Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Bond007 »

mohu li mluvit za sebe, tak cena spotrebnich veci u 130i je zancne levnejsi nez u Z4M..a rekl bych ze Z4M je na provoz o dost levnejsi nez Porsche...

Kdyz srovnam 130i a Z4M co se svezeni tyce..tak tunenim 130i se clovek z tohoa uta snazi udelat Z4M... tak proc rovnou nevzit tu Z4? 3,0i preFL je vytecny motor, ale 3,2M je zase uplne nekde jinde... takze nez se snazit neco udelat z polotovaru, proc rovnou nevzit hotovej kousek?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

pjanda píše:
Vrooom píše: kdyz se teri znami v patek vecer rozhodnou, ze pojedou na NS, vyjedou jen dva, pokud treti bude mit GT-R...

Krom toho se mi to zda absurdni, toto bych proste nesnesl. Kupuji-li si sportak, pak sportovni jizda musi byt jeho prirozenost, ne neco podmineneho...
To me by nevadilo, spis ta financni stranka ...
btw jak je to s NS je brana jako normalni silnice nebo okruh? Plati tam pojisteni? Nebo je to jako na jinych okruzich? Jeste k 130i docela by me zajimalo o kolik nebo kolikanasobne je drazsi na udrzbu nez obycejny hatcback jako golf, focus civic, pri rozumnem vyuziti na silnici . Nemyslim zadny krouzeni na okruhu, driftovani apod. Ale svizna jizda po okreskach a vyuziti jako rodinny auta :) Blizi se cas vymenny stareho golfu za neco kolem 400k a za to uz se 130i da sehnat, ale stejne si myslim ze provozni naklady budou ponekud brutalni :)
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Bond007 »

NS je jako normalni uzavrena silnice, plati nani pravidla silnicniho provozu, krom rychlostniho omezeni..pokud ve smlouve s pojistovnou neni uvedeno jinak, pojisteni plati na cele NS...a provoz 130i asi bude drazsi nez golfu, ale jinak to neni zadna tragedie... nema zadny specificky pozadavky an udrzbu, takze naklady odpovidaji jen materialu, kterej je podobnej jako pro 116i az na brzdy atd a potom klasicka hodinovka servisu
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jarka »

Bond007 píše:mohu li mluvit za sebe, tak cena spotrebnich veci u 130i je zancne levnejsi nez u Z4M..a rekl bych ze Z4M je na provoz o dost levnejsi nez Porsche...

Kdyz srovnam 130i a Z4M co se svezeni tyce..tak tunenim 130i se clovek z tohoa uta snazi udelat Z4M... tak proc rovnou nevzit tu Z4? 3,0i preFL je vytecny motor, ale 3,2M je zase uplne nekde jinde... takze nez se snazit neco udelat z polotovaru, proc rovnou nevzit hotovej kousek?
Z4 3.0si je dobrá volba, na tu jsem úplně zapoměl.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od HondaMan »

A v čem by byla 130i tak brutální? Hodinová sazba autorizáku ano, ale když čtu zkušenosti s BMW servisy, tak bych tamraději moc nejezdil. Brzdy drahé nejsou, 18" na golfa stojí stejně jako 18" na 130i, olej, náplně a filtry stojí také cca stejně a rozdíl bude v pár dílech na podvozku, které při normálním využití vyměníš jednou. 99% dílů se dělá ve druhovýrobě...

Nějak tam tu brutalitu nevidím. Brutálními bych nazval náklady na provoz GT-R, Speedsteru, nebo nějaké maloseriovky. 130i je "obyčejný" hatch se silným motorem, lepšími brzdami a pár detaily. Vždyť to ani není "limitovaná edice", která by měla specifické díly, nebo sportovní model (//M, Type-R, RS, AMG...)
2.9T RWD
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

Bond007 píše:Kdyz srovnam 130i a Z4M co se svezeni tyce..tak tunenim 130i se clovek z tohoa uta snazi udelat Z4M... tak proc rovnou nevzit tu Z4? 3,0i preFL je vytecny motor, ale 3,2M je zase uplne nekde jinde... takze nez se snazit neco udelat z polotovaru, proc rovnou nevzit hotovej kousek?
S tim souhlasim, ale my jsme mluvli o Z4 nonM, tj. 3,0si :) A tam uz rozdily vypadaji trochu jinak...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

jarka píše:pJanda: Mohl by jste prosím od oka porovnat jak jsou na tom tyto dvě auta v ceně spotřebáku?
Myslite 130i a Boxster?

Uz to tu bylo nakousnuto, bezna BMW jsou na servis drazsi nez auta "nepremiovych znacek" (ano, beru autorizovane servisy, jine neznam), M jsou na servis nejdrazsi BMW a Porsche je jeste vyse. Jde ale do znacne miry o odlisnosti plynouci ze schopnosti/ochoty zakazniku Porsche za to vice platit, jinak jsou ta auta principielne technicky stale stejna...

Myslim, ze vetsinu nakladu tvori zpusob uzivani. Pro me byla treba 130i relativne drahe auto na provoz, protoze byla znacne "erektivni" a podle toho se s ni jezdilo. Takze desky po 5 tkm, koutouce po 10 tkm, zadni pneu 5 tkm, predni 10 tkm, vzhledem ke stylu pravidelny servis <10 tkm atd. To se pak secte celkem rychle. Kdyz vedle toho budete jezdit s Boxsterem v klidu, nebude stat za stejnych 20 tkm ani korunu.

Pri srovnatelnem zpusobu uziti ale viz vyse. Presne to ale kvantifikovat neumim...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

HondaMan píše:A v čem by byla 130i tak brutální? Hodinová sazba autorizáku ano, ale když čtu zkušenosti s BMW servisy, tak bych tamraději moc nejezdil. Brzdy drahé nejsou, 18" na golfa stojí stejně jako 18" na 130i, olej, náplně a filtry stojí také cca stejně a rozdíl bude v pár dílech na podvozku, které při normálním využití vyměníš jednou. 99% dílů se dělá ve druhovýrobě...

Nějak tam tu brutalitu nevidím. Brutálními bych nazval náklady na provoz GT-R, Speedsteru, nebo nějaké maloseriovky. 130i je "obyčejný" hatch se silným motorem, lepšími brzdami a pár detaily. Vždyť to ani není "limitovaná edice", která by měla specifické díly, nebo sportovní model (//M, Type-R, RS, AMG...)
Vzhledem k tomu, ze se jedna o BMW ocekavam prirazku :), co sem koukal tak dily sou drazsi a podstatne.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jarka »

pjanda píše:Myslim, ze vetsinu nakladu tvori zpusob uzivani. Pro me byla treba 130i relativne drahe auto na provoz, protoze byla znacne "erektivni" a podle toho se s ni jezdilo. Takze desky po 5 tkm, koutouce po 10 tkm, zadni pneu 5 tkm, predni 10 tkm, vzhledem ke stylu pravidelny servis <10 tkm atd.
Trochu mi to připomíná pořekadlo "lepší šatit než živit" :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

jarka: Neco na tom bude :) Je pak jen otazkou, jaky zpusob vyuziti je adekvani a jaky obvykly... Znam docela malo lidi, co jezdi s rychlymi auty rychle, pak je asi realite blizsi vnimani skrze obvyklou casovou spolehlivost nez odolnost narocnemu vyuziti...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět