Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Dík. Mě ta střecha ukrutně vadí. Já vlastně auta bez střechy nesnášim. Ale co s tím, když tolik zajímavých aut je open top. Kromě Z3,Z4 mě nanapadá jediný kupé, který by splnilo moje neveliké požadavky na malý, lehký, přiměřeně motorizovaný, rwd spoťáček. Vše samozřejmě bráno v kontextu doby. Bez střechy si dovedu představit S2000, boxstera, speedstera, elise a monžná by mě ještě něco napadlo. Exige a Cayman jsou mimo cenově.
Je ten výběr opravdu tak omezený, nebo něco přehlížím?
Varianta čehokoliv bez střechy přichází v úvahu pouze s hadrtopem, který bych nasadil a pak už bych to bral jako kupé.
Je ten výběr opravdu tak omezený, nebo něco přehlížím?
Varianta čehokoliv bez střechy přichází v úvahu pouze s hadrtopem, který bych nasadil a pak už bych to bral jako kupé.
RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
MR2? Ale kupé verze je asi dost stará a ta poslední myslim byla taky jenom jako kabrio.
TSs
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
d1.8t: To jsme na tom podobne, sportovni auto bez strechy je pro me neco nepochopitelneho, s tim se nakonec neda jezdit rychle ani s natazenou strechou, protoze dovnitr "fici" tak jako tak. Treba Z4M jako roadster je podle me zdevastovane auto, s tim se neda jet se strechou nahore rozumne ani kolem 200 km/h. Nebo pamatuji treba Gallardo Spyder, ktere je udelane lepe, ale beztak je smutne mit auto schopne jet tachometrovych 320-330 km/h bez vetsiho odrikani a pritom mit nad hlavou neco, co se snazi vzletnout uz o mnoho desitek km/h nize. Proste tomu nerozumim, kombinace rychlosti a "otevrene strechy" mi nejde dohromady. Cabrio nebo roadster proc ne, ale spise se slabsim motorem pro paradu. Proc je tak oblibena kombinace kone + strecha z hadru, to mi unika.
Je otazka, co s tim udela hardtop. Mne se to tedy vizualne moc nelibi, ale neverim ani tomu, ze to opravdu utisi. Jak je tam jedno dira, tak uz to pujde jen tezko... Proto jsem se take nakonec Boxsteru a podobnym autum vzdy vyhnul.
Premyslim nad alternativami a tady je spise otazka, co pro pro Vas "primerene motorizovane". Je tu treba Audi TT V6, ktere neni uplne k zahozeni, vedle padla rec i na kupe od Alfy Romeo (ne Brera, ale co bylo pred ni), takovy Chrysler Crossfire SRT-6 muze byt zajimava zabava (udrzet ho na silnici ), podobne protejsek SLK AMG od Mercedesu (bylo to jedno z mala AMG s manualni prevodovkou - vim, neni to uplne kupe, ale aspon napul), Mazda RX-8 je takove skorokupe a pak je tu 3507/370Z od Nissanu.
To me tak z hlavy napadlo, kdyz byste jako kupe vzal i par 3D hatchbacku, naslo by se toho vice...
Je otazka, co s tim udela hardtop. Mne se to tedy vizualne moc nelibi, ale neverim ani tomu, ze to opravdu utisi. Jak je tam jedno dira, tak uz to pujde jen tezko... Proto jsem se take nakonec Boxsteru a podobnym autum vzdy vyhnul.
Premyslim nad alternativami a tady je spise otazka, co pro pro Vas "primerene motorizovane". Je tu treba Audi TT V6, ktere neni uplne k zahozeni, vedle padla rec i na kupe od Alfy Romeo (ne Brera, ale co bylo pred ni), takovy Chrysler Crossfire SRT-6 muze byt zajimava zabava (udrzet ho na silnici ), podobne protejsek SLK AMG od Mercedesu (bylo to jedno z mala AMG s manualni prevodovkou - vim, neni to uplne kupe, ale aspon napul), Mazda RX-8 je takove skorokupe a pak je tu 3507/370Z od Nissanu.
To me tak z hlavy napadlo, kdyz byste jako kupe vzal i par 3D hatchbacku, naslo by se toho vice...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
je fakt, že taková ta ultimátní kabria taky moc nechápu
hmmm a SLK AMG mělo manuál, to jsem netušil... Jel ste s tím? Jinak 350/370Z bych asi jako daily driver nebral, je to přece jen docela dost velká show to třeba to TT je přece jen lepší - ale tam bude vadit ta 4x4
hmmm a SLK AMG mělo manuál, to jsem netušil... Jel ste s tím? Jinak 350/370Z bych asi jako daily driver nebral, je to přece jen docela dost velká show to třeba to TT je přece jen lepší - ale tam bude vadit ta 4x4
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Přehlédl jste požadavek na rwd. Takže vypadává TT, Alfa a všechny HH. Kromě 130i, ovšem . Další požadavek na malé a lehké dle mého nesplňují Crosfire, AMG, Nissan a wanklu se bojim.pjanda píše: Premyslim nad alternativami a tady je spise otazka, co pro pro Vas "primerene motorizovane". Je tu treba Audi TT V6, ktere neni uplne k zahozeni, vedle padla rec i na kupe od Alfy Romeo (ne Brera, ale co bylo pred ni), takovy Chrysler Crossfire SRT-6 muze byt zajimava zabava (udrzet ho na silnici ), podobne protejsek SLK AMG od Mercedesu (bylo to jedno z mala AMG s manualni prevodovkou - vim, neni to uplne kupe, ale aspon napul), Mazda RX-8 je takove skorokupe a pak je tu 3507/370Z od Nissanu.
To me tak z hlavy napadlo, kdyz byste jako kupe vzal i par 3D hatchbacku, naslo by se toho vice...
Ono 1295kg pohotovostní hmotnosti psaných u Boxtera S je už dneska těžko dosažitelnou metou.
Pravděpodobně jenom vymejšlim blbosti a 130i je nejracionálnější volba. Na druhou stranu je dobrý mít nachystaný varianty.
RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Co toto? Cena se mi zda pekna. Malo najeto, 1 majitel. Aspon to je show narozdil od 130i
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
130i bych bral jako daily driver. Jako víkendovka mi to přijde, BMW fans odpustí, moc obyčejné. Tam mi mnohem více sedí ten speedster, s2k, Z4c a nebo nějaké splašené "lešení" s pořádným motorem (Caterham, lotus, Arial...)
2.9T RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To je další z věcí kterou řeším. Teď mám jedno auto který používám převážně jako pracovní a rodinný. Druhý auto jako hračku, který už v současný době využívám téměř výhradně v zimě.HondaMan píše:130i bych bral jako daily driver. Jako víkendovka mi to přijde, BMW fans odpustí, moc obyčejné. Tam mi mnohem více sedí ten speedster, s2k, Z4c a nebo nějaké splašené "lešení" s pořádným motorem (Caterham, lotus, Arial...)
Pokud koupim 130i nacpu do ní svor, skořepiny, pásy atd., můžu současný auta prodat a mít jí jako daily-car i hračku bez jakýhokoliv omezení.
Pokud koupím Z4C, Boxter, S2K tak co? Zatím sám nevím. Držet tři auta jen pro sebe + čtvrtý manželčino? Některý prodat. Ale který? Nemluvě o tom, že by mě po návratu do čech, mohla potkat tragédie v podobě služební octy tdi.
RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Zrovna kombinace služební kokta a Ariel Atom by mě rozhodně neurážela
2.9T RWD