Spíš jsem narážel na GTI pro chudýStepan píše:To už jsem měl, vlastně furt mám
Lampárna (stěžovatelna)
Re: Lampárna (stěžovatelna)
2.9T RWD
Re: Lampárna (stěžovatelna)
No, to jo, ale to to jsem byl chudej student. To jsem teda pořád, ale začal jsem si o sobě víc myslet
To není vůbec objektivní záležitost. Prostě některý auta takhle působí. A to nemám rád. Dalším příkladem, kde to citím podobně, je 520d. Prostě Passat je v pohodě. Ale 520d ne, z toho moc smrdí nedostatek prostředků na třílitr. A tak
To není vůbec objektivní záležitost. Prostě některý auta takhle působí. A to nemám rád. Dalším příkladem, kde to citím podobně, je 520d. Prostě Passat je v pohodě. Ale 520d ne, z toho moc smrdí nedostatek prostředků na třílitr. A tak
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Formentor neměl a nemá být T Roc R s jinou značkou To auto stojí už na nový platformě a hlavně má Torque VectoringStepan píše:
*podle toho, že Formentor, což by měl bejt T-roc R s jinou značkou, stojí 1,3 a Troc R začíná na 1,0. Mimochodem, ten Formentor z boku vypadá jak Mazda CX-5. Ale hrozně moc
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
ad 520d... taky jsem nad tim takhle přemýšlel. Má to soused. Ale ono to není zas tak špatný. Je to brambora a jede to slušně. Je to čtyřválec takže méně oleje,méně svíček méně všeho na údržbu, menší pojistka,
Rozumově to dává smysl. No ale pak začne hlodat červík
Rozumově to dává smysl. No ale pak začne hlodat červík
Citroen C4 GP
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Jak říkám, je to můj subjektivní pocit, celej problém je jenom v mojí hlavě. Dvoulitrová A6 mi pocitově taky vadí. Ale třeba dvoulitrový Ečko ne, nevím proč
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Protoze taxikStepan píše:Jak říkám, je to můj subjektivní pocit, celej problém je jenom v mojí hlavě. Dvoulitrová A6 mi pocitově taky vadí. Ale třeba dvoulitrový Ečko ne, nevím proč
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Lampárna (stěžovatelna)
jedinej problém je v kadlekadle při startu a označení na prdeli...to same je s x30i benzínem, výkonově je to slušný
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Dvoulitrová nafta v A6, 5er nebo E je jedinej motor, který je v tom autě potřeba. Vše nad to je pouze "chci".
2.9T RWD
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Já jsem nenarocnej, pro mě je "chci" už cokoliv nad 110kw naftovou ofci. Měl sem jí v poslední "ne doma" práci jako služebák a bylo to úplně ok, za ty peníze super potah.
Ale 520d je pro mě takový divný. Je to za, z mýho pohledu, hodně peněz ale vlastně žádnej důvod k nadšení + image problém. Prostě bych šel radši do Supu a zbytek peněz strčil do kapsy
Ale 520d je pro mě takový divný. Je to za, z mýho pohledu, hodně peněz ale vlastně žádnej důvod k nadšení + image problém. Prostě bych šel radši do Supu a zbytek peněz strčil do kapsy
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Nekoukej do ceníku. Novou sociální 5er koupíš za mega s dph. podobně je na tom A6 nebo MB E.
Přičemž i ta socka je docela použitelné auto. Porovnatelný Superb bude o 100? 200? levnější. Když odečteš zůstatkovou hodnotu po 3 letech, tak ten rozdíl nebude velký.
Přičemž i ta socka je docela použitelné auto. Porovnatelný Superb bude o 100? 200? levnější. Když odečteš zůstatkovou hodnotu po 3 letech, tak ten rozdíl nebude velký.
2.9T RWD