Lampárna (stěžovatelna)
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Upřímě, může bejt, nezkoušel jsem dvoulitr v týhle kategorii poptávat.
Ale jak píšu ...+ image problém. Sám víš, že prémií ničemu nikdy neprospěješ. Tak proč se s tím "otravovat", když to člověku ani neudělá radost? Pro mě je motivace k utracení více peněz a potýkání se s možnými problémy možnost naftovýho třílitru. Třeba ho ani nepotřebuju, ale už je to něco, co jsem ochotnej chtít a zaplatit za to byť jen korunu navíc.
Samotnej znáček na kapotě mi nic neříká. Proto třeba o segment níž vypadla z možných variant A4 i Cčko, protože se nedají objednat s šestkou. A vlastně ani ta pětka mi nepřijde teď zajímavá, protože tak velký auto nepotřebuju a když skončilo 550d (na který bych stejně asi finančně nedosáhl) a vím, že současný 40d si můžu koupit i v trojce. Tak k čemu to
Stejně nakonec skončím v HH a ušetřený peníze si nechám na benzín
Ale jak píšu ...+ image problém. Sám víš, že prémií ničemu nikdy neprospěješ. Tak proč se s tím "otravovat", když to člověku ani neudělá radost? Pro mě je motivace k utracení více peněz a potýkání se s možnými problémy možnost naftovýho třílitru. Třeba ho ani nepotřebuju, ale už je to něco, co jsem ochotnej chtít a zaplatit za to byť jen korunu navíc.
Samotnej znáček na kapotě mi nic neříká. Proto třeba o segment níž vypadla z možných variant A4 i Cčko, protože se nedají objednat s šestkou. A vlastně ani ta pětka mi nepřijde teď zajímavá, protože tak velký auto nepotřebuju a když skončilo 550d (na který bych stejně asi finančně nedosáhl) a vím, že současný 40d si můžu koupit i v trojce. Tak k čemu to
Stejně nakonec skončím v HH a ušetřený peníze si nechám na benzín
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Jsem na technický s naší domácí multikarou. Provoz asi jako má pavproch Pandu. 20 let starej malej benzín. Nájezd 10-15kkm ročně.
Nedal jsem emise, 3% přes limit.
Jsou mrtvý katy, vzhledem k ceně auta totalka.
Tak se půjde koupit nový. Jako nový nový, který budou muset vyrobit, dovést, smontovat a tak.
Je tohle ta pravá ekologie?
Nedal jsem emise, 3% přes limit.
Jsou mrtvý katy, vzhledem k ceně auta totalka.
Tak se půjde koupit nový. Jako nový nový, který budou muset vyrobit, dovést, smontovat a tak.
Je tohle ta pravá ekologie?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Vem elektro za mega a zacni koukat na pomatence na https://www.electrodad.cz/
Citroen C4 GP
Re: Lampárna (stěžovatelna)
3% cez limit. Vyzen pavuciny otoc jednu nadrz na nejaky lepsi benzin a to dasStepan píše:Jsem na technický s naší domácí multikarou. Provoz asi jako má pavproch Pandu. 20 let starej malej benzín. Nájezd 10-15kkm ročně.
Nedal jsem emise, 3% přes limit.
Jsou mrtvý katy, vzhledem k ceně auta totalka.
Tak se půjde koupit nový. Jako nový nový, který budou muset vyrobit, dovést, smontovat a tak.
Je tohle ta pravá ekologie?
C5 Tourer Excl 2.2 biturbo, BMW R1250GS HP, Honda VT750
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Souhlas s risomas. 3% srovnáš lepším benzinem. Případně bych zkusil přidat 30% E85. Vyjet jednu nádrž závodním stylem a projde jako za mlada.
Stepan: vážně si stěžuješ, že emisema neprošlo 20 let staré auto s mrtvými katy, na které se dlouhodobě sere? Nehledej problém tam kde není. Kupte nové katy a můžete jezdit dál, když Vám tak záleží na ekologii a dopadu výroby nového auta na životní prostředí.
Stepan: vážně si stěžuješ, že emisema neprošlo 20 let staré auto s mrtvými katy, na které se dlouhodobě sere? Nehledej problém tam kde není. Kupte nové katy a můžete jezdit dál, když Vám tak záleží na ekologii a dopadu výroby nového auta na životní prostředí.
2.9T RWD
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Mě netrápí ekologie provozu / výroby aut. To za mě řeší stát, EU a aktivisti. Třeba tím, že mě motivují k určitému chování skrze bonusy a malusy. Že to neprošlo se holt stane, norma je norma...
Se jenom ptám, jestli jsem jedinej, kdo má pocit, že tohle není ta pravá cesta. Protože reálně bude větší zátěž pro životní prostředí, když si koupím nový auto, než když budu jezdit starým a nevyhovujicim. Ledaže by nešlo o CO2, ale spíš HDP...
ani nemám názor na to, jak bych to dělal líp, jen mě to zajímá.
Se jenom ptám, jestli jsem jedinej, kdo má pocit, že tohle není ta pravá cesta. Protože reálně bude větší zátěž pro životní prostředí, když si koupím nový auto, než když budu jezdit starým a nevyhovujicim. Ledaže by nešlo o CO2, ale spíš HDP...
ani nemám názor na to, jak bych to dělal líp, jen mě to zajímá.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Kdyby na Západě uvažovali jako ty, nekoupili nové a nedali pryč staré, tak v čem by jezdili lidi na Východě?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
To není můj problém. A jak říkám, jsem asi ten poslední, kdo by vřískal něco o ekologii v IAD.
Ale přijde mi tenhle postup zvláštní. Jak už tady někdo psal. Nejvíc eko auto je to, který se nemusí vyrobit
Ale přijde mi tenhle postup zvláštní. Jak už tady někdo psal. Nejvíc eko auto je to, který se nemusí vyrobit
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Tak já to myslel jako vtip, že?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Tak ještě jednou. Když na ten starý kus koupíš nový katalizátor, tak ho můžeš provozovat dalších třeba 10 let.
Nevím, o jakém autě se bavíme, ale univerzální KAT, který na 20 let staré auto bude stačit stojí 15 stovek
Pokud se o auto řádně staráš, tak nové nemusíš kupovat. Pokud zvolíš balkánskou cestu a dojíždíš auto do mrtva, tak se musíš smířit s tím, že jednou někdo nebo něco řekne dost.
Nevím, o jakém autě se bavíme, ale univerzální KAT, který na 20 let staré auto bude stačit stojí 15 stovek
Pokud se o auto řádně staráš, tak nové nemusíš kupovat. Pokud zvolíš balkánskou cestu a dojíždíš auto do mrtva, tak se musíš smířit s tím, že jednou někdo nebo něco řekne dost.
2.9T RWD