BMW Divize
Re: BMW Divize
F30 fakt dementní upozorňování na nezapnuté pásy: Když chci stát na místě a mít nastartováno poté, co jsem kousek popojel bez pásu, nestačí mít zařazeno P, nepomůže ani vystoupit z auta, pořád řve. Nelze jinak, než se zapnout a odepnout nebo vypnout a zapnout motor.
Pravda vyděsí
Re: BMW Divize
šak jasnéDuke_Luke píše:odniesol si si z toho to spravne. dakujem ale ako, deli nas par hodin. Ber to skor symbolickyArnie J píše:dnes ale není december
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
mám na jednom autě asi 12 mm pavouka už pár měsíců ... čekám kdy se to rozjede ... naštěstí už je to třetí sklo na tom autě, takže mě ta představa že ho vyměňují už ani nějak neděsíBrus píše:kousek nalevo od středu je trošku vidět pavouk, který je od kamene a teď už to bude třetí zima, co tam je. A dnes to přes něj prasklo zimou. Jsem to nechtěl dřiv měnit, protože přece jen věřím víc robotovi v Mnichově.. viděl jsem vyměněné okno, přes které zatékalo.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Brambor2 má dva kulaté tupance ca 1cm v průměru, od jednoho se i hvězdicovitě šíří krátké trhlinky, ale ani jeden neroste, tak to nechávám být (STK to prošlo i s těma tupancema, protože nejsou v zorném poli), sem zvjedav, esli sa to v zimě/mrazu + topení rozjede a prdne nebo ne. Oba tupance sem mu spáchal až já, od mmiry sem ho dostal s perfektním čelním sklem, chjo no. Kdo nic nedělá, nic nezkazí, já jezdím (hodně) a podle toho to dopadá.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
já jezdím málo, ale jsem smolař
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Myslím, že by to šlo vypnout, ale ten kluk je z HK.Brus píše:F30 fakt dementní upozorňování na nezapnuté pásy: Když chci stát na místě a mít nastartováno poté, co jsem kousek popojel bez pásu, nestačí mít zařazeno P, nepomůže ani vystoupit z auta, pořád řve. Nelze jinak, než se zapnout a odepnout nebo vypnout a zapnout motor.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
jo PP mi daval kontakt na nekoho bliz, jen jsem to jeste nerealizoval..
Pravda vyděsí
Re: BMW Divize
Taxem byl asi moc optimistich - neska sem zase dolil litr - skoro přesně po 2500km od posledního dolití. No tak holt furt papká, ale co už, gabat do toho nebudu.pavproch píše:Tak update update: na 3tis km (svižně ale ne furt redline, částečně i skoro ve třiceti stupních venku) = dolil sem přesně půllitr CFS.pavproch píše:Update brambor2 ref mizení woleje: Od výměny olej. separátoru najeto přes 2 kkm a cucnul si podle ukazatele tak 1/4litru, čili výrazně míň než předtím. Spokojenost.
Takže bramborovo2 N52 halt trochu papká, před výměnou olej. separátoru brambor2 sežral litr woleje za 2 až 3 tis km, fčíl to vypadá na litr @6 kkm, čili něco šlo skrz ten wolej separátor a něco halt opravdu sežere, no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
a seš si jistej že to vysloveně "žere" olej? Že nikde neteče? Já udělal novy těsnění ventil víka, těsnění chladiče oleje, domečku oleje. Dal jsem novou PCV membránu. Všechno je tam krásně čisty a suchy. A stejně ten olej bere 1l/2500km a spodek u vany je od oleje. Takže to vypadá, že jakmile se olej zahřeje, tak to mizí skrz těsnění vany. Poslední možnost by byly gufera ventilu, ale to by byla suchá vana.