Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Hýříte stovkami kW a Nm a zapomínáte trochu na hmotnost. To Mondeo bude mít 17metráků i víc. (Papírové hodnoty lžou, víme všichni, dojeď s tím do kovošrotu na váhu). Potom možná zjistíš, že v autech o třídu níž se Ti pojede lépe, pokud teda nejezdíš jen rovně. Navíc třeba Golf i Astra mají dobře udělaný kokpit. A to se nebavíme o spotřebě a opravách. Po létech s naftou si možná tu dynamickou jízdu s těžkým benzínem neumíš asi představit, objasní ti to až na benzince.
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Talisman s Passatom je IMHO neporovnateľné zvezenie - kvalita interiéru, odozva, prevodovka... mám krátku skúsenosť a kvalitatívne je na tom lepšie asi všetko, čo sa tu spomínalo.
Apropo Allroad 2012 - neboli TFSI z tej doby známy extrémnou spotrebou oleja? (nie som si istý, pýtam sa)... Inak ako auto je to dobré, ale miesta ozaj pomenej.
Apropo Allroad 2012 - neboli TFSI z tej doby známy extrémnou spotrebou oleja? (nie som si istý, pýtam sa)... Inak ako auto je to dobré, ale miesta ozaj pomenej.
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Ad Talisman: je to potřeba vyzkoušet. Passat je neoddiskutovatelně kvalitnější auto. Má zkušenost s Renaulty z poslední doby je ale pozitivní. Nejsou to kvalitní auta, ale minimálně já jsem se na jízdu těšil a ty auta jsem měl rád.
2.9T RWD
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
bych na to šel možná trošku od lesa.
Když auto mám, jedinej důvod pro výměnu je, že "ho mám plný zuby" a zároveň už při výběru nového vím, že kupuju kompromis, protože mi 100-200k chybí... Nebylo by lepší ještě chvíli počkat a potom koupit to co vopravdu chci? Ještě když píšeš, že to má bejt auto na delší dobu. Tak jestli ho pořídíš teď nebo na jaře je už snad jedno ne?
A že Passat B8 2.0TSI bude v rámci týhle třídy etalon a všechno kolem jsou jenom budget varianty / vymejšlečky pro ty co se chtějí odlišovat, to asi nikdo nezpochybňuje.
A ty Superby budou tak levný protože to je benzín a zároveň to není ten nejsilnější. Ten druhej je navíc ambition, špatnej vtip výbava.
Kupec jetýho Supa, kterej je ochotnej nejezdit za 5 litrů kopec nekopec (=takže nevezme naftu), asi bude chtít i tu výbavu / tu nejlepší motorizaci.
Když auto mám, jedinej důvod pro výměnu je, že "ho mám plný zuby" a zároveň už při výběru nového vím, že kupuju kompromis, protože mi 100-200k chybí... Nebylo by lepší ještě chvíli počkat a potom koupit to co vopravdu chci? Ještě když píšeš, že to má bejt auto na delší dobu. Tak jestli ho pořídíš teď nebo na jaře je už snad jedno ne?
A že Passat B8 2.0TSI bude v rámci týhle třídy etalon a všechno kolem jsou jenom budget varianty / vymejšlečky pro ty co se chtějí odlišovat, to asi nikdo nezpochybňuje.
A ty Superby budou tak levný protože to je benzín a zároveň to není ten nejsilnější. Ten druhej je navíc ambition, špatnej vtip výbava.
Kupec jetýho Supa, kterej je ochotnej nejezdit za 5 litrů kopec nekopec (=takže nevezme naftu), asi bude chtít i tu výbavu / tu nejlepší motorizaci.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
No pokud šetřit trochu déle, tak Insignia GSi, s úpravou má 300hp a podvozek a čtyřkolku, které Passat s Haldexem nesahá ani po kotníky Head-up displej, vektoring krouťáku při zatáčení, výborná odvětrávaná sedadla, adaptivní podvozek, elektronické tlumiče, Matrix světla a tak.
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 89835.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 89835.html
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
To je rozumný pohľad... len problém, môže byť že ten finančný rozdiel je pre nikoho na došetrenie na značne dlhší čas.Stepan píše:Nebylo by lepší ještě chvíli počkat a potom koupit to co vopravdu chci? Ještě když píšeš, že to má bejt auto na delší dobu. Tak jestli ho pořídíš teď nebo na jaře je už snad jedno ne?
AMENStepan píše:A že Passat B8 2.0TSI bude v rámci týhle třídy etalon a všechno kolem jsou jenom budget varianty
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Volfík: ty tu Insignii reálně máš, nebo ne? Máš přímé srovnání s Sup/Passat...? Už v několikátém vlákně ji vychvaluješ do nebes.
Kolik jsi v ní případně najezdil? Můj zaměstnavatel má Insignie jako jedno z flotilových aut. Různé konfigurace, benzin, nafta, fwd/awd... napříč několika zeměmi. V principu bych našel velmi málo kolegů, kteří by ji za Sup/Passat nevyměnili.
Kolik jsi v ní případně najezdil? Můj zaměstnavatel má Insignie jako jedno z flotilových aut. Různé konfigurace, benzin, nafta, fwd/awd... napříč několika zeměmi. V principu bych našel velmi málo kolegů, kteří by ji za Sup/Passat nevyměnili.
2.9T RWD
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Jako firemní auta máme Passaty, SuperBy, a Insignie, v té čtyřkolkové GSi edici je jasně lepší jak ten zbytek, opravdu dobré jízdní vlastnosti. Ale běžný přední náhon, tam bych asi Passata zvažoval, není to rozhodně špatná volba. Anebo Arteon, vypadá dobře.
Ale i taková Astra v dobré výbavě dle mého vypadá hodnotněji jak Oktávka, jdou tam Matrix světla, kůže, a pořád to nestojí ranec.
Ale i taková Astra v dobré výbavě dle mého vypadá hodnotněji jak Oktávka, jdou tam Matrix světla, kůže, a pořád to nestojí ranec.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
To je hodně odvážné tvrzeníVolfik píše:No pokud šetřit trochu déle, tak Insignia GSi, s úpravou má 300hp a podvozek a čtyřkolku, které Passat s Haldexem nesahá ani po kotníky Head-up displej, vektoring krouťáku při zatáčení, výborná odvětrávaná sedadla, adaptivní podvozek, elektronické tlumiče, Matrix světla a tak.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Rodinný vůz do půl milionu, benzín, automat
Volfík: ty LED světla jsou vcelku dobrý příklad. Astra 8 segmantů; Octa 12; Insignia 16, Superb 22 a Passat 44 segmentů/světlo. A tak to máš se vším. Upřímně Octa a Astra moc konkurence nejsou.
Touareg IQ led má 128 segmentů a nová S-classe má 1,3 mio zrcátek, takže 8/12/16 je spíše takový pokus o matrix světla.
Touareg IQ led má 128 segmentů a nová S-classe má 1,3 mio zrcátek, takže 8/12/16 je spíše takový pokus o matrix světla.
2.9T RWD