Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

Z06 je uz tak rychla, ze nekdo musi mit extra Porsche, aby mohl stacit. A kdyz uz ho nahodou ma, tak nema extra schopnosti ho tak zvladnout ;) Jezdil jsem na NS v Z06 dvakrat a to auto je tam tak nad veci... Navic pomysleni na porizovaci cenu nedava duvod ubrat ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

A nakonec prijede nekdo v GTR a podrti vsechny ;))
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

GT-R bych sem vubec nepletl, uz kvuli zarucnim podminkam. Auto, ktere na takove jezdeni neni "proste delane", ale muzete na nej vyrazit jen po a pred zvlastnim servisu u autorizovaneho dealera, jinak prijdete o zaruku... To je nejaka uplne jina kategorie Playstation show cars. Nemuzu vedle sebe postavit auta, se kterymi mohu na okruh kdykoli si zamanu treba cestou z prace (Porsche, Corvette) a neco, s cim musim projit specialni procedurou jak kdybych se chystal na svatbu s princem Williamem.. (GTR)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jarka »

d1.8t píše:
pjanda píše: A co 350/370Z?
Sice se občas na 350Z mrknu, ale těch cca 1560kg, mě vždycky spolehlivě odradí. Ne ani tohle není cesta. Radši uberu koně než abych přidával váhu. Absolutní výkon pro mě není klíčový. Co je pro mě důležitý je poměr výkon/váha kvůli zrychlení v nízkých a středních rychlostech. Přes 200 jezdim minimálně. Takže v principu když budu chtít auto s 200k/t, vždy dám přednost autu s 200k a 1t hmotnosti před autem 300k a 1,5t.
Přesně tak. Ještě jsem neviděl ani jednu 350Z (370Z), která by mě nějak oslnila výkonem. Na to, že je to 300 koňové auto, tak zoufale nejede.

Ad. výběr výkendovky: myslím, že taková 130i bez hloupostí jako je rádio, klima, zadní sedačky a zbytečného interiéru by v kombinaci s LSD mohla být hodně zajímavou hračkou. Mě se na víkendových autech hodně líbí syrovost, takže čím blíž je závoďáku tím je pro mě zajímavější. Proto bych dal taky přednost odstrojené 130i před Boxsterem S.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

pjanda píše:GT-R bych sem vubec nepletl, uz kvuli zarucnim podminkam. Auto, ktere na takove jezdeni neni "proste delane", ale muzete na nej vyrazit jen po a pred zvlastnim servisu u autorizovaneho dealera, jinak prijdete o zaruku... To je nejaka uplne jina kategorie Playstation show cars. Nemuzu vedle sebe postavit auta, se kterymi mohu na okruh kdykoli si zamanu treba cestou z prace (Porsche, Corvette) a neco, s cim musim projit specialni procedurou jak kdybych se chystal na svatbu s princem Williamem.. (GTR)
A to ja bych tam GTR rozhodne pletl. Mluvilo se o porizovaci cene a tu ma gtr nizkou. Ze ma neprijemne podminky pro pouziti je mozne, nissan proste nekde ty penize vydelat musi, kdyz ne na aute tak na servisu. Navic vykony gtr na trati jsou jeste dal nez je Z06 a souperi s tema nejlepsima autama na svete, dokazu pochopit, ze udrzet tenhle super pocitac v poradku sezere hodne penez :). Nevim jak dnesni gtr, ale prvni rozhodne meli svoje mouchy :). Vzhledem k tomu kolik jich jezdi po okruzich, to zas tak spatny nebude :). Me by playstation nevadil, nikde v zadne recenzi sem necetl ze by auto bylo extra nudny jizdne. Btw co napsat recenzi na GTR? Uznavam ho jako super auto (co neni s 500hp? :) ),ktery posunulo zase hranice dal. Jestli me chce nekdo presvedcit, ze to neni nic extra rad prijmu testovaci jizdu :))
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od HondaMan »

D1.8T: Vytrhat ze 130i sedačky, rádio, klimu, interier... mi přijde skoro jako svatokrádež...
Dále bych se bál, že docela rozhodíš vyvážení, protože bys ubral 100kg na zadní a třeba 30 na přední nápravě... Na tohle by mi přišla právě Z4 mnohem vhodnější...
2.9T RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od d1.8t »

jarka píše:Proto bych dal taky přednost odstrojené 130i před Boxsterem S.
Zrovna z tohoto pohledu je to jedno. Upravovalo by se obojí.
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od d1.8t »

HondaMan píše:D1.8T: Vytrhat ze 130i sedačky, rádio, klimu, interier... mi přijde skoro jako svatokrádež...
Dále bych se bál, že docela rozhodíš vyvážení, protože bys ubral 100kg na zadní a třeba 30 na přední nápravě... Na tohle by mi přišla právě Z4 mnohem vhodnější...
Tak svatokrádež, už jsem jich pár takových viděl. To je vždycky o konfliktu míry úprav oproti možnosti běžnému použití. Pokud bych se rozhodl mít ji jako jediný auto, pak by odlehčení probíhalo jemně v intencích výměny sedaček, lehčích kol, vyházet pár drobností. Tahle varianta je u 130i pravděpodobná. Pokud bych šel do něčeho jako Z4C, Boxster S nebo S2K a nechal si k tomu ještě druhý auto, tak to odlehčim brutálněji.
RWD
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

Vrooom píše: A to ja bych tam GTR rozhodne pletl. Mluvilo se o porizovaci cene a tu ma gtr nizkou. Ze ma neprijemne podminky pro pouziti je mozne, nissan proste nekde ty penize vydelat musi, kdyz ne na aute tak na servisu.
Ty podminky nejsou neprijemne, jsou zcela neprijatelne pro neco jako okruhove vyuziti. Nejde jen o penize, jde i o vyuzitelnost jako takovou - s timto aby si clovek planoval navstevu okruhu mesic dopredu :) Proto se mi to nezda byt srovnatelne auto - kdyz se teri znami v patek vecer rozhodnou, ze pojedou na NS, vyjedou jen dva, pokud treti bude mit GT-R...

Krom toho se mi to zda absurdni, toto bych proste nesnesl. Kupuji-li si sportak, pak sportovni jizda musi byt jeho prirozenost, ne neco podmineneho...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jarka »

HM: rozhození váhy bych se až tak nebál. Pokud se odstraní zepředu klima a OEM sedačky se nahradí lehkýma skořepinama, tak předku hodně ulevíš a o to víc se můžeš realizovat na zádi :) .

d1.8t: pokud bych neřešil náklady, tak cayman/boxster bude jako výchozí auto pro takovýhle blbnutí lepší. Ale pokud se s takovýmhle autem má jezdit odpovídajícím způsobem, tak i cena spotřebáku je na místě a tam bude asi 130i na provoz levnější než boxster.

pJanda: Mohl by jste prosím od oka porovnat jak jsou na tom tyto dvě auta v ceně spotřebáku?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět