Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
Možná do roka a do dne
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Jsem už před nějakou dobou na Sportíku nahradil střední tlumič průchozí trubkou od Remusu. Jako není to žádný extra vycizelovaný super zvuk, ale při jízdě to práská moc pěkně. Halt se člověk tý puberty prostě nezbaví .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Nice, kolko stoji taka vec? A ako si to rozumie s technickou/emisnou potom?
Toyota GR86 MT
Re: Suzuki obecně
Bylo to myslím kolem 4k, mrkni na Remus. Je to jen vysaply střední tlumic, takže cat zůstává a emise by tedy mely byt beze zmen. Tk bude samo o štěstí, buď rozumný technik nebo přehodit za OEM.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Jako jo, ale osobně zůstanu u OEM Jinak teď jsou na mobile.de docela zajímavé ceny Sportů s atmosférou. Taková auta už se nikdy vyrábět nebudou
Naposledy upravil(a) jerry dne pon 16 lis 15:47, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Vždyť jo, většina toho je taky oem - ale chápu. Tohle je prostě pro zastydlý puberťáky.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Je třeba zůstat zastydlým puberťákem po celý život
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki obecně
To slyším od té mojí celkem často.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Suzuki obecně
Používa tu niekto OBD appku torque? Keďže palubný PC neukazuje teplotu oleja tak som si ju chcel pozrieť cez mobil, žiaľ ani tak sa mi to nepodarilo. Všimol som si však niečo iné. Keď dám plný plyn tak pri nižších otáčkach to pustí iba tak na 50% a postupným rastom otáčok "pridáva" aj elektronika, ale pri 86% to končí a viac plynu podľa tejto appky neviem dať.
Na správaní motora to cítíť podobne, už som to tu spomínal, že v nižších otáčkach (2-3,5k rpm) ako keby to niečo škrtilo. Možno je to dané charakteristikou atmo motora, ale stále mám pocit, že by to mohlo ísť lepšie. V stredných a vysokých otáčkach (3,5 -6,5k rpm) to ide fajn, na posledných cca 500rpm cítiť vädnutie - to považujem za normálne.
Mám sa s tým zaoberať alebo riešim zbytočnosti? Zajda tu niekoľkokrát spomínal, že nemohol dať plný plyn na Swifte 1.3 kvôli kobercu, môj prípad to neni
Ak by to všetko vyriešila nejaká úprava RJ za cca 4000 ako to má Jarka, tak asi pôjdem do toho. Prípadne poraďte inú, spoľahlivú appku, tak by to bolo najjednoduchšie a najlacnejšie
Na správaní motora to cítíť podobne, už som to tu spomínal, že v nižších otáčkach (2-3,5k rpm) ako keby to niečo škrtilo. Možno je to dané charakteristikou atmo motora, ale stále mám pocit, že by to mohlo ísť lepšie. V stredných a vysokých otáčkach (3,5 -6,5k rpm) to ide fajn, na posledných cca 500rpm cítiť vädnutie - to považujem za normálne.
Mám sa s tým zaoberať alebo riešim zbytočnosti? Zajda tu niekoľkokrát spomínal, že nemohol dať plný plyn na Swifte 1.3 kvôli kobercu, môj prípad to neni
Ak by to všetko vyriešila nejaká úprava RJ za cca 4000 ako to má Jarka, tak asi pôjdem do toho. Prípadne poraďte inú, spoľahlivú appku, tak by to bolo najjednoduchšie a najlacnejšie
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Pročítám teď technický speciály světa-motorů a hodně se tam právě pan Vaculík věnuje naladění motoru a emisím a to co popisuješ zmiňoval. Omezený reakce motoru z důvodu plnění emisních limitů. Myslím, že na podobný chování si musíme zvykat .
Co se týká úpravy ecu co mám, tak už s tím mám najeto 12kkm. Rozhodně má motor lepší reakce na plyn a podstatně výraznější střední pásmo. A to dokonce tak, že není třeba tolik vytáčet a do cca 5000 to jede o hodně líp než série. Na špičce mi už ten rozdíl nepřijde tak výrazný. Překvapivě s tím vlastně můžu i víc řadit, když nedotáčím jednotlivý kvalty tak vysoko a řadím dřív pro pocitově stejnou nebo lepší dynamiku. Najednou ta ultra-dlouhá dálniční šestka ani nevadí a do cca 170-180 to jede výrazně líp. Díky tomu menšímu vytáčení mám asi i nižší spotřebu, před úpravou za 47kkm jsem měl podle tankování 9,4, teď těch 12kkm s čipem 8,7.
Co se týká úpravy ecu co mám, tak už s tím mám najeto 12kkm. Rozhodně má motor lepší reakce na plyn a podstatně výraznější střední pásmo. A to dokonce tak, že není třeba tolik vytáčet a do cca 5000 to jede o hodně líp než série. Na špičce mi už ten rozdíl nepřijde tak výrazný. Překvapivě s tím vlastně můžu i víc řadit, když nedotáčím jednotlivý kvalty tak vysoko a řadím dřív pro pocitově stejnou nebo lepší dynamiku. Najednou ta ultra-dlouhá dálniční šestka ani nevadí a do cca 170-180 to jede výrazně líp. Díky tomu menšímu vytáčení mám asi i nižší spotřebu, před úpravou za 47kkm jsem měl podle tankování 9,4, teď těch 12kkm s čipem 8,7.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).