Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
Honda Type R. /tajpéro/ ,woe.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hond ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hond ... oFrom=list
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
Musí to být funglovka. Musí se vejít něco do kufru
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
Tak to máš těžký,čeče,já třeba vzal třeba za podobný kačky lehce jetou A6 .Teď už to budou 2 roky a funguje skvěle,by mi nenapadlo si koupit nějakýho novýho Golfa apod. za tolik peněz ,ale holt to máme každej jinak.Tak snad něco vybereš.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
Jinak auta jako tajpéro se mě nelíbí. Všechna ta křídla, barevné brzdiče, barevné linky, nápisy RS. Není mě dvacet
Re: Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
Proč ne Kia ProCeed 1,6 T-GDi GPF GT 150kW?
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Re: Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
Jednak je to malé a druhak jsem měl tu čest s Hjundajem a to jsou katastrofická auta. KIA prý vypadá líp, ale nějak nevěřím, že ta samá automobilka dokáže vyrobit otřesné a dobré auto zároveň.
Re: Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
Corolla TS 2.0 Hybrid?
Re: Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
Corollu jsem ani moc nezkoumal. Jednak jsem dostal informaci (kterou jsem nijak neověřoval), že jejich hybridy nejsou moc spolehlivé a druhak mě to auto designem nijak neoslovilo. Uvnitř mě připadá vysloveně ošklivé.
Taky mě zarazila dynamika. Koukal jsem na nějaká videa a v podstatě to má dynamiku na úrovni obyčejné koncernové 1.5TSI.
Zatím co jsem si tak nastudoval, tak se začínám klanět k Mazdě 6.
Dvoulitrová atmosféra má zřejmě nějaký zvuk a designově to není ošklivé. Jen by to chtělo přeskočit nejslabší motorizaci a vzít aspoň 165HP. Ale je to tak 60-70 nad budgetem. Musel bych zatlačit a nebo kouknout po předváděčce.
Ovšem co mě zarazilo, tak to vypadá že koncernová 1.5 TSI 110kw je prostě dynamikou někde jinde. Že by ten motor měl v reálu mnohem víc, jak to bylo kdysi u 1.2 TSI atd.?
Passat s 1.5 110kW 0-180 cca 30 vteřin (Passat 2.0 110kW 40 vteřin)
Mazda 6 s 2.0 121kW 0-180 cca 32 vteřin.
Corolla 2.0 hybrid 0.180 cca 28 vteřin
Insignia 1.5 122kW 0-180 cca 35 vteřin
Tak nějak to vrací do hry i Passata v 1.5TSI.
Taky mě zarazila dynamika. Koukal jsem na nějaká videa a v podstatě to má dynamiku na úrovni obyčejné koncernové 1.5TSI.
Zatím co jsem si tak nastudoval, tak se začínám klanět k Mazdě 6.
Dvoulitrová atmosféra má zřejmě nějaký zvuk a designově to není ošklivé. Jen by to chtělo přeskočit nejslabší motorizaci a vzít aspoň 165HP. Ale je to tak 60-70 nad budgetem. Musel bych zatlačit a nebo kouknout po předváděčce.
Ovšem co mě zarazilo, tak to vypadá že koncernová 1.5 TSI 110kw je prostě dynamikou někde jinde. Že by ten motor měl v reálu mnohem víc, jak to bylo kdysi u 1.2 TSI atd.?
Passat s 1.5 110kW 0-180 cca 30 vteřin (Passat 2.0 110kW 40 vteřin)
Mazda 6 s 2.0 121kW 0-180 cca 32 vteřin.
Corolla 2.0 hybrid 0.180 cca 28 vteřin
Insignia 1.5 122kW 0-180 cca 35 vteřin
Tak nějak to vrací do hry i Passata v 1.5TSI.
Naposledy upravil(a) x-f dne pon 16 lis 14:28, celkem upraveno 1 x.
Re: Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
Zdravím,
Jednoduchá rada a myslím, že to tu už niekto písal - nedívaj sa na dynamiku čisto cez čísla - Passat 1,5Tsi a 2,0Tdi - ok oba majú 110kw, jeden 250Nm druhý 340Nm - pružné zrýchlenie u diesla je skrátka inde aj keď na papieri vyzerá lepšie.
Mazda síce znie ok, ale reálne tie kone treba hľadať v otáčkach, čo nie každému vyhovuje a v reáli človeku väčšinou chýbajú Nm prepĺňaných agregátov.
Ak hľadáš hlavne dynamiku stojí za zamyslenie auto s menšou váhou na ten istý motor - mám x krát overené, že Leon/Golf 2,0 Tdi 4x2 ide s 110kw radikálne lepšie ako Passat 110 Kw Tsi.
Ak na to kúpu neponáhľaš, Golf a spol (=Leon) má byť za chvíľu aj 147kw TDi - neviem ako to bude vs Tvoj budget, ale to by hybrid tol asi tiež.
Jednoduchá rada a myslím, že to tu už niekto písal - nedívaj sa na dynamiku čisto cez čísla - Passat 1,5Tsi a 2,0Tdi - ok oba majú 110kw, jeden 250Nm druhý 340Nm - pružné zrýchlenie u diesla je skrátka inde aj keď na papieri vyzerá lepšie.
Mazda síce znie ok, ale reálne tie kone treba hľadať v otáčkach, čo nie každému vyhovuje a v reáli človeku väčšinou chýbajú Nm prepĺňaných agregátov.
Ak hľadáš hlavne dynamiku stojí za zamyslenie auto s menšou váhou na ten istý motor - mám x krát overené, že Leon/Golf 2,0 Tdi 4x2 ide s 110kw radikálne lepšie ako Passat 110 Kw Tsi.
Ak na to kúpu neponáhľaš, Golf a spol (=Leon) má byť za chvíľu aj 147kw TDi - neviem ako to bude vs Tvoj budget, ale to by hybrid tol asi tiež.
Re: Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
No já se právě kouknul na reálný naměřený zrychlení na nějaký videa a tam vychází koncernová 1.5 TSI 110kW mnohem líp, než bych čekal.
U Mazdy je to jasný. Atmosfra a točit, ale to mě nevadí. Jenže i tak ta koncernová 1.5 vypadá svižnější.
Střední třídu nutě nepotřebuju. Takový Golf s tou 1.5 už by měl poskytovat lepší dynamiku, než moje stávající 2.4 v těžké Alfe.
Jenže já si v té střední nižší nedokážu vybrat. Měl jsem Golfa 7 i minulý Leon se mě líbil, ale ta současná generace... Třeba ten Golf se mě v interiéru vůbec nelíbí. Celý ten digitální štít vypadá děsně lacině, je to přeplácené, ovládání dotykovýma plochama, gestama atd... Fuj.
U Mazdy je to jasný. Atmosfra a točit, ale to mě nevadí. Jenže i tak ta koncernová 1.5 vypadá svižnější.
Střední třídu nutě nepotřebuju. Takový Golf s tou 1.5 už by měl poskytovat lepší dynamiku, než moje stávající 2.4 v těžké Alfe.
Jenže já si v té střední nižší nedokážu vybrat. Měl jsem Golfa 7 i minulý Leon se mě líbil, ale ta současná generace... Třeba ten Golf se mě v interiéru vůbec nelíbí. Celý ten digitální štít vypadá děsně lacině, je to přeplácené, ovládání dotykovýma plochama, gestama atd... Fuj.