pavproch píše:
+ není tam ani slovo o rychlosti nabíjení ....
to je prosté, v určitém momentu přestává být rychlost nabíjení podstatná. Kolik energie potřebuješ, tolik, plus ztráty, jí tam musíš nacpat. A to jde jen tak že buď to jde pomalu malým proudem, nebo rychle velkým. A nad určitou mez už to nejde. Když pominu to že to baterkám nedělá dobře a hřeje se to, je tady limit nabíječek. Už dnes ty superhyper rychlovky mají odběr jak menší fabrika a nabití trvá desítky minut a to mluvíme o autech s dojezdem nějakých 400, no dobře tak 500km. Kdybych chtěl zvýšit kapacitu, dostanu se do hodnot kdy už mi to tam nic nedokáže narvat rychleji.
Zas to ti propagandisti píšou blbě, pozitivum by bylo v tom že ta baterka by při stejném dojezdu a podobné době nabíjení, nezabrala čtvrt auta a nevážila by půl tuny. Dojezd by se mohl zvýšit druhotně, prostě tím že by se snížily ztráty vzniklé vožením sebe sama, hmotnosti vozidla.