Octavia kolem 200 tis. Kč
Re: Octavia kolem 200 tis. Kč
Zajda: mě 2.0TDI brala skoro stejně od nova. Díky dolévání se náplň mezi výměnami otočila více než 1x.
2.9T RWD
Re: Octavia kolem 200 tis. Kč
To bych prodejci omlátil o hlavu. Řešil si to nějak ?
Re: Octavia kolem 200 tis. Kč
Jak to mohl řešit, když je to podle koncernu v normě? Odkázali by ho na manuál k provozu auta
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia kolem 200 tis. Kč
Nemám poznatek k ochcávce, ale k těm autobazarům. Dejte si pozor, že polovina aut na internetu, které v áčkách inzeruji, tak reálně neexistují. Mají je tam jako lákadlo, když tam zavoláte, řeknou, ať dojedete, dojedete a ejhle, 5 minut před Váma ho někdo zrovna koupil. Ale mají podobné, jen o trochu dražší, v trochu horší výbavě, bez historie atd.. Neříkám, že se tam nedají koupit dobré kusy, ale určitě bych si napřed vše pořádně ověřil.
Osobně bych možná šel do nějakého DWA, Škoda +, mají různé záruky, zajímavé možnosti financování a občas nějakou akci.
Osobně bych možná šel do nějakého DWA, Škoda +, mají různé záruky, zajímavé možnosti financování a občas nějakou akci.
Re: Octavia kolem 200 tis. Kč
Vím, že to mají podchycené. Proto mě zajímá jestli to řešil nebo ne...
Re: Octavia kolem 200 tis. Kč
Tajemství Longlife oleje To znám i z Hondy, ale jelikož nejezdím celý interval ve VTECu, takových hodnot jsem ještě nedosáhlHondaMan píše:Zajda: mě 2.0TDI brala skoro stejně od nova. Díky dolévání se náplň mezi výměnami otočila více než 1x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Octavia kolem 200 tis. Kč
Sám jsem se po octávce 3 na plyn poohlížel. Našel jsem slibně vypadající kus (cena 195 tisíc kč, 2016 rv., najeto 150 tisíc km).
Koupil jsem si k tomu výpis z nejmenované databáze a hoši ještě že tak. No, nemile mě to překvapilo. Auto má za sebou 4 nehody za dva roky provozu. 3 z nich vypadají celkem banálně (dle mého laického oka): zadní nárazník (odhadované náklady na opravu: 45 000 kč), nárazník zadní i přední ( 10 000 kč), přední nárazník (20 000kč). Do této chvíle jsem si říkal, že asi nějaký diletant, ale vzhledem k počtu najetých km za tu dobu asi OK (za první rok 60 tisíc km - asi firemní auto?). Jenže pak mi celkem spadla brada u poslední opravy - přední nárazník + přední levé i pravé dveře - 350 000 kč.
Podle těch čísel to auto už patří do šrotu a ne do bazaru za necelých 200 tisíc!!!!....škoda. hlavně že v inzerátu se píše že auto v perfektním stavu.
Koupil jsem si k tomu výpis z nejmenované databáze a hoši ještě že tak. No, nemile mě to překvapilo. Auto má za sebou 4 nehody za dva roky provozu. 3 z nich vypadají celkem banálně (dle mého laického oka): zadní nárazník (odhadované náklady na opravu: 45 000 kč), nárazník zadní i přední ( 10 000 kč), přední nárazník (20 000kč). Do této chvíle jsem si říkal, že asi nějaký diletant, ale vzhledem k počtu najetých km za tu dobu asi OK (za první rok 60 tisíc km - asi firemní auto?). Jenže pak mi celkem spadla brada u poslední opravy - přední nárazník + přední levé i pravé dveře - 350 000 kč.
Podle těch čísel to auto už patří do šrotu a ne do bazaru za necelých 200 tisíc!!!!....škoda. hlavně že v inzerátu se píše že auto v perfektním stavu.
Re: Octavia kolem 200 tis. Kč
60 tisíc za rok je určitě služebák, vzhledem k počtu nehod se s tím nikdo nemazlil, ruce pryč... Bohužel takových aut je v ČR spousta.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia kolem 200 tis. Kč
Octa z roku 2016 za 200tis kč a hned vím,že to je kravina,nějaký levný kraj,pěknou Octu pod 250 tis nekoupíš. Oprava Př. nárazníku a 2x dveře je tak 35tis kč a ne 350tis,ale že se divím,to se tak přeci normálně dělá,že se to na pojišťovnu přežene. To nenasvědčuje nic o vážnosti havárie,klidně to mohlo být jen škrábnutý,ale třeba jsou někde fotky.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...