https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/povsi ... od/1957100Odborový předák Škoda Auto Povšík potvrdil, že se výroba Superbu přesune do Bratislavy. Koncern Česku ukradl nejziskovější vlajkovou loď, uvedl pro ČTK
Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Škoda Auto obecně
řekl bych, že povšík je za to přímo zodpovědný...
a přijde mi trošku roztomilý ohánět se RVHP a na druhou stranu skučet, že se stát firmy nezastal. Jakože stát by měl rozkazovat majiteli, v který svojí továrně má vyrábět co. No já se poseru
a přijde mi trošku roztomilý ohánět se RVHP a na druhou stranu skučet, že se stát firmy nezastal. Jakože stát by měl rozkazovat majiteli, v který svojí továrně má vyrábět co. No já se poseru
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
Prvne si k tomu neco nastuduj. Zatimco Babis akorat blekota po tiskovkach a fejsbucich, tak Matovic se v lete s vedenim VW sesel a neco podepsali. Jak moc velky vliv to melo nevim, ale vysledek dost mozna vidime.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Škoda Auto obecně
Podepsal tak možná svoji fotku
A v čem to přinese pro vás jako slováky nějakou výhodu, že se tam bude dělat Sup? Pokud nepočítám zaměstnanost, ale ta bude stejná, ať se tam bude vyrábět jakýkoliv model, nehledě na ziskovost daného modelu.
A v čem to přinese pro vás jako slováky nějakou výhodu, že se tam bude dělat Sup? Pokud nepočítám zaměstnanost, ale ta bude stejná, ať se tam bude vyrábět jakýkoliv model, nehledě na ziskovost daného modelu.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Škoda Auto obecně
On nějakej odborář kdesi pleskal něco o tom, že udernik kterej montuje dražší auto (=má vyšší produktivitu práce) by měl mít jakože víc peněz. O pokrivenosti této logiky je asi zbytečné diskutovat
Kdybych měl pocit, že si politici a odboráři umí vytáhnout hlavu z prdele, měl bych z tohodle snad i radost. Nazornej důkaz toho, že řvát o vyšší platy nejde donekonečna. Nadnarodnim firmám taky jednou dojde trpělivost. Ať už ty kapacity přímo vlastní nebo si z nich nechají subdodavat.
Kdybych měl pocit, že si politici a odboráři umí vytáhnout hlavu z prdele, měl bych z tohodle snad i radost. Nazornej důkaz toho, že řvát o vyšší platy nejde donekonečna. Nadnarodnim firmám taky jednou dojde trpělivost. Ať už ty kapacity přímo vlastní nebo si z nich nechají subdodavat.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
Z článku na novinkách:
O zaměstnanost v Kvasinách, kde se nyní Superb vyrábí, se Povšík neobává. Volnou kapacitu lze podle něj využít k rozšíření výroby ostatních modelů, například SUV Kodiaq. „Kmenové zaměstnance vždycky udržím,” řekl.
Hrdina. Skoro bych řekl, že majitel firmy. Nebo si to myslí. Děsivé.
O zaměstnanost v Kvasinách, kde se nyní Superb vyrábí, se Povšík neobává. Volnou kapacitu lze podle něj využít k rozšíření výroby ostatních modelů, například SUV Kodiaq. „Kmenové zaměstnance vždycky udržím,” řekl.
Hrdina. Skoro bych řekl, že majitel firmy. Nebo si to myslí. Děsivé.
Re: Škoda Auto obecně
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Honza42: že by se propouštělo z kmenových, toho bych se fakt neobával.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Sem zahlíd SupB face - stál na kraji cesty na brzdách - při pohledu zezadu zboku to zadní brzdové světlo mému oku velmi nepatřičně svítilo aji zboku auta...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Tak.
(Můj bývalý- dneska s tím jezdí kolega) Scout 1,8TSI (118kW) začal (už zase) neuvěřitelně moc zase žrát wolej: poslední měsíc 350km = 2 litry, na tachu je ca 240tis km, tak to od první generálky (ve 120tis km) holt vychází....
Otázka: Ten wolej se ale může ztrácet přes turbo nebo (zase) přes pístní kroužky - nemá někdo nápad jak (bez rozborky) zjistit esli je to tak nebo tak? Než to zadám Michalovi na další (druhou) GO motoru.
I když je to ročník 2010 a má na hrbu těch 240tis km (= imho už i nárok na umřití), chcu ho udržet při životě na poprdávání tady okolo komína fabryky...
EDIT: modrý dým z něj nejde....
(Můj bývalý- dneska s tím jezdí kolega) Scout 1,8TSI (118kW) začal (už zase) neuvěřitelně moc zase žrát wolej: poslední měsíc 350km = 2 litry, na tachu je ca 240tis km, tak to od první generálky (ve 120tis km) holt vychází....
Otázka: Ten wolej se ale může ztrácet přes turbo nebo (zase) přes pístní kroužky - nemá někdo nápad jak (bez rozborky) zjistit esli je to tak nebo tak? Než to zadám Michalovi na další (druhou) GO motoru.
I když je to ročník 2010 a má na hrbu těch 240tis km (= imho už i nárok na umřití), chcu ho udržet při životě na poprdávání tady okolo komína fabryky...
EDIT: modrý dým z něj nejde....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.