Auto pro rodinu do 1.3m
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto pro rodinu do 1.3m
Nevím, jestli je V60 ta pravá volba. Dost jsem jich projel, když jsem kupoval nová auta. Od V90/XC60 až po XC90 v různých motorizacích.
Jako je to uvnitř jiné, než známa německá konkurence, ale to je tak všecko.
Jako je to uvnitř jiné, než známa německá konkurence, ale to je tak všecko.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto pro rodinu do 1.3m
Hlavně cenově jsou ty Volva strašnej nesmysl. Na tam autě si min 300k platí jen za ten odznáček na kapotě a určitě bych nestavěl V60 na úroveň A6.
Jinak mám kolegu co má naftovou V60 a v záruce tam má už třetí motor a jezdí s tím jeho žena, takže asi tak ke slavné švédské spolehlivosti.
Jinak mám kolegu co má naftovou V60 a v záruce tam má už třetí motor a jezdí s tím jeho žena, takže asi tak ke slavné švédské spolehlivosti.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Auto pro rodinu do 1.3m
Vzhledem k tomu, ze Audi ma jako jedine z uvedenych aut sestivalec, tak opravdu neni o cem premyslet.
Re: Auto pro rodinu do 1.3m
Zase když tak čtu úvodní post, mám pocit že je to tazateli víceméně jedno.
Vzal bych Supa fplny a 200kw. Nejmenší provar při následném prodeji, nejlevnější servis, při daném použití prakticky neznatelne rozdíly... Nemyslím si, že ten +- půl mega, o co vyjde A6 dráž na těch placnu 80kkm / 4 roky za to stojí
Vzal bych Supa fplny a 200kw. Nejmenší provar při následném prodeji, nejlevnější servis, při daném použití prakticky neznatelne rozdíly... Nemyslím si, že ten +- půl mega, o co vyjde A6 dráž na těch placnu 80kkm / 4 roky za to stojí
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Auto pro rodinu do 1.3m
Jo aha, pán to chce na 10 let. Sem zapomněl. Pak těžko říct ale snad bych si radši koupil postupně dva Superby než jednu A6. Protože když se tak zpětně podívám na 10 starou A6 a jaký individua už v tom jezdí, nelíbilo by se mi to.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Auto pro rodinu do 1.3m
Mam zkušenost Superb a A6 a je to samozřejmě znatelný rozdíl, ale asi největším důvodem proč bych volil A6 by byl motor. Ale kdy tazatel píše, že nepotřebuje extra moc výkonné auto, asi bych volil Superba z rozumu a úspory. Roční Superb LK 200kw se bude dát sehnat okolo 800-850 tis. Kč vč. DPH a to je téměř 500 tis rozdíl oproti A6 (dle výbavy a motoru). Z pohledu vlastnictví 10 let bude i značný rozdíl v nákladech na servis. (I když mi přijde vlastnictví auta na 10 let nesmysl obecně).
Hodnotím to z té věty, že na A6 by bylo potřeba došetřit. Osobně bych asi tolik peněz za auto nedal, kdybych na něj musel došetřovat. Když to člověk kupuje na firmu a na úvěr a rozdíl je tam 10 000 Kč měsíčně a ztratí se to v nákladech, tak bych určitě skočil do A6.
Hodnotím to z té věty, že na A6 by bylo potřeba došetřit. Osobně bych asi tolik peněz za auto nedal, kdybych na něj musel došetřovat. Když to člověk kupuje na firmu a na úvěr a rozdíl je tam 10 000 Kč měsíčně a ztratí se to v nákladech, tak bych určitě skočil do A6.
Re: Auto pro rodinu do 1.3m
Jinak pokud bych měl přilít svojí trochou do mlýna, tak bych se přiklonil k názoru Superb a odvézt to do Ahifi nebo jiné firmy, která se zabývá tlumením a nechat minimálně zadní část auta odhlučnit. Protože podvozek, obzvlášť DCC v Superbu je nadmíru komfortní, ale kazí to odhlučnění.
Na pořizovací ceně dost ušetříš a jak zmiňují kolegové i na ceně a dostupnosti servisu.
Na pořizovací ceně dost ušetříš a jak zmiňují kolegové i na ceně a dostupnosti servisu.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Auto pro rodinu do 1.3m
Pokud by to byla ta největší výtka proti Supovi, tak je to dobrá rada s tím odhlučněním.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 9
- Registrován: úte 27 říj 22:13
Re: Auto pro rodinu do 1.3m
no, to je docela zajímavá alternativa. I když nevím, když koukám na fotky z jejich práce, jestli se trochu nebojím tam postavit "nové" auto na komplet odhlučnění a nechat ho dá se říct celé úplně rozebrat a nechat polepit nějakou "fólií". Co pak všechny ty čidla na airbagy ve dveřích a podobně, může se na to člověk pak už určitě spolehnout?
Na škoda fóru jsem se i dočetl, že si to někdo nechával dělat na dvou předchozích autech a že u dalšího do toho už nepůjde, protože ten výsledek za to nestojí. Ale samozřejmě to může být jenom osobní pohled, takže těžko říct.
Na druhou stranu přece jenom ale lepší auto přímo od výrobce asi bude obecně lepší, což zase nahrává tomu, radši koupit rovnou dražší auto… ach jo, to je teda dilema
Na škoda fóru jsem se i dočetl, že si to někdo nechával dělat na dvou předchozích autech a že u dalšího do toho už nepůjde, protože ten výsledek za to nestojí. Ale samozřejmě to může být jenom osobní pohled, takže těžko říct.
Na druhou stranu přece jenom ale lepší auto přímo od výrobce asi bude obecně lepší, což zase nahrává tomu, radši koupit rovnou dražší auto… ach jo, to je teda dilema
Re: Auto pro rodinu do 1.3m
Tak to auto se nezhmotnilo, na tý lince to složil zase člověk a rozhodně ne nijak extra opatrně. Věci kolem pytlů jsou poměrně blbuvzorný. A ono to sice vypadá na fotce hrozně, ale reálně to zase tolik práce rozebrat není, sházet sedačky, tapecírunk a koberce, když člověk ví kam šáhnout, víc sraní je s tím lepením toho tlumení. To je na saxánu a na chirurga, aby pak člověku zašil předloktí.
Jako výsledek je samozřejmě subjektivní. Ale co jsem slyšel, tak měřitelná hladina hluku většinou klesla o 3-4 dB. (3 dB jsou dvojnásobná hladina hluku).
Ideálně si jeď obě auta projet a rozhodni se podle toho, jestli ti ty peníze navíc za Audi stojí nebo ne. Ale říkám, co se týče podvozku tak Sup DCC je jedno z nejkomfortnějších aut, co znám. A to jsem jezdil i novou 7 BMW (podvozek nic moc na to že to je "TOP" BMW, navíc hrozné hluky od kol) a 2018 S-kládou (tam teda byl ten podvozek pěkný, ale za ty prachy jsem prostě čekal, že to bude o třídu jinde než Sup a nebylo).
Někomu vadí, že je Sup trochu uhoupanější v Comfortu, ale mě osobně ne. Sladěný je ten podvozek hezky a i v 200+ v nastavení Comfort je to auto pořád stabilní.
EDIT: Jinak, znova jsem si přečetl tvůj požadavek a Sup ber určitě Liftback, hlukově je lepší a reálně do něj naložíš podobně jak do Combi, pokud nenakládáš auta až po střechu.
Jako výsledek je samozřejmě subjektivní. Ale co jsem slyšel, tak měřitelná hladina hluku většinou klesla o 3-4 dB. (3 dB jsou dvojnásobná hladina hluku).
Ideálně si jeď obě auta projet a rozhodni se podle toho, jestli ti ty peníze navíc za Audi stojí nebo ne. Ale říkám, co se týče podvozku tak Sup DCC je jedno z nejkomfortnějších aut, co znám. A to jsem jezdil i novou 7 BMW (podvozek nic moc na to že to je "TOP" BMW, navíc hrozné hluky od kol) a 2018 S-kládou (tam teda byl ten podvozek pěkný, ale za ty prachy jsem prostě čekal, že to bude o třídu jinde než Sup a nebylo).
Někomu vadí, že je Sup trochu uhoupanější v Comfortu, ale mě osobně ne. Sladěný je ten podvozek hezky a i v 200+ v nastavení Comfort je to auto pořád stabilní.
EDIT: Jinak, znova jsem si přečetl tvůj požadavek a Sup ber určitě Liftback, hlukově je lepší a reálně do něj naložíš podobně jak do Combi, pokud nenakládáš auta až po střechu.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.