Z a rozumný náklady nádavkem. V týhle kategorii mám tak nějak zafixovaný ještě jako alternativu Mustang V8 a Genesis Coupe.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
BMW Z4?
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Ano, Z4 e89, nejlépe 30i - mám, vím. Už i ve "stock" stavu nabízí spoustu radosti (speciálně ve "Sport" režimu a bez RFT pneu).
Můj m4Zlik mi dává radosti ještě více, ale já do něj už nasypal spoustu peněz a ani zdaleka už není "stock".
Můj m4Zlik mi dává radosti ještě více, ale já do něj už nasypal spoustu peněz a ani zdaleka už není "stock".
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Tak už mi tam zbyla jen 370Z a Mustang 5.0 V8. Tak teď už jen najít pěkný kousek a projet se v tom, co mi lépe sedí. Díky za tipy.
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Tak to hodně štěstí s výběrem. V týhle dementní době všechny zajímavý auta se zajímavýma motorama mizí jak pára nad hrncem.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
pokusim sa ti usetrit peniaze a ukazat ti buducnost ... takze, popravde, atmosfera je fajn na zaciatok,ale s jedlom rastie chut a ver mi,ze o chvilu ti to stacit nebude a mozno budes aj zahanbeny, ked ta da dole kde ake tuctove auto. Ta 370Z nie je vobec nejaka rychla....urcite kupuj nieco, co uz ma fukatko. STI a Evo prides tiez na to,ze v zaklade to je nic moc. Plus pri nejakej tej buducej uprave zistis, ze ani bloky motorov nie su nic moc a pre stabilne vykony do toho musis dat majland...
Ja ti odporucim ked, tak BMW Z4 335i. Respektive BMW 135i s motorom N54. Tam je aj kupe aj kabrio.
ale ani neviem,kolko mas rokov a ake su tvoje ambicie do buducnosti. A ci vlastne budes mat nejake len prve "silnejsie" auto. A co neskor ocakavas.
Ale zhrnutie, vykonu nikdy nie je dost
Ja ti odporucim ked, tak BMW Z4 335i. Respektive BMW 135i s motorom N54. Tam je aj kupe aj kabrio.
ale ani neviem,kolko mas rokov a ake su tvoje ambicie do buducnosti. A ci vlastne budes mat nejake len prve "silnejsie" auto. A co neskor ocakavas.
Ale zhrnutie, vykonu nikdy nie je dost
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Dovolím si nesouhlasit. Je to o autě pro radost a fun-factor s pořád rozumnou rychlostí bude u těch dvou kandidátů super. Charakterní motor s pěkným zvukem, ty už se vyrábět nebudou. A jestli tě někde na motor předjede foukaný auto s vyšším výkonem? Jako ego ti to nepohladí, ale na druhou stranu třeba ta M135i mi nepřišla nějak brutálně rychlá. Rychlý to je, ale když do toho sedneš z auta co má 350 atmo koní, tak se z toho na zadek neposadíš. To se ale neposadíš ani z nový M3/4, která by už měla být jiný level.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).