Táhneme na Brusel
Re: Táhneme na Brusel
Ty auta jsou reálně silnější, rychlejší a efektivnější než byly dříve. To že se to jednomu valašskému deviantovi nelíbí má nejen Brusel, ale i celý zbytek civilizovaného světa u (_!_)
2.9T RWD
Re: Táhneme na Brusel
Sem divný, vím to o sobě a sem na to hrd....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Táhneme na Brusel
Jakože 200 koňový K20A v Civicu má pro mě velké kouzlo, ale než ten 2.0 8V co se dával do Fabie a znám ho z Golfu 3 GTI, to bych raději jezdil s litrovým TSI
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Táhneme na Brusel
Opomněl jsem pogratulovat k naprosto mimořádným telepatickým schopnostem dalšímu zdejšímu velmistrovi, znát myšlenky a představy "celého zbytku civilizovaného světa", tedy cca několika miliard lidí, a tak jednoduše je slovy vyjádřit je "opravdu, ale opravdu" prakticky nejvyšší a nejčistší úroveň energetické existence.
Jinak benzínový dvoulitr si do jedničkové fóbie mohl zvolit jen certifikovaný pošuk.
Jinak benzínový dvoulitr si do jedničkové fóbie mohl zvolit jen certifikovaný pošuk.
Re: Táhneme na Brusel
Rozhodoval o tom trh a ten se neptá pošuk nepošuk, naštěstí.
Existují i lidé, kteří si koupí auto a chtějí spolehlivost na 20 let s minimálním servisem. A nejsou to pošuci, ale lidé uvažující vlastně nejekologičtěji. Proto si Pavproch šlechtí tu starou Pandu, protože to je nejekologičtější a nejekonomičtější řešení konkrétního dopravního problému. Jenže to blbci, zaštiťující se civilizovaným světem, nikdy nepochopí.
Protože silnější někdo nepotřebuje, rychlejší dneska už vůbec ne a efektivnější je prázdný pojem.HondaMan píše: Ty auta jsou reálně silnější, rychlejší a efektivnější než byly dříve. To že se to jednomu valašskému deviantovi nelíbí má nejen Brusel, ale i celý zbytek civilizovaného světa u (_!_)
Existují i lidé, kteří si koupí auto a chtějí spolehlivost na 20 let s minimálním servisem. A nejsou to pošuci, ale lidé uvažující vlastně nejekologičtěji. Proto si Pavproch šlechtí tu starou Pandu, protože to je nejekologičtější a nejekonomičtější řešení konkrétního dopravního problému. Jenže to blbci, zaštiťující se civilizovaným světem, nikdy nepochopí.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Táhneme na Brusel
Řekl bych, že smajlík s vyplazeným jazykem by mohl napovědět, že to nebylo míněno vážně.
Každopádně z mého pohledu pořizovat běžnou malou autokonfekci typu fobie 1 s těžkým dvoulitrem nebyla ta nejvhodnější varianta, ale zase když ostatní motorizace nebyly též žádný zázrak, jistě by člověk našel nějaké klady i na tom dvoulitru -přinejmenším fakt, že nešlo o dýzlový smradomet.
A samozřejmě se způsoby využití auta mohou diametrálně lišit mezi různými řítiči, takže někomu mohl vyhovovat nejvíc právě ten 2.0.
Každopádně z mého pohledu pořizovat běžnou malou autokonfekci typu fobie 1 s těžkým dvoulitrem nebyla ta nejvhodnější varianta, ale zase když ostatní motorizace nebyly též žádný zázrak, jistě by člověk našel nějaké klady i na tom dvoulitru -přinejmenším fakt, že nešlo o dýzlový smradomet.
A samozřejmě se způsoby využití auta mohou diametrálně lišit mezi různými řítiči, takže někomu mohl vyhovovat nejvíc právě ten 2.0.
Re: Táhneme na Brusel
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Táhneme na Brusel
https://www.autoforum.cz/predstaveni/eu ... z-nemecka/
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/kd ... -ekology-/
O tom, že zbude na celém světě 6 koncernů je mluví od 2000. On současný trh je pokřivený podporou automobilek státy.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/kd ... -ekology-/
O tom, že zbude na celém světě 6 koncernů je mluví od 2000. On současný trh je pokřivený podporou automobilek státy.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Táhneme na Brusel
jak ze to bylo? Pokud se to hýbe, zdaň to. Když se to stále hýbe, reguluj to. A když se to přestane hýbat, dotuj to?